Матеріал підібраний під підручник Вашуленка. Розроблений відповідо до вправ підручника. Завдяки яскравим картинкам зможете зацікавити дітей та зосередити їхню увагу.
Побудова сполучень слів і речень з прикметниками в різних відмінкових формах, ведення їх у текст.
Номер слайду 2
Відмінкові закінчення у називному відмінку{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Рід прикметників. Визначається за іменником, з яким пов’язаний прикметник. Чоловічий рід. Жіночій рід. Середній рід. Який?Яка?Яке?-ий, -ій-а, -я-е, -єЗеленийсиній. Зеленасиня. Зеленесинє
Вправа “Мозковий штурм”– Що називають прикметники?– На які питання вони відповідають?– З якою частиною мови пов’язаний прикметник у реченні?– Як змінюються прикметники?– Як визначити відмінок прикметників?
Номер слайду 5
Вправа 184– Запишіть подані іменники у місцевому відмінку з відповідними прийменниками, використовуючи відповідні прикметники.– Складіть речення з одним із словосполучень та запишіть його в зошит. Прийменники: у, в, нау чому? у кому?У далекому шляху, на вологій землі, у просторій кімнаті, на швидкому поїзді, у гомінливому місті, на безмежному просторі, у вітальній телеграмі, у всесвітній мережі, на сучасному аеродромі. На швидкому поїзді я поїхала відпочивати.– Доберіть антоніми до виділених слів. Далекий – близький; волога – суха; гомінливе тихе