Презентація "«ПЛАЗУНИ. Особливості процесів життєдіяльності. Різноманітність "

Про матеріал
Тема уроку «Рептилії. Визначальні ознаки будови, біологічні особливості, середовища існування, різноманітність». Цілі уроку: поглиблювати знання учнів про тварини як живий організм, сприяти усвідомленню ними природи як універсальної, унікальної цінності; продовжити формування ключових компетентностей:
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

У світі тварин…

Номер слайду 3

Гра “ Доміно ”

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Гра “Ключове слово” Тип розвитку, при якому молоді особини, які народжуються, схожі на дорослих, називається...  (1літера відповіді). Система органів, що здійснює газообмін між організмом і навколишнім середовищем, тобто надходження кисню і виведення вуглекислого газу називається...(5 літера відповіді) Система органів, що забезпечує організм поживними речовинами для життєдіяльності, росту, розвитку називається.... ( 3 літера відповіді). Наука про тварин - (1 літера відповіді). Личинка жаби називається... ( 2 літера відповіді). Частина організму тварин - (5 літера відповіді). Тварини за типом живлення - (11 літера відповіді). Прямим дихаЛьна трАвна Зоологія ПУголовок оргаН гетеротрофИ

Номер слайду 6

Тема уроку: «ПЛАЗУНИ. Особливості процесів життєдіяльності. Різноманітність » П Л А З У Н И

Номер слайду 7

Історична довідка Плазунами їх назвав (Reptilia) Жорж Кюв’є, в той час, коли Лінней вважав, що всі рептилії належать до класу амфібій. Кюв’є знайшов розбіжності між плазунами та амфібіями в зовнішній будові, розвитку та способі життя.

Номер слайду 8

Завдання уроку: ; Розкрити особливості будови класу Рептилій у зв’язку з виходом на суходіл Ознайомитись з представниками цього класу Зясувати значення плазунів Терміни:; Аутотомія (самокаліцтво);

Номер слайду 9

«ЮРСЬКИЙ ПЕРІОД»

Номер слайду 10

Номер слайду 11

СИСТЕМАТИЧНЕ ПОЛОЖЕННЯ Імперія Царство Підцарство Тип Підтип Клас Клітинні організми Тварини Багатоклітинні Хордові Хребетні Плазуни

Номер слайду 12

СЕРЕДОВИЩЕ ІСНУВАННЯ СУША Відділи тіла ПОКРИВИ ТІЛА РОЗМНОЖЕННЯ І РОЗВИТОК Голова Тулуб Хвіст Шкіра суха, без залоз, вкрита роговими лусками або щитками на суші, в яйці; прямий Визначальні ознаки будови Рептилій

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

О. Скарлатто написав: «Будь яка тварина – це багатовіковий витвір еволюції, і кожна з них має однакове з нами право жити й виконувати певну роль у взаємопов’язаному світі».

Номер слайду 20

Гра “ Заморочки із бочки ”

Номер слайду 21

РЕФЛЕКСІЯ - метод шести капелюхів: ( Який капелюх я одягну сьогодні?) Хочу досліджувати особливості будови рептилій… У мене була радість пізнання… Всі сподівання на уроці здійснились… Роблю висновки щодо відношення людини до збереження класу плазунів… У мене виникло більше запитань ніж відповідей… Вважаю справу вивчення Плазунів не закінченою…

Номер слайду 22

обов’язкове - опрацювати параграф 39;   за бажанням - зібрати народні прикмети і легенди про плазунів.   обов’язкове - скласти опорний конспект ;

ppt
Пов’язані теми
Біологія, Розробки уроків
Додано
22 лютого 2022
Переглядів
290
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку