Веселі та грайливі,Допитливі й сміливіЗустріли день новий. Тож хай іскриться сонце,Проміннячко вам шлеІ любих рідних діток. До знань вперед веде. Організація класу
Хвилинка каліграфіїІз поданого ряду чисел назви всі ті, які діляться на 510, 25, 12, 15, 18, 20, 30, 24, 40, 25, 35.
Номер слайду 7
Робота з підручникомз математики Мирослави Козак, Ольги Корчевської
Номер слайду 8
19.11.2023 Сьогодні160. Розглянь, на скільки рівних частин розділені круги. Назви, яка части на зафарбована в кожному крузі. Яка частина більша: одна третя чи одна шоста? Одна четверта чи одна восьма?Одна третя. Одна шоста. Одна четверта. Одна восьма>>
Номер слайду 9
мама заморозила 2 склянки малини.2 Назбирала – Заморозила – 8 : 4 = ?, 8 скл.(скл.)Мама назбирала 8 склянок малини. Четверту частину цієї малини вона заморозила. Скільки склянок малини мама заморозила? чверть161
Номер слайду 10
36 : 4 =Відповідь:9 (ст.)У книзі 36 сторінок. Петрик прочитав четверту частину книги. Скільки сторінок прочитав Петрик?9 сторінок прочитав Петрик.
У їдальні було 15 кг борошна. Для приготування млинців використали 2 кг борошна, а для приготування вареників — у 3 рази більше. Поясни, що означають вирази. 15 – 2 2 · 32 · 3 + 22 · 3 – 2 Скільки кг борошна залишилося. Маса борошна, яке використали для приготування вареників. Маса борошна, яке використали на приготування млинців і вареників. На скільки більше кг борошна використали для приготування вареників, ніж млинців
Розстав дужки так, щоб рівності були правильними. 4 · 8 – 3 = 20 11 – 5 + 2 = 4 3 · 7 + 2 = 27
Номер слайду 15
Якщо b = 4, то Знайди значення виразу b · 7 + 15, якщо b = 4; b = 5; b = 1; b = 0. b · 7 + 15 = 4 · 7 + 15 = 43 Якщо b = 5, то b · 7 + 15 = 5 · 7 + 15 = 50 Якщо b = 1, то b · 7 + 15 = 1 · 7 + 15 = 22 Якщо b = 0, то b · 7 + 15 = 0 · 7 + 15 = 15
Номер слайду 16
Домашнє завдання. Розв’язати завдання в зошиті на с.21. Короткий запис в щоденник. Зош. с. 21.
Номер слайду 17
Рефлексійна вправа «Дерево зростання» дуже сподобалосьне сподобалосьсподобалось