Про матеріал
Анотація
В даній презентації представлений досвід роботи на уроках англійської мови в початковій школі. В ній розповідається, яким чином можна здійснювати патріотичне виховання як на уроках, так і в позаурочний час.
Немає необхідності говорити про важливість формування в учнів любові до Батьківщини, інтересу до історії України, рідного слова, мови, літератури та культури. І величезну роль у патріотичному вихованні людини відіграє школа.
Серед безлічі навчальних дисциплін предмет “англійська мова” посідає особливе місце. Його своєрідність полягає в тому, що в ході вивчення іноземної мови учні здобувають вміння й навички користуватися чужою мовою як засобом спілкування, засобом одержання нової корисної інформації. Викладання англійської мови в сучасній школі дає вчителю широкі можливості по вихованню громадянськості й патріотизму. Цьому сприяє комунікативна складова предмету. Діалог культур розуміється не тільки як знайомство з культурою всіх англомовних країн, але і як розуміння особливостей життя, побуту й менталітету українців, духовної спадщини України, її внеску у світову культуру. Тому, навчаючи дітей користуватися іноземною мовою як інструментом спілкування, широко використовуються матеріали, пов'язані з культурою та історією країни мови, що вивчається, та рідної мови. Формування особистості учнів, виховання патріотизму було й залишається однією з головних завдань учителів англійської мови при роботі над різними темами.
Одними із основних завдань патріотичного виховання учнів початкової школи є:
-формування любові до рідного краю (причетності до рідного дому, сім'ї,
школи, міста);
-формування духовно-моральних взаємин;
-формування любові до культурного спадку свого народу;
- виховання любові, поваги до своїх національних особливостей;
-толерантне ставлення до представників інших національностей, до ровесників, батьків, сусідів, інших людей.