Презентація:Партнерська взаємодія школи і сім’ї, підтримка дитини в освітньому середовищі

Про матеріал
Виступ на педраду . Тема: "Партнерська взаємодія школи і сім’ї, підтримка дитини в освітньому середовищі"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентація на тему: «Партнерська взаємодія школи і сім’ї, підтримка дитини в освітньому середовищі»Підготувала:вчитель початкових класів. Красненської гімназіїВихрова О. Ю. 2024 рік

Номер слайду 2

Партнерська взаємодія учасників освітнього процесу є ключовим принципом Нової української школи. Це взаємодія на засадах рівності, взаєморозуміння та поваги. Щоб забезпечити таку взаємодію, вчитель повинен мати сформовані у себе такі компетентності: психологічну, емоційно-етичну.

Номер слайду 3

Засади педагогіки партнерства без перебільшення є основоположними для взаємин батьків та вчителя. Адже саме поведінка дорослих, їхні слова та вчинки є для дітей прикладом для наслідування. Вони впливають на світогляд школярів, на сприйняття ними своєї суспільної ролі, на уявлення про значення навчання у нашому житті.

Номер слайду 4

Найоптимальнішими формами взаємодії школи і сім'ї у вихованні учнів початкових класів є: батьківські збори, лекції, диспути, вечори запитань і відповідей, прес-конференції, усні журнали, конференції з обміну досвідом родинного виховання, читацькі конференції з питань обговорення проблеми родинного виховання, вечори.

Номер слайду 5

В урядових документах вказано, що нова школа працюватиме на засадах педагогіки партнерства, в основі якої – спілкування, взаємодія та співпраця між учителем, учнем і батьками. Учні, батьки та вчителі, об’єднані спільними цілями та прагненнями, є добровільними та зацікавленими однодумцями, рівноправними учасниками освітнього процесу, відповідальними за результат.

Номер слайду 6

Батьківство: сім’ї мають забезпечувати здоров’я та безпеку дітей, створювати вдома середовище, що заохочує до навчання; школи ж повинні забезпечувати сім’ї навчанням та інформацію, щоб допомогти зрозуміти своїх дітей та сприяти їхньому розвитку. Спілкування: школи мають бути підзвітними родинам і надавати їм інформацію про прогрес у школі та успішність учнів.

Номер слайду 7

Волонтерство: батьки можуть зробити значний внесок у середовище та функції школи; школи можуть отримати максимальну віддачу від цього процесу через створення гнучких графіків, що відповідатимуть таланту і інтересам батьків, вчителів і адміністрації. Навчання вдома: батьки можуть допомагати своїм дітям у діяльності, пов’язаній зі школою, за методичної підтримки вчителів.

Номер слайду 8

Сформульовано правила і принципи партнерської взаємодії. Серед принципів партнерської взаємодії актуальними є добровільність, довготривалість та взаємна відповідальність. Партнерська взаємодія забезпечується на рівні родини, професійної діяльності педагога, а також діяльності адміністрації закладу освіти.

Номер слайду 9

Як будь-яка дорога починається з перших кроків, а будь-яка будівля — з фундаменту, так і становлення людської особистості бере початок у сім’ї. Адже саме в родині під наглядом та з допомогою батьків дитина пізнає навколишній світ, тут проходить її громадянське становлення, формується світогляд. Другою важливою для розвитку дитини соціальною інституцією постає школа. В. Сухомлинський наголошував, що із сім’ї протоптується стежка до школи; на моральному здоров’ї сім’ї будується педагогічна мудрість школи, а вже тоді на життєву дорогу ведуть дітей два розуми, два досвіди, здобуті у сім’ї та школі.

Номер слайду 10

Навчальний заклад і сім’я є двома важливими інститутами соціалізації дитини, кожен з яких виконує властиві лише йому специфічні функції. Прогностична. Комунікативна. Організаційна. Контрольна Корекційна

Номер слайду 11

Сучасні батьки мають досить високий освітній рівень. Це дозволяє їм надавати посильну допомогу своїм дітям у навчанні. Але методика навчання за новими програмами їм недостатньо відома. Тому проведення відкритих уроків для батьків надає їм змогу ознайомитись з методикою викладання і добору матеріалу вчителем, вимогами до учнів у процесі навчання з окремих предметів, навчальними можливостями своїх дітей. Це допомагає запобігти непорозумінням між вчителем і батьками з приводу навчальних успіхів їхніх дітей. Особливо важлива така форма роботи для батьків учнів молодших класів.

Номер слайду 12

Індивідуальна робота з батьками. Мета — вивчити виховний потенціал кожної родини, віднайти індивідуальний підхід до батьків і дітей, підтримувати постійний зв’язок із сім’ями учнів, домогтися єдності виховних впливів сім’ї та вчителя.

Номер слайду 13

Освітнє середовище - це місце, де зустрічаються та взаємодіють учні й учителі, гості школи та батьки, де відбуваються уроки, цікаві зустрічі, свята, лекції та семінари, діють відкриті лабораторії та майстерні у різних галузях науки, мистецтва та технологій. Освітнє середовище у початкових класах має бути безпечним, де діти відчуватимуть себе захищеними та в безпеці, де відбувається більшість навчальних видів діяльності.

Номер слайду 14

Створити безпечне освітнє середовище — одне з першочергових завдань закладу освіти, виконання якого має реалізувати право на безпечні та нешкідливі умови навчання в умовах війни. Тож цим мають займатися керівники закладів освіти, педагогічні працівники, батьки учнів, громадськість спільними зусиллями.

Номер слайду 15

Основним напрямом реформування сучасної початкової школи є перехід до розвивального навчання молодших школярів, упровадження в практику різних технологій розвивального навчання та організації розвивального освітнього середовища.

Номер слайду 16

Щасливими можна назвати тих учителів, які дійшли зі своїм класом до того етапу, коли вони можуть сказати: «Незалежно від моєї присутності, клас працює. Група досягла самостійності». Марія Монтессорі

Номер слайду 17

Освітнє середовище має відображати філософію концепції Нової української школи та освітню програму. З першого погляду на середовище в класі ми можемо зробити висновок кому воно належить – вчителям і їхньому баченню щодо освіти чи дітям і їхнім батькам, їхньому баченню освіти.

Номер слайду 18

Учителі початкових класів мають усвідомлювати основні риси відповідальності, яку вони несуть за своїх учнів, що передбачає такі обов’язки: • Поважати кожну дитину • Вірити в успішність кожної дитини • Бути чесними і визнавати власні помилки • Вміти слухати й дотримуватися конфіденційності.• Бути послідовними й справедливими • Мати високі очікування щодо кожного учня, у тому числі учнів з особливими освітніми потребами • Цінувати особисті зусилля дітей • Організовувати стимулююче навчальне середовище • Постійно поновлювати свої знання про дитячий розвиток

Номер слайду 19

Сучасні засоби зв'язку з батьками учнів. Існують різні засоби зв'язку з батьками. Шкільний щоденник. Батьківські збори Інформаційний стенд. Шкільний сайт. Організація співтовариства в соцмережах. Мобільні додатки. Зв'язок за допомогою телефону. Електронна розсилка (електронна пошта, e-mail)Батьківський форум. Особистий блог вчителя. ZOOMGoogle Meet

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Дякую за увагу!style.colorfillcolorfill.type

pptx
Додав(-ла)
Вихрова Олена
Додано
31 січня
Переглядів
1695
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку