Педагогіка козацького виховання. Комунальний заклад “ Запорізька спеціалізована загальноосвітня школа-інтернат спортивного профілю ” Запорізької обласної радим. Запоріжжя2005 – 2015 рр.
Номер слайду 2
У наш час продовження козацьких традицій сприяє тому, що молодь виростатиме морально чистою, духовно багатою, фізично здоровою, відданою національним інтересам. Актуальність
Номер слайду 3
виховати вільнолюбиву і незалежну особистість, мужнього і відважного охоронця рідної землі, справжнього патріота з яскраво вираженою національною свідомістю і самосвідомістю, високою духовністю і моральністю, волелюбністю і шляхетністю. МЕТА РОБОТИ:
Номер слайду 4
Вступ. Основні складові козацької духовності. Українська козацька етнопедагогіка. Козацька педагогіка у навчальному процесі. Система роботи класного керівника з упровадження козацьких традицій. З досвіду роботи заступника директора з ВР Мебонія М. Я. та вчителя української мови Батуліної О. Я. у Запорізькій загальноосвітній школі № 26 з подальшим втіленням у виховну роботу інтернату ( у зв’язку з реорганізацією закладу). ЗМІСТ
Номер слайду 5
виховувати фізично здорових громадян - творців національної культури;виховувати національну свідомість і самосвідомість, український характер і світогляд; прищеплювати любов до звичаїв і традицій пращурів; виробляти уміння боротися з ворогами Вітчизни і перемагати їх;виховувати громадян, які б стали рушіями різних сфер життєдіяльності народу. Завдання
Номер слайду 6
Форми та методи роботи в цьому напрямку. Тематику бесід та заходів, присвячених козацьким традиціям. Опираючись на козацьку етнопедагогіку, класний керівник або вихователь формує у своїх підопічних основи народної моралі, а саме відповідальність за свої вчинки, усвідомлення вічних цінностей і святинь рідної землі, жінки – матері, гідного стилю життя. Що можна використати педагогам
Номер слайду 7
Спостерігаючи життя запорожців, підлітки вчилися вмінню відстоювати себе, бути наполегливими в здобутті мети, переборювати страх, голод, спрагу, вчилися високій відданості побратимству. Вчитель намагався виховувати учнів власним прикладом, а в крайньому разі за допомогою “ самовільного каяття ” та “ словесного катування ”. Козацька етнопедагогіка
Номер слайду 8
Участь у святкуванні Дня прапора, Дня незалежності України та Дня вишиванки. Наші заходи
Номер слайду 9
Козацькому роду нема переводу. Відвідування кінного театру
Номер слайду 10
Вишкіл. До захисту України готові!
Номер слайду 11
Походи на природу (о. Хортиця)
Номер слайду 12
Залучення батьків до походів на природу. Допомога в організації та проведенні загальношкільних виховних заходів. Участь у позакласній роботі. Організація екскурсій до кінного театру, козацьких фестивалів, історичного та краєзнавчого музеїв. Робота з батьками
Номер слайду 13
Творче відродження культурно-освітніх і виховних козацьких традицій – одна з необхідних і найважливіших граней зміцнення незалежності України. Допомогти педагогам у вихованні фізично здорових, національно свідомих громадян України, які вміють захищати рідну землю від ворогів, шанобливо ставляться до національних святинь та героїчного досвіду пращурів. Прикінцева мета
Номер слайду 14
Творчий звіт. Зустрічі з учасниками АТО
Номер слайду 15
Творчий звіт. Показові виступи
Номер слайду 16
Творчий звіт. Творчі зустрічі, концерти
Номер слайду 17
Творчий звіт. Козацькі забави
Номер слайду 18
Мебонія Марина Ярославівна – заступник директора з виховної роботи. Батуліна Олена Яківна – вчитель української мови та літератури. РОЗРОБИЛИ