Презентація "Педагогіка партнерства"

Про матеріал
Педагогіка партнерства – це ключовий компонент виховання дитини з особливими освітніми потребами, це взаємна повага до особистості, це педагогіка з особистісно орієнтованим навчанням та вихованням у центрі якого – дитина.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема педагогічної ради: Педагогіка партнерства – ключовий компонент виховання дитини з особливими освітніми потребами.

Номер слайду 2

допомогти розкрити та розвинути здібності, таланти і можливості на основі партнерства усіх учасників освітнього процесу: педагогів, учнів і батьків. Місія спеціальної школи– Педагогіка партнерства, орієнтація на учня, виховання на цінностях – це ключовий компонент виховання дитини з особливими освітніми потребами, це взаємна повага до особистості, саме ці складові спрямовані на те, щоб побудувати довіру між школою, дітьми, батьками.

Номер слайду 3

Основні принципи цього підходу: * повага до особистості; * доброзичливість і позитивне ставлення; * довіра у відносинах та стосунках; * діалог-взаємодія-взаємоповага; * принципи соціального партнерства (рівність сторін, добровільність прийняття зобов`язань, обов`язковість виконання домовленостей) Педагогіка партнерства – це ключовий компонент виховання дитини з особливими освітніми потребами, це взаємна повага до особистості, це педагогіка з особистісно орієнтованим навчанням та вихованням у центрі якого – дитина.

Номер слайду 4

Саме педагог відіграє ключову роль у формуванні громадянської компетентності учня, його соціалізації у суспільстві. Переконання учителя, його активна життєва позиція, ерудиція, уміння аргументовано відстоювати свою точку зору,  тримати руку на пульсі усіх подій, знати міжнародні обставини, оперувати фактами – ось перелік найважливіших складових, притаманних сучасному вчителю. І, звичайно, виховання власним прикладом. Бо коли слова розбігаються зі справами, усе виховання зводиться нанівець.

Номер слайду 5

Сучасному вчителю слід постійно підвищувати власну інформаційну грамотність і використовувати сучасні гаджети в роботі з учнями. Ми також повинні спілкуватися з батьками учнів із метою їх інформування щодо особливостей сучасних дітей, знаходження спільних способів їх виховання й розвитку. У трикутнику партнерства учні – учителі – батьки сім’я є надзвичайно важливою ланкою. «Без виховання дітей, без активної участі батька і матері в житті школи, без постійного духовного спілкування і взаємного духовного збагачення дорослих і дітей неможлива сама сім’я як первинний осередок суспільства, неможлива школа як найважливіший навчально-виховний заклад і неможливий прогрес суспільства», – писав В.Сухомлинський.   Якщо батьки мають свій погляд на певну проблему, і цей погляд кардинально відрізняється від точки зору учителя, перевага найчастіше буде на боці батьків. Тому в першу чергу слід тісно співпрацювати з батьками. 

Номер слайду 6

Новітнє інформаційно – комунікативне оснащення спонукає до педагогічної активності вчителя, підвищує ефективність його роботи, уможливлює індивідуальний підхід до навчання. Оновлення методичного інструментарію вчителя – застосування методів навчання, заснованих на співпраці, активній участі дитини з особливими освітніми потребами у навчанні сприяє формуванню нового освітнього середовища (розвиваючого, мотивуючого і для вчителя, і для учня).

Номер слайду 7

„Знаю і дотримуюсь правил дорожнього руху!” Тиждень Оновлений педагог – справедливий педагог має найбільшу повагу та довіру серед учнів.

Номер слайду 8

Заняття „Стоп Булінг!” Початкові класи Аналіз виконання справи, обмін думок, вражень утверджує самопізнання, самооцінку, самоаналіз, робить учня рівноправним учасником освітнього процесу, відповідальним за результат.

Номер слайду 9

Співпраця з батьками: надають важливу інформацію, котра допоможе створити та максимально успішно реалізувати розвиток дитини; забезпечують безперервність навчального процесу, розпочатого педагогами навчального закладу, надаючи дитині вдома можливість для розвитку та застосування на практиці компетенцій, сформованих під час освітнього процесу; надають зворотю інформацію щодо перенесення дитиною сформованих навичок в побутові домашні ситуації; підтримують відкритий діалог з навчальним закладом.

Номер слайду 10

Виставки „Як я провів літо”, „ Мій тато найкращий” Педагог має бути другом, а родина залучена до побудови освітньої траєкторії дитини.

Номер слайду 11

До Дня рятувальника Моделювання життєвих ситуацій спонукає до адекватної діяльності  в нових умовах, збагачує життєвий досвід.

Номер слайду 12

Ми – за мир Долучення до флешмобів, конкурсів, змагань формує творчу активність, творче мислення, допомагає розкрити таланти та творчі здібності.

Номер слайду 13

Дякую за увагу!

ppt
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Інкл
Додано
13 жовтня 2021
Переглядів
618
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку