Презентація створена під час дистанційної роботи. Вона унаочнює процес сприйняття матеріалу учнями, допомагає правильно оформлювати запис в зошиті, анімація дозволяє легко сприймати алгоритм виконання арифметичних дій.
Робота з алгоритмом Письмового віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд
Номер слайду 7
56 2729 2927 56
Номер слайду 8
Приклади 114 275922171838
Номер слайду 9
Задача 115
Номер слайду 10
Задача 115 Щоб дати відповідь на перше запитання, потрібно виконати одну дію. 1) 87 - 18 = 69 (в.) – залишилося871869 Було – 87 в. Продали – 18 в. Залишилося - ?
Номер слайду 11
Задача 115 Щоб дати відповідь на друге запитання, потрібно виконати одну дію. Було – 87 в. Продали – 18 в.- на ? ˂
Номер слайду 12
Задача 115 Щоб дати відповідь на третє запитання, потрібно виконати дві дії.- на ? ˂Було – 87 в. Продали – 18 в. Залишилося - ?
Номер слайду 13
87 18 691) 87 – 18 =69 (в.)- залишилося2) 69 – 18 =51 (в.)Відповідь: на 51 велосипедів менше продали, ніж залишилося.
Номер слайду 14
Рівняння(Розв’язуючи рівняння виконати письмово дії додавання і віднімання в стовпчик) 38 + х = 83 - х = 83 - 38х = 4538 + 45 = 83 83 = 83 833854
Номер слайду 15
Рівняння(Розв’язуючи рівняння виконати письмово дії додавання і віднімання в стовпчик) 52 – х = 18 - х =52- 18х = 3452 - 34 = 18 18= 18 522843
Номер слайду 16
РЕФЛЕКСІЯ. Намалюй потрібну цеглинку
Номер слайду 17
19.09.2022 СьогодніДомашнє завдання. Ст.21, №120, 121 (виконай дії письмово перших трьох стовпчиків),вивчити правило на ст.20