Ознайомити учнів із поняттям "стиль", складниками стилю, повідомити про різницю між ст илями загальними й індивідуальними; розвивати аналітичне мислення, літературознавчу компетентність, уміння узагальнювати, працювати в парі; прищеплювати інтерес до літератури.
Бесіда1. Що називають стилем у літературознавстві? У чому відмінності між розумінням цього поняття в літературознавстві і мовознавстві?2. Чому, на вашу думку, вчені виокремлюють стилі літературних напрямів і течій та індивідуальні стилі авторів?3. Які складники стилю виділяють у літературознавстві?4. Які особливості стилю вивчених творів доби Античності, Середньовіччя, Відродження ви можете назвати?5. Назвіть одну-дві ознаки індивідуального стилю вашого улюбленого автора.