Дана презентація стане в нагоді для вчителів і керівників загальноосвітніх навчальних закладів. В ній розглядаються питання педагогічної майстерності,педагогічної творчості,структура педагогічної техніки,основні компоненти творчої лабораторіїї та засади педагогічної майстерності вчителя.
Педагогічна майстерність (з технологічної точки зору) Це система, основними компонентами якої є: Високий рівень загальної і педагогічної культури; Гуманістична спрямованість; Професійні якості; Система професійних знань, умінь; Творчість і педагогічні здібності; Технологічна компетентність;
Професіоналізм вчителя – основа його педагогічної майстерності Професійні знання: Дидактичні – навчальні; Комунікативні – здатність до спілкування; Перцептивні – професійна прозорливість, спостережливість; Емоційні – здатність відчувати і керувати своїми емоціями, володіти собою; Прогностичні – здатність передбачати перспективи; Інтуїція – здатність передбачення; Емпатія – здатність до співчуття.
Педагогічна діяльність і педагогічна творчість тісно повязані між собою Це стан педагогічної діяльності, який сприяє: Це прояв постійної різнобічної творчості; Вона передбачає присутність у вчителя сукупності творчих здібностей, якостей, дослідницьких умінь створення принципово-нового в змісті, та організації навчально-виховного процесу; вирішення науково-практичних проблем.
Рівень педагогічної майстерності залежить від рівня професійної компетентності і визначається на засадах таких критеріїв: Творчості (щодо змісту діяльності); Технологічності (щодо рівня педагогічної техніки); Оптимальності (щодо вибору ефективних засобів); Продуктивності (щодо результату)
Засади педагогічної майстерності Високий рівень заг-ї і пед-ї культури Гуманістична спрямованість Професійні якості Система професійних ЗУН Творчість, уміння і педагогічні здібності Засади педагогічної майстерності Людина-цінність Громадянство Філософські Дидактичні Умова педагогічної творчості Ідеали Патріотизм Соціальні Конструктивні Умова ефективності та якості НВП Інтереси Інтелігентність Психолого-педагогічні Перцептивні Засоби успішної самореалізації педагога Система цінностей Технологічна компетентність Спеціальні Експресивні Гуманістичний стиль Духовно-етична культура Додаткові Організаторські Гуманістичні відносини Любов до дітей діагностичні Творчі Працьовитість та відповідальність Емоційно-ціннісні