Розширення та уточнення понять про умови існування, живлення, розвиток та розмноження домашніх тварин ( кози. Вівці). Формування причинно-наслідкових зв’язків та залежностей між життям тварин та працею людей.
Вівці і кози відносяться до жуйних тварин. Під час годування ці тварини проковтують їжу, через деякий час відригують її назад в рот, ретельно пережовують і знову заковтують. Пережовування відригнутої їжі називається жуйкою
Номер слайду 4
Кози і вівці були першими тваринами одомашнених людиною. Їх почали приручати 800 - 1200 років тому. Основними предками домашніх кіз були безоарові або бородаті кози, свою назву отримали за густу бороду.
Номер слайду 5
Другим предком домашньої кози вважається вінторогий козел або мархур на перській мові»Мар»- змія. "Хур" - пожирає. Існувало повір'я, що вінторогий козел, пожирає змій, спеціально розшукуючи їх в горах, тому їх м'ясо є цілющим.
Номер слайду 6
Предками вівці є гірський баран, муфлони європейські та азіатські
Номер слайду 7
Значення разведення овець
Номер слайду 8
М’ясо сало молоко сир айран
Номер слайду 9
З вовни овець виробляють вовняні тканини, трикотаж, сукно, ковдри, килими і валяні вироби.
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Шапка Шубка Сапоги Овчини (шкури, зняті з нестрижених овець) йдуть на виготовлення шуб, шапок, хутряних комірів та ін.
Номер слайду 12
Овече м'ясо, яке називається бараниною-смачне і корисне З овечого молока готують масло, сир. Жир використовують в їжу і для технічних цілей.
Номер слайду 13
Значення розведення кіз
Номер слайду 14
Кози дають: Молоко М’ясо вовна Пух Шкіра.
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Козлини - це шкури кіз, їх переробляють на кращі сорти тонких шкір.
Номер слайду 17
Вівці і кози відносяться до жуйних тварин. Під час годування ці тварини проковтують їжу, через деякий час відригують її назад в рот, ретельно пережовують і знову заковтують. Пережовування відригнутої їжі називається жуйкою
Номер слайду 18
Номер слайду 19
Номер слайду 20
Номер слайду 21
Физкультминутка
Номер слайду 22
Номер слайду 23
Номер слайду 24
Номер слайду 25
Номер слайду 26
Номер слайду 27
Номер слайду 28
Номер слайду 29
Номер слайду 30
Номер слайду 31
Номер слайду 32
Номер слайду 33
Номер слайду 34
Бережітьзір!
Номер слайду 35
Відкрили зошити, давайте запишемо число Тема уроку: "Значення і особливості овець і кіз» Словник: овчини, баранина, козлини, жуйні тварини, жуйка - давайте придумаємо пропозиції з новими словами.
Номер слайду 36
Работа зі скоромовками. "Бил баран в барабан" "У барана рога кручёны - перекручены, верчены –переверчены.» "Баран - буян залез в бурьян“
Номер слайду 37
2. Работа по картинкам. -Для чего разводят овец? Впишите в пустые клетки (используя букву – подсказку) названия ценной продукции, которую они дают человеку ш О ж м м
Номер слайду 38
- Впишите в пустые клетки, используя букву – подсказку названия продукции, которую дают человеку козы. м к п м ш
Номер слайду 39
Работа по иллюстрации. Рассмотрите рисунок. Вставьте пропущенные слова и допишите предложения. Из шерсти овец вырабатывают ,
вяжут , овчины идут на изготовление .
Номер слайду 40
Подведение итога урока
Номер слайду 41
Ребята, кому на уроке было комфортно, и понравился урок, нарисуйте в тетрадке солнышко, - а те, кто чувствовал себя неуверенно, и было немного скучно, нарисуйте солнышко с облаком. Оценить работу каждого уч – ся на уроке.