Презентація "Особистістно-орієнтоване навчання в хімії"

Про матеріал

Матеріал для доповіді на засіданні МО природничо-математичного циклу

Розвиток сучасної науки і техніки ставить перед школою нові завдання.
Учень повинен оволодіти певними якостями:

самостійно набувати необхідні знання, вміло застосовувати їх на практиці

критично мислити

бути комунікабельним у різних соціальних групах;

самостійно працювати над розвитком власного інтелекту, культурного і морального рівня;

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Особистісно-орієнтоване навчання в хімії

Номер слайду 2

Розвиток сучасної науки і техніки ставить перед школою нові завдання. Учень повинен оволодіти певними якостями: самостійно набувати необхідні знання, вміло застосовувати їх на практиці критично мислити бути комунікабельним у різних соціальних групах; самостійно працювати над розвитком власного інтелекту, культурного і морального рівня;

Номер слайду 3

Особистісно-орієнтоване навчання(ООН) - це навчання що: забезпечує розвиток і саморозвиток особистості учня; - надає кожному учневі можливість реалізувати себе в навчальній діяльності; - створює умови для вибору учнем предмета вивчення; - створює умови для виявлення пізнавальної активності учнів.

Номер слайду 4

Існують такі способи досягнення цієї мети: 1) Використання різноманітних форм і методів організації навчальної діяльності

Номер слайду 5

Пояснювально – ілюстративний ПСХЕ Д.І. Менделєєва

Номер слайду 6

Проблемний - створення пошукової ситуації Чому атом електронейтральний?

Номер слайду 7

Частково-пошуковий (вчитель формулює проблему) В чому полягає явище амфотерності на прикладі алюміній гідроксиду?

Номер слайду 8

Дослідницький ( учні самостійно формулюють проблему) Які зміни відбуваються з яйцем під впливом оцтової кислоти?

Номер слайду 9

2) Створення атмосфери зацікавленості учня в роботі класу;

Номер слайду 10

3) Стимулювання учнів до висловлювань, виконання завдань без страху помилитися Чому під час пожежі потрібно вибиратися з приміщення повзком?

Номер слайду 11

4) Підтримки учня в його бажанні знаходити свій спосіб роботи (розв'язування задач )

Номер слайду 12

5) Створення ситуацій на уроці, що дають змогу кожному учневі виявляти ініціативу, самостійність у роботі Добування оксидів, кислот, основ, солей.( Складали схеми, опорні конспекти, таблиці)

Номер слайду 13

Традиційна парадигма “вчитель - підручник – учень” заміняється новою – “учень - підручник – учитель”.

ppt
Додано
6 листопада 2018
Переглядів
1043
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку