11 серпня о 18:00Вебінар: Зберегти креативність: корисні вправи для вчителів та учнів

Презентація " Панорама мистецтв: перевіряємо свої досягнення за І семестр" 9 клас

Про матеріал

Презентація до уроку мистецтва №16 в 9 класі. Систематизувати знання учнів щодо стильових характеристик культури сучасності; поглиблювати компетентності навички учнів щодо розрізнення характерних рис певного стилю.

Перегляд файлу

 

 

Панорама мистецтв перевіряємо  свої досягнення за І семестр

Урок мистецтва в 9 класі  Підручник Масол Л.М.

1. Назвіть одним словом значення термінів:

“ югендстиль”,  “ ар нуво”,  “сецесія”





2.До яких стилів належать архітектурні споруди України:

                        Львівська політехніка                                         м. Харків












 арх. Ле Корбюзье                                       арх. В. Городецький 




3+ Визначте твори мистецтва в стилі модерн 

Нотр-Дам-дю-О  або капела Роншан, арх. Ле Корбюзье 

КОНСТРУКТИВІЗМ



́

Будинок  Бальо в Барселоні, 

арх. А Гауді – модерн 

 

     Антоні́ Пласід́  Гильєм Гауді ́ –і - Корнет́ — каталонський архітектор, більшість проектів якого збудовано в Барселоні.

     Творчість В.Городецького, А. Гауді  - віртуозне поєднання різноманітних засобів декоративного оформлення, художній обробці всіх конструктивних елементів – дверей, сходів, балконів, вікон тощо . Використовували нові будівельні матеріали, конструктивні засоби й технології. Основою їхнього творчого методу стали імпровізація, прагнення до естетичних і водночас функціональних будівель.













5+ Порівняйте стильові особливості зразків скульптури:

У. Боччоні                                          Футуризм

Унікальні форми 

     Прагнув відобразити рух, енергію сучасного життя, тому поєднання різних ракурсів, форм, подрібнення контурів, динамічні лінії, накладання послідовних фаз на одне зображення (принцип симультанності ) . Спробував передати засобами пластики життєву енергію і силу людини, рух її м’язів у момент крокування.







5+ Порівняйте стильові особливості зразків скульптури:

Клас  Ольденбург

           Поп арт                               Воланчик

     Ольденбург - автор досить цікавого терміна « антімонумент ». Його роботи завжди сповнені іронії, вони - демонстрація якогось іншого, легкого ставлення до життя.

     У 1994-му Ольденбург розкидав навколо Художнього музею Нельсона-Аткінсона 4 велетенські воланчика. Карта по якій їх можна знайти разом з вдячністю сім'ї Сосленд, презентувала музею

такий значний подарунок, Савченко Т.Т.

відображена на гранітній плиті біля входу.







6+ У якому стилі писали музику композитори, зображені на портретах? Наведіть приклади творів і проаналізуйте ті, що зацікавили найбільше. 

         Сергій Прокоф’єв         Неокласичний стиль 

     Для його ранніх творів характерні гротесковість, сатиричні мотиви; це музика

 

принципово антиромантична, часто — жорстко звучна, пронизана дисонансами, дуже енергійна в ритмічному плані. Найпомітніші в цей період — балет «Казка про блазня…» (1915), опера «Гравець» за однойменним романом Достоєвського(1915– 1916), декілька інструментальних концертів і сонат, Скіфська сюїта (1915) і

кантата Семеро їх (1917). Один із шедеврів раннього Прокоф'єва — його Класична симфонія (1917), зразок «нової простоти»: нею композитор мовби продемонстрував критикам своє блискуче володіння неокласичним стилем.

 

6+ У якому стилі писали музику композитори, зображені на портретах? Наведіть приклади творів і проаналізуйте ті, що зацікавили найбільше.

Ігор                                          Неокласицизм –

Стравінський          Клод Дебюссі                                імпресіонізм.

І. Стравінський – стильова різноманітність:неокласицизм(антична міфологія),звертався до різних європейських стилів, опановував засоби музики бароко, прийоми поліфонічної техніки, тобто переосмислення стилів минулого; додекафонія, духовні твори. Вніс чимало нового в царину метро ритму, оркестрового письма, трактування жанрів, використовував джазові інтонації.

Клод Дебюссі – імпресіоніст. Втілював швидкоплинні враження ледь вловимі відчуття. Для музики характерні примхливість вишуканої мелодики, колористичність гармонії, витонченість барвистої оркестровки.









8+Представлені композиції відносяться до стилю абстракціонізм.  

      Абстракціоні́зм, абстрактне мистецтво, безпредметне

мистецтво, конфігуративне мистецтво — одна з течій авангардистського мистецтва початку XX ст. Філософсько-естетична основа абстракціонізму —  ірраціоналізм, відхід від ілюзорно-предметного зображення, абсолютизація чистого враження та самовираження митця засобами геометричних фігур, ліній, кольорових плям, звуків.

      Прагнення висловити невимовне, передати відчуття єдності душі, й матерії, всесвіту, космосу.

      Засновниками абстракціонізму були В.Кандинський, К.Малевич, П.Мондріан, Ф.

Купка, М.Ларіонов, О.Родченко, Р. Делоне,

В.Татлін, Л.Лисицький

      Абстракціонізм у наші часи звичайно описує мистецтво, що не відображує предмети реального світу, але використовує тіні та кольори для надання настрою.

 



9+Поясніть значення слів “додекафонія”, “полістилістика” на конкретних прикладах музичних творів. 

      Сутністю додекафонії є використання серії (тобто певної

      Полістилістика -

послідовності) з дванадцяти звуків,


що не повторюються, як основного навмисне поєднання в конструктивного елементу одному творі несумісних музичної тканини. Нема поняття або надзвичайно мелодія, лад, стійкі та нестійкі відмінних, різнорідних звуки, їх тяготіння. стилістичних елементів.

      Композитори додекафонічної музики уникали випадкових тональних співзвуч, однак пізніше додекафонія органічно поєднується з тональністю .



















Синтез мистецтв, органічне з'єднання різних мистецтв або


видів мистецтва в художнє ціле, яке естетично організовує матеріальне і духовне середовище буття людини. Поняття «С.М.» має на увазі створення якісно нового художнього явища, що не зводиться до суми складових його компонентів.

П. Пікассо О. Мурашко ,М. Чюрльоніс ,Г. Нарбут, В. Баранов - Россіне


Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Балко Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Єрмак Марина Миколаївна
    Дякую за презентацію.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
До підручника
Мистецтво 9 клас (Масол Л.М.)
Додано
16 грудня 2018
Переглядів
8346
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку