Презентація "Перевернуте навчання як одна з ключових тенденцій освітніх технологій сучасності"

Про матеріал

Зміни, що відбуваються сьогодні в суспільному житті, вимагають розвитку нових педагогічних технологій, що орієнтуються на індивідуальний розвиток особистості, навичок самостійного навчання, формування вміння чітко вирішувати поставлені завдання. Такий підхід спонукає до впровадження в освітній процес альтернативних форм і способів освітньої діяльності. Серед них є технологія «переверненого» навчання.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Бердянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ім. Цибулька М. С Пилипенко Олена Олександрівнавчитель англійської мови. Перевернуте навчання як одна з ключових тенденцій освітніх технологій сучасності

Номер слайду 2

Філософія освіти ХХІ століття 1. Сучасна школа – школа життєвої компетентності 2. Дитина – суб’єкт власного життя і успіху 3. Основними критеріями якості шкільної освіти є освітня мобільність учасників навчально-виховного процесу, їх готовність самореалізуватися в житті 4. Основу освітнього середовища школи складає розумне, творче поєднання освітніх традицій та інновацій, широке впровадження ІКТ.

Номер слайду 3

Навички 21 століття1. Освітня мобільність 2.ІКТ-компетентність 3. Критичне мислення4. Здатність до розв’язування проблем5. Уміння гармонійно поєднувати творчість і раціональність в процесі роботи 6. Навички ефективної комунікації та співробітництва 7. Активна громадянська позиція

Номер слайду 4

ПЕРЕВЕРНУТЕ НАВЧАННЯ Перевернуте навчання — це форма активного навчання, яка дозволяє «перевернути» звичний процес навчання таким чином: домашнім завданням для учнів є перегляд відповідних відео фрагментів з навчальним матеріалом наступного уроку, учні самостійно проходять теоретичний матеріал, а у класі час використовується на виконання практичних завдань.

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Суть поняття « перевернутий клас» Перевернутий клас (англ. Flipped classroom)— це така педагогічна модель, в якій типова подача лекцій і організація домашнього завдання міняються місцями. Учні дивляться вдома короткі відео лекції, у той час, як у класі відводиться час на виконання вправ, обговорення проектів і дискусії. Відео лекції часто розглядаються як ключовий компонент у «перевернутому» підході, вони створюються викладачем і розміщуються в Інтернеті.

Номер слайду 7

Порівняння Традиційне навчання Підготовка до уроку. Учні читають попередні матеріали На уроці Учні слухають лекцію( або відтворення матеріалу іншими учнями) Вдома, після уроку. Учні намагаються згадати матеріал та виконати домашнє завдання. Перевернуте навчання. Учні вивчають повний модуль матеріалу у відеоформатіУчні на практиці застосовують ключові положення матеріалу. Учні перевіряють розуміння і розширюють знання більш складними завданнями

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Форми і методи впровадження ПН

Номер слайду 10

Інформаційні джерела для ПН1. Підручник 2. Довідники3. Енциклопедії 4. Презентації5. Відеоролики 6. Ютуб відео7. інтернет

Номер слайду 11

ПЕРЕВАГИПЕРЕВЕРНУТОГО НАВЧАННЯ Ученьякісний електронний освітній ресурс2. Підвищення мотивації для навчання3. Працюють у своєму темпі4. Матеріали уроку доступні всім, у будь-який час5. Розуміння важливості командної роботи6. Навчання поза класом в зручний час7. Відповідальність за своє навчання8. Допомога один одному в навчанні9. Критично оцінюють джерела інформації Учитель1 . Виступає в ролі координатора2. Індивідуальний підхід у навчанні3. Змінює організацію навчальної діяльності4. Учні активно працюють над завданням5. Легкий спосіб діагностики якості знань6. Можливість залучення батьків до навчального процесу

Номер слайду 12

Недоліки перевернутого навчання УчніБільше часу проводять за компютером2. Нерівні можливості доступу до інтернету3. Важко звикнути до такої організації уроку4. Учень не може задати питання вчителю , якщо щось йому не зрозуміло при перегляді4. Знаходити та критично оцінювати джерела інформації 5. Домашнє завдання – обовязкова частина уроку Учитель Лягає велике первинне навантаження2. Необхідно добре володіти ІКТ- технологіями3. Необхідно володіти технологіями групової роботи4. Пояснювати батькам переваги методики

Номер слайду 13

Інтернет- ресурсиконструктор www.edpuzzle.com http// ed.ted.com edu. Canon. Платформа Sophia quipper school instudies

Номер слайду 14

Урок за перевернутою формою навчання - це

Номер слайду 15

Якщо хочеш бути щасливим, працюй так, щоб ти відчував себе творцем , майстром, господарем в улюбленому ділі. Працюй так, щоб очі твої виражали одухотвореність великим людським щастям-щастям творчості. В. Сухомлинський

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Присікайло Інна Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Ганусовська Ірина Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Стожок Алла Павлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
18 серпня 2018
Переглядів
9062
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку