продовжити розвивати вміння аналізувати,класифікувати, порівнювати; розвивати логічне мислення, просторову уяву, увагу, пам’ять; виховувати розуміння ролі математики, важливості математичних знань; виховувати вміння сконцетруватися, слухати інших, співпереживати; сформувати уявлення про поняття подібних трикутників; сформувати вміння знаходити невідомі елементи подібних трикутників.
3) Знайти відношення відрізків, якщо їх довжини дорівнюють 15 см і 20 см. Чи зміниться відношення сторін, якщо їх довжини виразити в міліметрах? 3:4, ні 4) Сторони трикутника відносяться як 2:3:4. Знайти сторони подібного йому трикутника, якщо його більша сторона дорівнює 8см? 4см, 6 см, 8 см
5)Яке твердження неправильне? а) Всі рівносторонні трикутники подібні. б) Рівнобедрені прямокутні трикутники подібні. в) Всі рівнобедрені трикутники подібні. г) Два рівнобедрені трикутники подібні, якщо в них рівні кути при вершині. в . 6) Чи подібні трикутники АВС і КРХ, якщо А = 106є, В = 34є, АС = 4,4 см, АВ = 5,2 см, ВС = 7,6см; К =40є, Р = 106є, РХ = 15,6 см, ХК = 22, 8 см, РК = 13, 2см. С=40є, Х=34є, так
1. Які трикутники називаються подібними? 2. Що називається коефіцієнтом подібності? 3. Які елементи у подібних трикутників залишаються незмінними? 4.Сформулюйте основну теорему подібності трикутників. 5. Де в нашому житті (в навколишньому середовищі) зустрічаються подібні трикутники?