Вступ. Основні складові козацької духовності. Українська козацька етнопедагогіка. Козацька педагогіка у навчальному процесі. Система роботи класного керівника з упровадження козацьких традицій. З досвіду роботи заступника директора з ВР Мебонія М. Я. та вчителя української мови Батуліної О. Я. у Запорізькій загальноосвітній школі № 26 з подальшим втіленням у виховну роботу інтернату ( у зв’язку з реорганізацією закладу). ЗМІСТ
виховувати фізично здорових громадян - творців національної культури;виховувати національну свідомість і самосвідомість, український характер і світогляд; прищеплювати любов до звичаїв і традицій пращурів; виробляти уміння боротися з ворогами Вітчизни і перемагати їх;виховувати громадян, які б стали рушіями різних сфер життєдіяльності народу. Завдання
Форми та методи роботи в цьому напрямку. Тематику бесід та заходів, присвячених козацьким традиціям. Опираючись на козацьку етнопедагогіку, класний керівник або вихователь формує у своїх підопічних основи народної моралі, а саме відповідальність за свої вчинки, усвідомлення вічних цінностей і святинь рідної землі, жінки – матері, гідного стилю життя. Що можна використати педагогам
Спостерігаючи життя запорожців, підлітки вчилися вмінню відстоювати себе, бути наполегливими в здобутті мети, переборювати страх, голод, спрагу, вчилися високій відданості побратимству. Вчитель намагався виховувати учнів власним прикладом, а в крайньому разі за допомогою “ самовільного каяття ” та “ словесного катування ”. Козацька етнопедагогіка
Творче відродження культурно-освітніх і виховних козацьких традицій – одна з необхідних і найважливіших граней зміцнення незалежності України. Допомогти педагогам у вихованні фізично здорових, національно свідомих громадян України, які вміють захищати рідну землю від ворогів, шанобливо ставляться до національних святинь та героїчного досвіду пращурів. Прикінцева мета