Із досвіду роботи вчителя початкових класів Пустовіт Тетяна Анатоліївна, Освіта:вища Стаж: 20 років учитель ІІ категорії, член міського «Методичного ательє вчителів НУШ», член «Творчої майстерні НУШ»
Номер слайду 2
Тема: Розвиток спостережливості учнів початкової школи Актуальність і значення теми: Складова розвитку дитини.
Номер слайду 3
Мета дослідження полягає у встановленні особливостей спостережливості учнів 1 - 2 класів та Розробці ефективної методики розвитку цієї важливої особистісної якості.
Номер слайду 4
Завдання 1. Проаналізувати джерела з проблеми розвитку спостережливості учнів початкових класів. 2. Виявити особливості навичок спостережливості молодших школярів. 3. Дослідити рівень спостережливості дітей на етапі молодшого шкільного віку. 4. Розробити та апробувати систему вправ, направлених на розвиток спостережливості учнів початкових класів. 5. Перевірити ефективність розробленої системи вправ. Розвивати різні види мислення
Номер слайду 5
Вектори діяльності Екскурсії ( цільові, пішохідні, виїзні, тематичні…) Робота класної дослідницької лабораторії Родинні дослідницькі лабораторії Робота театральної студії
Номер слайду 6
Застосовані методи і прийоми Дослідження Експеримент Дослід Об'єднання в ціле Абстрагування і узагальнення Виділення протилежностей Аналіз та синтез Конкретизація Символізація
Номер слайду 7
Система вправ «Де я?» «Предмет» «Фото» «Класифікація» «Хто точніше?» «Секундомір» «За п’ять хвилин дізнаєшся чимало» «Чи все ти побачив?» «Облік без запису» Тощо
Номер слайду 8
Інструментарій для уроку Секундомір, лупа, бінокль, монокль, мікроскоп, набор для вимірювання вітру (анемометр), метр, годинники різних видів (сонячний, пісочний, електронний, механічний), терези, конструктор, глобус, телурій, мапа, мікроскоп, тощо..
Номер слайду 9
Анкетування Тестування Підсумкове опрацювання результатів ігрових вправ Опитування Візуальні картки для моніторингу Діагностичне дослідження
Номер слайду 10
Провідна система сприймання Репрезентативна система сприйняття Аудіали 35% (запам’ятовує слухаючи) Візуали 40% (запам’ятовує картинами) Кінестетики 25%(запам’ятовує рухаючись,) Дискрети 0% (оцінюють з точки зору сенсу) Після дослідження застосовується диференційний підхід
Номер слайду 11
Динаміка розвитку спостережливості Вересень 2018 – грудень 2019 (за рівнями) Початок дослідження Кінцевий результат
Номер слайду 12
Ефективність досвіду досягнення учнів Інтернет-конкурси «Колосок», «Геліантус», «Соняшник», «Сан Флауер» «На урок» Конкурс до Дня української писемності та мови «Слово до слова» 6 уч (здобуто 6 дипломів І ступеня) 2018 р Олімпіада з математики 3 уч–І м, 4 уч–ІІ м, 2 уч–ІІІ м Всеукраїнський конкурс «Безпечний Інтернет» 2019 р «Всеосвіта» Олімпіада «Основи здоров`я» 2019 р «Всеосвіта» Олімпіала «Українська мова» 2019 р Участь класу у креативному інтернет-флешмобі «Вікно у зиму» 2020 р Всеукраїнський інтернет-проект. Вільний креативний простір «Бровко та Мурчик – мої улюблені герої»2020 р Флешмоб креативних ідей «Вікно у зиму» 2020 р Дит журнал «Смайлик»
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Розвиток професійної компетентності Участь у міському етапі конкурсу «Учитель року 2019». ІІІ місце Виступ на засіданні міського методичного об`єднання Методичний коворкінг. “Модернізація форм організації діяльності в сучасному інноваційному просторі НУШ” Участь у роботі “Дайджесту досвіду впровадження НУШ «Створення простору нових освітніх можливостей ЗШ №17” Участь в роботі обласної творчої лабораторії «Сучасні тренди в освіті». Розробка модельної навчальної програми «Тиждень щастя» Участь в V обласній науково-практичній конференції «Досягнення та виклики національно-патріотичного виховання в регіоні».
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Результат самоосвітньої діяльності
Номер слайду 18
Поширення досвіду Участь у семінарах, вебінарах, майстер-класах, шкільних та методичних об`єднаннях, педагогічних виставках, творчих групах, публікації в інтернет ресурсах.
Номер слайду 19
Власні професійні сторінки на освітніх платформах «На урок», «Всеосвіта», у соціальній мережі «Фейсбук» група класу. Та реєстрація у різноманітних професійних групах у соціальній мережі.
Номер слайду 20
Друковані публікації Впровадження досвіду. Публікація розробки уроку з предмету «Я досліджую світ». Тема: «Город на вікні» Публікація статті у збірнику матеріалів V обласної науково-практичної конференції «Досягнення та виклики національно-патріотичного виховання в регіоні». 2019р Публікація у співавторстві узбірнику під видавництвом міського методичного кабінету «Методична скабничка. Нацонально-патріотичне виховання у початковій школі» Публікація «Досліджуємо рідне місто Дружківка. Експедиція до монументів та скульптур нашого мікрорайону публікація на сайті «На урок» 2018 р Публікація «Оновлення змісту та методів навчання сучасної школи» «На урок» 2018 р «Перший місяць в першому класі. Особливості НУШ» «На урок» «Дидактичний матеріал. Тематичні тижні. 1 клас. І семестр. НУШ» «Всеосвіта»
Номер слайду 21
Рефлексія В дитячий світ не можна механічно переносити уявлення, принципи, закономірності відносин із світу дорослих. Тільки власні спостереження, дослідження та досвід формують особистість. В. Сухомлинський
Номер слайду 22
Номер слайду 23
Джерела інформації Діма Зіцер «Свобода від виховання» “Світлана Білецька "Ваша дитина та її успіх. https://revolution.allbest.ru/pedagogics/d00299016.html https://works.doklad.ru/view/E3MFHKrASs0.html http://osnova.com.ua/news/852 https://vseosvita.ua/library/vpravi-na-rozvitok-sposterezlivosti-25117.html https://m.facebook.com/login/?locale2 https://www.facebook.com/bklass.bklass.14?fref група класу