Актуальність досвіду Кінцева мета шкільної освіти полягає в удосконаленні самої людини. Отже, формування ключових компетентностей учня є першочерговим завданням вчителя, який скеровує дитину, надає рекомендації. “ ….наставник повинен відповідно до духовних нахилів довіреної йому дитини надати їй можливість вільно розвивати ці нахили, пропонуючи їй пізнати смак різних речей, вибирати між ними і розрізняти їх самостійно, інколи вказуючи їй шлях, деколи,навпаки-дозволяючи відшукувати дорогу їй самій”.
Самоосвіта вчителя Знайомлюсь з новими методами, методиками, технологіями, нововведеннями та інноваціями у викладанні основ здоровя шляхом роботи із журналом «Здоровя»; шляхом роботи в мережі Інтернет, сайт «Вчитель вчителю» Закінчила курси та маю кваліфікаційне посвідчення про успішне використання сертифікаційного тесту ”Захисти себе від ВІЛ”, “Формування толерантного ставлення до ВІЛ-позитивних дітей у системі шкільної освіти”, “Особливості викладання основ здоровя за технологією ООЖН” курси «Інформаційних технологій» - З метою обміну досвідом відвідую уроки вчителя біології Жидченко Л.В., міські семінари, засідання ШПД та м/о.
При підготовці до уроку користуюся такими рекомендаціями: -Вчитуюся у розділ програми, який потрібно вивчити на даному уроці, а в деяких випадках – і в пояснювальну записку до програми. - Вивчаю матеріал цього розділу, питання, теми. - Формую задум і мету уроку. - Уявляю колектив даного класу, уявно малюю конкретних учнів. Уявляю психологію цих учнів, використовуючи мистецтво педагогічного перевтілення, намагаюся накреслити їхні дії на шляху до досягнення мети. - Продумую структуру уроку і зафіксовую все знайдене у плані – конспекті. - Після проведених уроків проводжу самоаналіз, а саме, даю відповіді на поставлені запитання: А)Чи оптимально було визначено зміст уроку, чи відповідає він завданням? Б) Що було основним, найсуттєвішим на уроці? Чи зуміла я акцентувати увагу учнів при його вивченні? В) Які форми навчання (масові, групові, індивідуальні) домінували на уроці? Чи був вдалим їх вибір і поєднання? Г) Чи об'єктивно і відповідно до норм оцінені мною знання учнів і т. д.