Презентація "Підвищення ефективності сучасного уроку географії засобами творчої лабораторії вчителя"

Про матеріал

Підвищення ефективності сучасного уроку географії засобами творчої лабораторії вчителя

Творча лабораторія вчителя:

  • Використання інформаційних та мультимедійних технологій на уроках гекографії
  • Проблемний підхід у викладанні географії
  • Використання методу проектів та учнівських портфоліо
  • Використання технологій схематичного унаочнення навчального матеріалу на уроках географії
  • Розробка дидактичного матеріалу, методичних рекомендацій з предмета
  • Загальні напрямки:
  • Розвиток творчих здібностей учнів у практичному застосуванні знань
  • Прищеплення навичок самостійної роботи з різними джерелами, які розвивають творче мислення і творчий підхід до пошукової діяльності
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підвищення ефективності сучасного уроку географії засобами творчої лабораторії вчителя Паламарчук Людмила, вчитель географії

Номер слайду 2

Творча лабораторія вчителя: Використання інформаційних та мультимедійних технологій на уроках географіїПроблемний підхід у викладанні географії Використання методу проектів та учнівських портфоліо. Використання технологій схематичного унаочнення навчального матеріалу на уроках географіїРозробка дидактичного матеріалу, методичних рекомендацій з предмета

Номер слайду 3

Загальні напрямки: Розвиток творчих здібностей учнів у практичному застосуванні знань. Прищеплення навичок самостійної роботи з різними джерелами, які розвивають творче мислення і творчий підхід до пошукової діяльності

Номер слайду 4

«Життя - це постійне навчання, і навпаки, без навчання немає життя» фінський психолог Тімо Ярвилехто.

Номер слайду 5

технології активізації та інтенсифікації діяльності учнів ігрові технології;проблемне навчання;комунікативні технології;технології повного засвоєння навчального матеріалу;технології схематичного унаочнення навчального матеріалу тощо.

Номер слайду 6

Опорний сигнал за В. Ф. Шаталовим - це «асоціативний символ, який замінює якесь смислове значення; він здатний миттєво відновити в пам'яті відому і раніше зрозумілу інформацію»

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Вимоги до використання схематичної наочності:

Номер слайду 9

Моделі візуалізації навчальної інформації:

Номер слайду 10

Інфографіка – спосіб передачі великого обсягу інформації за допомогою простих і зрозумілих візуальних методів; сучасний метод навчання

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Скрайбінг – новітня техніка презентацій, у якій мова оратора ілюструється на «льоту»

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Карти знань (ментальні карти, карти пам’яті)

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

«Ведіть учнів до запам’ятовування через осмислення, розуміння численних фактів, речей, явищ, предметів. Не допускайте запам’ятовування того, що не усвідомлене, неосмислене. Шлях до осмислення фактів, речей, явищ, до глибокого розуміння абстрактної істини (правила, формули, висновки) лежить через практичну роботу, що якраз і є оволодіння знаннями» . В. Сухомлинський

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Жеребцова Алла
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Чікаленко Ганна Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
25 листопада 2018
Переглядів
2106
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку