Сучасні системи керування базами даних дають змогу:опрацьовувати дані: здійснювати введення, добір, вставляння, оновлення, видалення даних тощоздійснювати пошук і формування запитів; забезпечувати цілісність даних;забезпечувати захист даних від несанкціонованого доступу та апаратних збоїв
MS Access — це система керування реляційними базами даних, яку призначено для роботи на автономному персональному комп’ютері або в локальній комп’ютерній мережі під управлінням операційної системи Microsoft Windows, і в якій збалансовано засоби й можливості, що є типовими для сучасних СКБД.
проєктування базових об’єктів — двовимірні таблиці з полями, що містять дані різних типів; створення зв’язків між таблицями, з підтримкою цілісності даних, каскадного оновлення полів і каскадного видалення записів; введення, збереження, перегляд, упорядкування, зміна та добір даних з таблиць із використанням різних засобів контролю даних, індексування таблиць і засобів алгебри логіки; створення, модифікація та використання похідних об’єктів (запитів, форм і звітів)Основні функції СКБД Microsoft Access
Таблиця. Запит. Форми. Об’єкти бази даних в СКБД Microsoft Accessзасіб для відбору даних, які задовольняють певним умовамдають змогу створити інтерфейс користувача, у якому можна вводити й редагувати даніЗвітзасіб, який дає можливість вибрати з бази потрібні відомості й подати їх у вигляді, зручному для сприйняття та перегляду