Вступна бесіда Які зимові свята ви знаєте? Новий рік День Святого Миколая Різдво Звуки [д], [д’], буква Д, д
Номер слайду 3
Розгляд ілюстрацій до тексту Ходить дід в кожусі сивім, Дихає на ліс і ниви. Стало білим все довкола. Міцно спить під снігом поле. Серце в нього, наче лід. Відгадали, що за дід? (Дід Мороз) Звуки [д], [д’], буква Д, д
Номер слайду 4
Звуки [д], [д’], буква Д, д ПОДАРУНКИ ДІДА МОРОЗА Годинник на стіні почав відбивати час. Настало свято! Надійка і Даринка забігли до кімнати. А серед неї височить ялинка, прикрашена блискучими кульками, яскравими прапорцями і сяючими гірляндами. Під святковим деревом лежать пакунки з подарунками. Багато-багато. Тут відчинилися двері сусідньої кімнати, і звідти вийшов Дід Мороз. - Доброї ночі, діти! Зустрічайте гостя. Як ви жили цей довгий рік? Що у вас було нове, цікаве? Чи добре ви поводилися, слухалися дорослих, допомагали рідним? Дівчатка відповідали чемно, а ще розказали гостю віршики про зиму. Дід Мороз подарував Надійці ляльку, а Дарині – ведмедика. Тоді він плеснув у долоні, і полинула новорічна пісенька. Всі почали танцювати довкола ялиночки, водити хоровод, Новий Рік зустрічати.
Номер слайду 5
Звуки [д], [д’], буква Д, д Перевірка розуміння почутого - Де зустрічали Новий рік Дарина і Надійка? - Як кімната була прикрашена до свята? - Хто привітав дітей із Новим роком? - Що подарував Дід Мороз Дарині і Надійці? - Як веселилися дівчатка в новорічну ніч?
Номер слайду 6
Звуки [д], [д’], буква Д, д. Закріплення умінь зображувати вивчені писемні букви Сьогодні ми на уроці вивчаємо букву Д д (де), звук [д], [д’] Друкування в зошиті букву Д д
Закріплення умінь зображувати вивчені писемні букви Конструювання писемних літер У прописах (с. 40) виконати завдання «Плутанка»: навести елементи в кружечках, зібрати з них і написати великі літери. Букву своєї команди обвести кружечком. Нижче, в рядках поряд із друкованими літерами зобразити по три малі писемні. Букви своєї команди підкреслити. У прописах (с. 41) написати за зразком слова він, вона, воно, вони.