Який твій настрій на початку уроку?Хочу спати. Боюсь. Краще б зараз була математика!!! Готовий(-а) до всього. Маю класний настрій. У мене все вийде!Хочу, щоб тема була легкою. Я й так уже професор!
Номер слайду 2
Хвилинка редактора. Добрий ранок. Цікаві міроприємства. Самий дорогий. Збройні Сили України. Перечислити кошти. Моя автобіографія. Доброго дня
Що мають особові дієслова: Особу в теп. та майб. часі. Рід (ч.р., ж.р., с.р.) у минулому часі в одн. Вид (ДВ, НДВ). Час. Число (одн., множ.). Спосіб. Перехідність та неперехідність. Синтаксична роль - присудок.
Номер слайду 6
Вправа 2 на стор. 58 Із поданих дієслів виписати лише особові, визначивши в них особу, число та час. Вітаюся, чинити, ідеш, розглянуто, зважено, думають, спіймавши, керуватимеш, ознаменують, знайшла, розколото, ллємо, чесаний, зволожувати, аналізував.
Номер слайду 7
Вправа. Завдання: списати подані реченні, підкреслити в них граматичну основу, визначити синтаксичну роль інфінітива. В особових дієсловах установити час, особу, число, рід, вид. Лікарі радять відпочивати. Здійснилась мрія побувати в Мілані. Батько попросив Івана трохи зачекати. Олег намагався перейти дорогу. Марійка приїде відвідати Софійський собор.
Номер слайду 8
Маю класний настрій. Який твій настрій у кінці уроку?Хочу спати. Чому так мало домашки???Готовий(-а) робити д.з. Було важко!Не зрозумів(-ла), який був урок. Задоволений собою!Тепер можна поїсти