Здобувачі освіти зобов'язані : відповідально та дбайливо ставитися до власного здоров'я, здоров'я оточуючих,довкілля ; Педагогічні працівники зобов'язані : сприяти розвитку здібностей здобувачів освіти,формуванню навичок здорового способу життя,дбати про їхнє фізичне і психічне здоров'я ;
Батьки здобувачів освіти зобов'язані: виховувати у дітей повагу до гідності,прав,свобод і законних інтересів людини,законів та етичних норм, відповідальне ставлення до власного здоров'я, здоров'я оточуючих і довкілля ; дбати про фізичне і психічне здоров'я дитини,сприяти розвитку її здібностей,формувати навички здорового способу життя.
Державний стандарт початкової освітигромадянські та соціальні компетентності, пов'язані з ідеями демократії,справедливості,рівності,прав людини, добробуту та здорового способу життя,передбачають повагу до прав інших осіб , уміння діяти в конфліктних ситуаціях,дбайливе ставлення до власного здоров'я і збереження здоров'я інших людей,дотримання здорового способу життя.
На початок першого класу:60% - функціональні порушення ;21% - відставання біологічного віку ;45% - психологічно і фізично не готові до навчання і освоєння програми. По закінченню другого класу:42% - хронічні захворювання ;50% - порушення розвитку в будові і функціях різних систем органів. Випускники шкіл: 5% - закінчують школу здоровими ;95% - відхилення в загальному стані здоров'я,з них 20% - 2 та більше захворювань.
Здоров'я учня в нормі, якщо: у фізичному плані – справляється з навчальним навантаженням, вміє долати втому ; в соціальному плані – комунікабельний, товариський ; в емоційному плані – урівноважений, здатний дивуватися і захоплюватися ; в інтелектуальному плані – проявляються хороші розумові здібності, спостережливість, уява, самонавчання ; в моральному плані – визнає основні загальнолюдські цінності.
Формування здорової особистостіЗбереження та зміцнення здоров'я. Формування життєвих навичок. Формування позитивної мотивації здорового способу життяоснови здоров'я ;співпраця з просвітницькими організаціями міста система виховної роботи з використанням здоров'язберігаючих технологій ; робота з батьками та громадськістю.створення комфортних умов навчання ;дотримання оптимального санітарно – гігієнічного режиму ;використання здоров'я зберігаючих технологій в освітньому процесі ;проведення моніторингів здоров'я ;впровадження коригуючих програм в освітньому та виховному процесі ;робота з батьками.здоров'язберігаючі технології в освітньому процесі; створення комфортних умов навчання ;участь у спортивних змаганнях, конкурсах ; участь в олімпіадах з основ здоров'я.