Психологічна настанова до уроку. Я бажаю вам розпочати заняття з гарним настроєм, отримати від нього задоволення і досягти високих результатів. В кінці заняття буде зроблений аналіз роботи і оголошені оцінки. Як казав французький письменник, актор Мольєр: «Як приємно дізнатися, що ти чогось навчився». Перевіримо, чого ж ви навчилися?
Номер слайду 3
Знайди помилку№2.12 (2)Розв’яжіть рівняння:
Номер слайду 4
Виконайте завдання на встановлення відповідності
Номер слайду 5
Актуалізація опорних знань. Усні вправи:1. Визначте, зростаючою чи спадною є функція f(х), якщо: 1) f(х) = (2,5)х; 2)f(х) =(0,3)х; 3) f(х) = (1/5)х 4) f(х) =1/8х.2. Відомо, що функція f(х) спадна. Порівняйте: 1) f(7) і f(8); 2) f(-5) і f(-6).3. Відомо, що функція f(х) зростаюча. Порівняйте: 1) f(1/3) і f(1/4); 2) f(-1,4) і f(-1,1).
Номер слайду 6
Мотивація навчання. За допомогою математики можна розв’язувати задачі, що виникають у життєвих ситуаціях і стосуються реальних об’єктів або процесів, такі задачі називаються прикладними. Розв’язування прикладних задач вимагає переформулювання їх мовою математики. Таке переформулювання називають математичним моделюванням, а постановка задачі в математичних термінах називається математичною моделлю. Математична модель реального об’єкта або процесу може бути представлена у вигляді формули, рівняння, нерівності, таблиці, діаграми, геометричної фігури. Яка з форм представлення математичної моделі доцільна для розв’язування тієї чи іншої задачі, залежить від самої задачі. Математичне моделювання дає змогу не тільки обчислити конкретне значення якоїсь шуканої величини, а й дослідити самі об’єкти або процеси про які йдеться в задачі. На минулих заняттях ми з вами розглядали прикладні задачі про об’єкти і процеси у природі, науці і техніці, які можна описати за допомогою показникової функції та розв’язати за допомогою показникових рівнянь. Пригадаємо такі задачі:
Номер слайду 7
Прикладні задачі:
Номер слайду 8
Задача на сімейний бюджет:
Номер слайду 9
Застосування знань і вмінь: Робота з підручником § 1,п.3, стор.17 №№3.2;3.4;3.6 Робота в парах: Задача 1: Знайдіть найбільший цілий розв’язок, що задовольняє нерівність: 1) 23х < 20,2; 2) 92х/3 < 35 Задача 2: Знайдіть найменший цілий розв’язок, що задовольняє нерівність: 1) 3−2х < 31/2 2) (15)−2х/3 > 52
Номер слайду 10
Підбиття підсумків уроку, рефлексія. Вправа «Капелюх успіху» Білий капелюх: інформація. Тільки факти. Ми задаємось питаннями про те, що ми вже знаємо. Орієнтовні запитання:1. Тема нашого заняття …2. Для досягнення успіху на занятті ми повторили знання про… 3. Ми ознайомились…4. На занятті ми використовували різні методи та форми роботи… 5. На занятті працювали…(активно, пасивно, працювали тільки деякі студенти).
Номер слайду 11
Вправа «Капелюх успіху»Червоний капелюх: Почуття, емоції. Аналізує психологічний стан, атмосферу заняття. Орієнтовні запитання:1. В якому настрої ви перебували на даному занятті? (доброму, поганому, ви хвилювались, боялись, сумували, були зацікавлені, замкнені інше). Чому?2. В якому настрої, на вашу думку, перебували інші студенти?3. Яким був настрій у викладача?Чорний капелюх: Критика. Застерігає і змушує думати критично. Орієнтовні запитання:1. Що на даному занятті заважало працювати продуктивно, успішно? (відсутність знань, навичок, неуважність, недисциплінованість…)2. Що заважало, на вашу думку, працювати іншим студентам?
Номер слайду 12
Вправа «Капелюх успіху»Зелений капелюх: креативність, нові можливості. Орієнтовні запитання: 1. Що корисного ви винесли з даного заняття? (навчились самостійно працювати (як?), досягати успіху (як?), допомагати іншим, спілкуватись…) 2. Чому ми можемо сказати, що це заняття є важливим для нас? 3. Де, в яких ситуаціях ви можете використовувати набуті навички та знання? Вчитель: З вашого дозволу, жовтий капелюх, який є символічним відображенням оптимізму, примірю я. Вдягнувши жовтий капелюх можна побачити щось добре і корисне в будь-якій ситуації. Вчіть свій розум та душу бачити хороше, і тоді дорога до успіху для вас буде відкрита. Враховуючи все, що було сказано під час «примірки капелюхів», тобто обговорення надіюсь, що наша з вами діяльність, роботу у майбутньому буде ще ефективнішою. Дякую за проведене заняття. Бажаю всім присутнім успіху у всіх ваших справах.
Номер слайду 13
Домашнє завдання:1. Мерзляк А. Г. Математика 11 клас, рівень стандарту: § 1,п.3 №№3.5;3.7, 2. Додаткове завдання. Розв’яжіть нерівність способом зведення до квадратної нерівності: 1) 4х + 2х+1- 24 < 0 2) 52х - 6 * 5х + 5 > 0