Презентація власного педагогічного досвіду вчителя початкових класів Скорик Інни Миколаївни. Матеріал створений і доданий з метою популяризації педагогічних матеріалів на допомогу молодим спеціалістам.
Нас називають «початківці»,Ми «другі мами» для дітей. Беремо лагідно за рукуІ творимо із них Людей. Забувши про свої турботи,Зі світлом в серці, з радістю й добром,Ми поспішаємо вранці на роботу,Щоб поділитися своїм теплом. Дитячі очі: різні і цікаві,Допитливі, веселі чи сумніІ так чекають розуміння нами,З довірою до школи йдуть вони. В руках тримаємо життя дитяче. Це найцінніший скарб із безліччю думок. Гудуть безперестанку, в вулику неначе,А ми «запалюємо» з них зірок.І посміхаючись радієм успіхам і злетам,І допоможемо невдачі обійти,І так приємно й тепло коли чуєш:«Спасибі» - дуже тихо – Ви стали прикладом в житті !
Номер слайду 2
Інформація про вчителя Скорик Інна Миколаївна1975 р. н. Освіта вища. Закінчила Лебединське педагогічне училище ім. А. С. Макаренка у 1994 році за спеціальністю « Учитель початкових класів»Глухівський державний педагогічний університет у 2004 році за спеціальністю «Початкове навчання. Дошкільне виховання.» Стаж роботи 24 роки. Вчитель ІІ категорії
Номер слайду 3
Творче кредо: виховуючи, виховуватись; навчаючи, вчитись. Педагогічне кредо: учень – це не посудина, яку потрібно заповнити; учень – факел, який треба запалити. Життєве кредо: все, що ми робимо разом - приречене на успіх. Моє кредо :
Номер слайду 4
Актуальність обраної теми: В історії людства читання завжди відігравало важливу роль. Щоб читати добре, потрібно читати зацікавлено і багато. Читання – провідна пізнавальна діяльність молодшого школяра. Тому саме вчителю початкових класів з перших днів навчання читанню,необхідно викликати інтерес, цікавість до книги, залучаючикожного до активної розумової діяльності.
Номер слайду 5
«Щоб душа дитини відгукнулась на художній твір, задзвеніла чарівною музикою, треба «зуміти торкнутися її струн»». В. О. Сухомлинський
Номер слайду 6
Проблема, над якою працюю: Формування читацьких навичок в учнів початкових класів шляхом використання інтерактивних технологій
Номер слайду 7
Завдання початкової школи- навчити школярів читати : швидко; свідомо; виразно; правильно.
Номер слайду 8
Основні якості сучасного учня: - гнучко адаптуватися у мінливих життєвих ситуаціях;- самостійно і критично мислити;- уміти бачити і формулювати проблему, знаходити шляхи раціонального вирішення;- усвідомлювати, де і яким чином здобуті знання можуть бути використані оточуючому середовищі;- бути комунікабельним, вміти працювати в колективі
Номер слайду 9
Інтерактивне навчання Специфічна форма організації діяльності, яка має на меті створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність. Навчальний процес відбувається за умов постійної, активної взаємодії всіх учнів, учителя.
Номер слайду 10
Аналіз науково-методичної літератури Літературознавча основа: О. Потебня, І. Франко, О. Білецький, М. Бахтін, Ю. Лотман;Педагоги та психологи: К. Ушинський, А. Макаренко, В. Сухомлинський, П. Каптєрєв, А. Виготський, Д. Ельконін;Науковці і методисти: І. Т. Федоренко, І. Г. Пальченко, В. М. Зайцев, О. Я. Савченко, В. Б. Едігей, Н. Ф. Скрипченко.
Номер слайду 11
Організація інтерактивного навчання передбачає: використання дидактичних і рольових ігор моделювання життєвих ситуацій створення проблемної ситуації спільне вирішення проблеми на основі аналізу обставин та відповідної ситуації
Номер слайду 12
У своїй практиці я використовую такі інтерактивні методи: Фронтальні форми роботи Мозковий штурм. Мікрофон. Незакінчені речення Кооперативні форми роботи Обличчям до обличчя. Робота в малих групах Робота в парах Інтерактивні ігри Рольова гра Драматизація Інтерв’ю. Уяви себе… Технології навчання в дискусії метод Прес Обери позицію
Номер слайду 13
Робота в групах Цей вид роботи дає змогу набути навичок спілкування та співпраці
Номер слайду 14
Тема. Літературні казки. Анатолій Дімаров «Для чого людині серце».І група. Що б могло статися, якби чоловічок не обрав добре серце?ІІ група. Про що міг попередити лікар свого пацієнта в той момент, коли він вибирав добре серце?ІIІ група. Чому чоловічку в момент смерті було жаль одноплемінників?Робота в групах
Номер слайду 15
Робота в парах. Дібрати синоніми до слівпоцупитьзлинув благайтебатьковідважний подужати
Номер слайду 16
Мозковий штурм Українська народна казка Кирило Кожум’яка. Скільки було дочок у київського князя ?Скільки вмів виробляти кож Кирило Кожум'яка ?Скільки попросив бочок смоли богатир?Скільки попросив возів конопель Кирило Кожум'яка ?Якої ваги була булава ? Скільки голубів вигодувала князівна ?
Номер слайду 17
Мікрофон Асоціативний кущ
Номер слайду 18
Ігри на уроках читання Гра «Криголами» 1. Відгадайте загадку. Прекрасна дівчина прийшла,Чудові квіти принесла,Прикрасила сади і парки. Як зовуть цю господарку?2. За початковими літерами дайте характеристику цій порі року, наприклад: В-весела,Е_енергійна,С-сонячна,Н-ніжна,А-активна. Гра « Утвори пару» Україна – мати, про її добробут дбай. Україна – рідний край, умій за неї постояти. За рідний край там і під ялиною рай. Де рідний край, життя віддай.
Номер слайду 19
Не навчайте дітей так, як навчали нас. Вони народилися в інший час. Народна мудрість
Номер слайду 20
Свято матері
Номер слайду 21
Гра-розвага «У гості до казок»
Номер слайду 22
Новорічні свята
Номер слайду 23
Проект «Білопілля від А до Я»
Номер слайду 24
Екскурсія по місту
Номер слайду 25
Інклюзивне навчання
Номер слайду 26
М о ї у ч н і б е р у т ь у ч а с т ь у : Конкурсах знавців української мовиІнтелектуальних конкурсах “Колосок” та “Смішний колосок” Математичному конкурсі «Кенгуру»
Номер слайду 27
Якщо вчитель став другом дитини, якщо ця дружба осяяна благородним захопленням, поривом до чогось світлого, розумного, у серці дитини ніколи не з’явиться зло. В. Сухомлинський
Номер слайду 28
Дякую за увагу! Бажаю Вам міцного здоров’я, творчої наснаги та старанних учнів!