Під час спілкування людина використовує різні види речень. розповідні питальні спонукальні Спонукальні речення закликають до викнання певних дій, тому саме їх називають командами. Кожна команда призначена для виконавця. Виконавцем може бути людина, тварина, робот, комп’ютер тощо. Зміст
Номер слайду 4
Команда – це наказ, що спонукає до виконання дії. Виконавець – об’єкт, який може виконати дії. Зміст
Номер слайду 5
Наприклад: «Зачини двері». Ця команда тобі зрозуміла. Ти можеш легко з нею впоратись, тобто ти можеш бути виконавцем цієї команди. Зміст
Номер слайду 6
Проте є команди, які не всі можуть зрозуміти. Наприклад, команда «Віра!», яка використовується будівельниками й означає «вгору», є зрозумілою не всім. Зміст
Номер слайду 7
Виконавцем команд є той, хто розуміє і може виконати ці команди. Виконавцями команд можуть бути людина, тварина, комп’ютер тощо. Зміст
Номер слайду 8
Розглянь малюнок. З’ясуй, які виконавці можуть виконати наведені команди. Зміст
Номер слайду 9
Споконвіку українці любили калину. Яке з поданих речень є командою? Яку рослину любили українці споконвіку? Саджайте калину коло хат! Ах, яка чудова наша країна! Зміст
Номер слайду 10
Розглянь малюнок «Пішохідний перехід». Які виконавці зображені на малюнку? Наведи приклади команд для цих виконавців. Зміст
Номер слайду 11
Цікавинки Німецькі вівчарки майже всі команди запам’ятовують з першого разу. Завдяки таким здібностям вони стали чудовими виконавцями певних команд людини. Зміст
Номер слайду 12
Фізкультхвилинка Зміст
Номер слайду 13
Розгадайте ребус Команда Зміст
Номер слайду 14
Запитання і завдання З'єднай лініями виконавця та команду, яку він може виконати. Сидіти Заварити чай Друкувати Прати Зміст
Номер слайду 15
Запитання і завдання Визнач речення, які є командами. Відчини вікно. Уранці всі діти вмиваються. Вимий руки. Які чудові наші діти! Зміст
Номер слайду 16
Гра “Так – ні”. - До комп’ютерного класу заходимо спокійно з дозволу вчителя. - Біля комп’ютера сидимо рівно. - Під час уроку ходимо по класу, коли забажаємо. - Під час роботи в класі їмо фрукти. - Ліпимо використану жуйку до столу. - Без дозволу вчителя не приступаємо до роботи за комп’ютером. - Рухаючи мишкою, голосно подаємо команди. - Рукавом сорочки протираємо монітор комп’ютера; - При роботі з мишкою використовуємо вказівний і середній пальці. Зміст