Формування позитивної мотивації до здорового способу життя в дітей та молоді через спільну діяльність школи , сім`ї, суспільства
Номер слайду 2
Від інноваційного змісту й технологій освіти через педагогічну майстерність вчителя до формування особистості учня та підготовки його до життя в сучасних умовах
Номер слайду 3
Закон України “ Про освіту ”Завдання: виховання свідомого ставлення до свого здоров'я та здоров'я інших громадян як найвищої соціальної цінності,формування гігієнічних навичок і засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров'я учнів;
Номер слайду 4
Здобувачі освіти зобов'язані : відповідально та дбайливо ставитися до власного здоров'я, здоров'я оточуючих,довкілля ; Педагогічні працівники зобов'язані : сприяти розвитку здібностей здобувачів освіти,формуванню навичок здорового способу життя,дбати про їхнє фізичне і психічне здоров'я ;
Номер слайду 5
Батьки здобувачів освіти зобов'язані: виховувати у дітей повагу до гідності,прав,свобод і законних інтересів людини,законів та етичних норм, відповідальне ставлення до власного здоров'я, здоров'я оточуючих і довкілля ; дбати про фізичне і психічне здоров'я дитини,сприяти розвитку її здібностей,формувати навички здорового способу життя.
Номер слайду 6
Державний стандарт початкової освітигромадянські та соціальні компетентності, пов'язані з ідеями демократії,справедливості,рівності,прав людини, добробуту та здорового способу життя,передбачають повагу до прав інших осіб , уміння діяти в конфліктних ситуаціях,дбайливе ставлення до власного здоров'я і збереження здоров'я інших людей,дотримання здорового способу життя.
Номер слайду 7
Здобувач освіти: дбає про особисте здоров'я і безпеку,реагує на діяльність , яка становить загрозу для життя , здоров'я, добробуту ; визначає альтернативи , прогнозує наслідки,ухвалює рішення з користю для здоров'я , добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб ;
Номер слайду 8
робить аргументований вибір на користь здорового способу життя,аналізує та оцінює наслідки і ризики ; виявляє підприємливість та поводиться етично для поліпшення здоров'я , безпеки та добробуту.
Номер слайду 9
Мотивація – сукупність мотивів. Мотив – це одночасно і стан, і процес, і властивість. Основні функції мотивів: спонукає ; спрямовує і організовує ; надає особистісного сенсу.
Номер слайду 10
Фактори, що впливають на здоров'я людини: 20% - спадкові фактори ;20% - умови оточуючого середовища ;10% - діяльність системи охорони здоров'я ; 50% - спосіб життя, який веде людина.
Номер слайду 11
Умови дотримання здорового способу життя: духовність ; збалансоване харчування ; раціональний добовий режим ; загартування ; нормальний психологічний мікроклімат у сім'ї , колективі ; відсутність шкідливих звичок ; навички гігієни ; оптимальний руховий режим ; природа .
Номер слайду 12
На початок першого класу:60% - функціональні порушення ;21% - відставання біологічного віку ;45% - психологічно і фізично не готові до навчання і освоєння програми. По закінченню другого класу:42% - хронічні захворювання ;50% - порушення розвитку в будові і функціях різних систем органів. Випускники шкіл: 5% - закінчують школу здоровими ;95% - відхилення в загальному стані здоров'я,з них 20% - 2 та більше захворювань.
Номер слайду 13
Здоров'я учня в нормі, якщо: у фізичному плані – справляється з навчальним навантаженням, вміє долати втому ; в соціальному плані – комунікабельний, товариський ; в емоційному плані – урівноважений, здатний дивуватися і захоплюватися ; в інтелектуальному плані – проявляються хороші розумові здібності, спостережливість, уява, самонавчання ; в моральному плані – визнає основні загальнолюдські цінності.
Номер слайду 14
Формування здорової особистостіЗбереження та зміцнення здоров'я. Формування життєвих навичок. Формування позитивної мотивації здорового способу життяоснови здоров'я ;співпраця з просвітницькими організаціями міста система виховної роботи з використанням здоров'язберігаючих технологій ; робота з батьками та громадськістю.створення комфортних умов навчання ;дотримання оптимального санітарно – гігієнічного режиму ;використання здоров'я зберігаючих технологій в освітньому процесі ;проведення моніторингів здоров'я ;впровадження коригуючих програм в освітньому та виховному процесі ;робота з батьками.здоров'язберігаючі технології в освітньому процесі; створення комфортних умов навчання ;участь у спортивних змаганнях, конкурсах ; участь в олімпіадах з основ здоров'я.
Номер слайду 15
Олімпіада 2017 – 2018 н.р. з безпеки життєдіяльностіБенедіктович Вероніка5 кл. – 9 місце вч. Петренко О. М. Тестова Валерія6 кл. – 6 місцевч. Ореховська А. С.
Номер слайду 16
Рівень навченості {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}10-127-94-61-35-А1411--5-Б244--5-В1981-6-А9185-6-Б15142-6-В15142-7-А11163-7-Б8184-7-В10148-8-А12115-8-Б1810--8-В1195-9-А10172-9-Б10118-