Презентація "Почути і побачити мистецтво"

Про матеріал
Урок 13 "Почути і побачити мистецтво". Образотворче мистецтво, 5 клас. Підручник - авт. Гайдамака.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок 13. Почути і побачити мистецтво

Номер слайду 2

Анрі Матісс, поєднуючи теплі і холодні кольори, для створення контрастного колориту, досягав взаємодії барв та підкреслював святкову барвистість світу. Які емоції втілюють кольори і форми зображень картин? Що, на твою думку, є головним у кожному творі? Придумай цікаву мінірозповідь за однією з картин.

Номер слайду 3

Анрі Матісс. Французький художник, скульптор, графік, майстер декоративного мистецтва, один з найоригінальніших представників образотворчого мистецтва початку 20 століття. Малював портрети, жанрові картини, натюрморти, картони для вітражів і гобеленів.

Номер слайду 4

За щасливою та одночасно нещасною випадковістю (але ж випадковостей не буває, як ми знаємо) майбутній художник опинився у лікарні з апендицитом. Він був вимушений провести там досить багато часу. Одного разу його мати принесла йому фарби, щоб якось підбадьорити юнака. Після того як Матісс видужав, жити без живопису він уже не міг.

Номер слайду 5

Однією з найяскравіших, навіть сліпучих картин є “Червона кімната”. На ній зображено інтер’єр кімнати, в якій жінка накриває на стіл. Композиційна структура повністю заповнюється вихором кольору, яким заповнена вся поверхня полотна, навіть скатертина на столі зливається зі стінами. Спрощення предметів інтер’єру підкреслює спосіб вираження ідеї майстра, а дивовижна гра фарбами і підкреслений орнамент форм створюють настрій роботи.“Червона кімната” Анрі Матісс

Номер слайду 6

На тлі чорної стіни зображений стіл під червоною скатертиною. На ньому блюдо з устрицями, пляшка. жовті лимони, чашка з блакитним узором, а в центрі – біла ваза з великим букетом червоних і білих тюльпанів. І це яскраве поєднання червоного, білого, жовтого і чорного дає такий радісний, святковий настрій!“Тюльпани і устриці на чорному тлі” Анрі Матісс

Номер слайду 7

Останні роки свого життя художник Матісс провів в інвалідному кріслі і ліжку. Коли він тривалий час не міг стояти, то почав створювати шедеври за допомогою кольорового паперу і ножиць.

Номер слайду 8

Розглянь схеми пар контрастних кольорів (1). Визнач і назви, яке з яблук (2) яскравіше, на якому зображенні кольори підсилюють дію один одного. Зроби висновки.

Номер слайду 9

Кольори, які розташовані протилежно на колірному колі, називаються контрастними (або додатковими). Наприклад, червоний – зелений, жовтогарячий – синій, фіолетовий – жовтий. Ці кольори посилюють яскравість і насиченість один одного.

Номер слайду 10

Час малювати!

Номер слайду 11

Альбом для малювання (папір);Гуаш;Пензлик;Вода і ємність;Палітра для змішування. Матеріали

Номер слайду 12

Сходинками до майстерності: Наміть межі столу й форму фруктів (овочів). Обери кольори. Покрий спочатку тло, а потім – зображення фруктів (овочів), столу. Не забувай враховувати колірне оточення предметів. Натюрморт з овочів і фруктів у контрастному колориті

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Лазарєва Наталія
    Дякую за Вашу працю
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
3 грудня 2022
Переглядів
1272
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку