Презентація "Розв’язування задач поступовим складанням виразу. Перетворення іменованих чисел"

Про матеріал
Вчити учнів розв’язувати задачі з поступовим складанням виразу, провести аналіз розв’язання задач з буквеними даними; формувати вміння використовувати знання табличного множення і ділення на практиці; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, математичне мовлення, творчі здібності; виховувати уважність.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розв’язування задач поступовим складанням виразу. Перетворення іменованих чисел

Номер слайду 2

Усний рахунок

Номер слайду 3

Усний рахунок7 ∙ 8 - 21 : 5 7 54 : 6+ 18 : 3 921 : 3 ∙ 4 - 14 14

Номер слайду 4

Усний рахунок7 ∙ 7- 24+ 75 100 24 : 4∙ 3+ 47 6536 : 6 · 7 + 54 96

Номер слайду 5

Хвилинка каліграфіїМ.д.

Номер слайду 6

Робота з підручникомз математики Мирослави Козак, Ольги Корчевської

Номер слайду 7

·:7 · 3 Порівняй вирази<6 · 47 · 8<6 · 9>40 : 542 : 6>>48 : 624 : 3=(15 – 8) · 37 · (11 – 6)=<7 · (12 – 4)(14 – 7) · 6<

Номер слайду 8

х – 15 = 40x = Рівняння 25440 + 15 x = 5555 – 15 = 4040 = 40х + 15 = 40x = 40 – 15 x = 2525 + 15 = 4040 = 40254. Розв’яжи рівняння.

Номер слайду 9

14 – 8 = 66 + 8 = 1414 – 6 = 8 Виконай віднімання і зроби перевірку

Номер слайду 10

19.11.2023 Сьогодні255. Виконай віднімання і зроби перевірку72 – 53 = Приклади 255 1919 + 53 = 7272 – 19 = 5380 – 47 = 3333 + 47 = 8080 – 33 = 47

Номер слайду 11

Яхт – Туристи для морської прогулянки використали 5 яхт і 4 моторні човни. На кожній яхті було 7 туристів, а на кожному моторному човні — 3. Скільки туристів взяло участь у морській прогулянці?5 по 7 т. М.ч. – 4 по 3 т.?

Номер слайду 12

(т.)1)7 · 5 = 35- на яхтах;(т.)2)3 · 4 = 12 Яхт – М.ч. – 4 по 3 т.5 по 7 т.47 туристів взяло участь у прогулянці. Вираз:7 · 5 + 3 · 4 = (т.)47? - на моторних човнах;(т.)3)35 + 12= 47

Номер слайду 13

28 дм = м дм2854 см = дм дм5482 дм = м дм82 Виконай перетворення

Номер слайду 14

Було – У магазині було 70 телевізорів і 90 комп’ютерів. За тиждень продали 27 телевізорів і 65 комп’ютерів. Чого залишилося більше і на скільки? 70 т. і 90 к. Продали – 27 т. і 60 к.? Розв’яжи задачу поступовим складанням виразу Залишилось – на ? більше

Номер слайду 15

Було – 70 т. і 90 к. Продали – 27 т. і 60 к.?Залишилось – на ? більше

Номер слайду 16

(шт.)1)70 – 27 = 43- залишилось телевізорів;(шт.)2)90 – 65 = 25залишилося на 18 телевізорів більше. Вираз:(70 – 27) – (90 – 65) = (шт.)18- залишилось комп’ютерів;(шт.)3)43 – 25 = 18

Номер слайду 17

Домашнє завдання. Розв’язати завдання в зошиті на с.30 .

Номер слайду 18

У мене все вийшло. Було важко. Нічого не зрозумів. Рефлексійна вправа

pptx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Презентації
НУШ
Додано
19 листопада 2023
Переглядів
200
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку