Презентація "Особливості організації розвивального середовища в інклюзивному дошкільному закладі."

Про матеріал
На сучасному етапі розвитку освіти в Україні одним із можливих варіантів включення дитини з психофізичними порушеннями у загальноосвітній простір є інклюзія, яка означає, що дитині з обмеженими можливостями надається право відвідувати загальноосвітній заклад, у якому створене необхідне адаптоване , так зване «безбар'єрне» освітнє середовище, яке б відповідало потребам і можливостям кожної дитини та забезпечило б адекватні умови й можливості для отримання нею освіти в межах спеціальних освітніх стандартів, лікування та оздоровлення, виховання та навчання, корекції порушень психофізичного розвитку, ранньої соціалізації. Це є ключовою проблемою ЮНЕСКО (Програма «Освіта для всіх») [5].
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Особливості організації розвивального середовища в інклюзивному дошкільному закладі. Підготувала вихователь ЗДО № 31 м. Бахмут Коренєва Олена Сергіївна

Номер слайду 2

У кожній людині є сонце, тільки дайте йому світити. СОКРАТ “…Коли ми почнемо називати речі своїми іменами, коли ми визнаємо, що люди з особливими потребами, найперше є людьми, то побачимо, що у них значно більше спільного з усіма, ніж відмінного.” А. Колупаєва

Номер слайду 3

Актуальність теми. Статистика свідчить що дітей з ООП стає дедалі більше тому важливо вивчити дану тему й зокрема передовий досвід закордонних колег аби забезпечити їхній повноцінний розвиток за для того щоб ці діти змогли як змога краще адаптуватися, соціалізуватися й не бути тягарем для держави, яка їх забезпечуватиме все життя, а й самореалізуватися як особистість, навіть самостійно себе забезпечувати й бути корисним суспільству. А це передбачає єдність предметно-розвивального середовища та змістовного спілкування дорослих з дітьми. Тобто, середовище призводить до дійсних змін у людині, сприяє її особистісному розвитку.

Номер слайду 4

Завдання визначити основні вимоги до створення корекційно – розвиваючого середовища; визначити умови необхідні для забезпечення виховання і освіти дітей з різними психофізичними особливостями розвитку»; ознайомитися з особливостями організації такого освітнього розвиваючого простору для всіх і безбар'єрного середовища, що дозволяють дітям з ООП отримати сучасну якісну освіту і виховання; з’ясувати як створити умови які дадуть змогу всім малятам у повному обсязі брати участь в житті колективу ЗДО; проаналізувати перешкоди та шлях подолання труднощів у створенні розвивального середовища для дітей з ООП у ЗДО

Номер слайду 5

Структура освітнього інклюзивного середовища

Номер слайду 6

Універсальний дизайн

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Практика виховання дитини дошкільного віку з проблемами зору. План дій: Діагноз (назва, особливості…);Спілкування з батьками щодо вмінь і навичок дитини;Вивчення «Програми розвитку дітей зі зниженим зором…»;Визначення критеріїв фізично комфортного перебування дитини у межах групи, ЗДО;Корегування освітнього процесу.

Номер слайду 9

Розвиток мислення у дитини з особливістю зору за для успішного навчання у початковій школі в практиці роботи ЗДО №31 м. Бахмут : Впровадження плану дій: Проведення діагностики;Систематичне пооведення «Ранкових зустрічей;Впровадження методики «Лялька як персона»;Проведенння семінар – практикуму з елементами тренінгу для батьків «Формування адекватного сприйняття батьками власних дітей»;Створення різноманітних осередків для розвитку дрібної моторики руки;Створення адаптованих ігор з математики та грамоти;Оформлення приміщень й планування у работі завдань за для розвитку вміння орієнтуватись у просторі;Складання картотеки й систематичне проводиення вправ для очей;Облаштування комфортного фізичного перебування : на сходах бокові лінії були позначені жовтою фарбою, шафу позначили зеленим смайликом, за місце сидіння за столом ближче до дошки, ближче до вікна щоб було достатньо світла, друковані завдання були більшого розміру ніж у інших дітей тощо….

Номер слайду 10

Висновки :

Номер слайду 11

Фотовернісаж

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Партыка Светлана
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
21 вересня 2019
Переглядів
3567
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку