Презентація "Порівняння раціональних чисел"

Про матеріал
Презентація створена для учнів 6 класу. Тема: "Порівняння раціональних чисел". Вона містить усні та письмові вправи. Буде в нагоді вчителю для проведення уроку. Презентація підходить для очного та дистанційного навчання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

“ Порівняння раціональних чисел ”

Номер слайду 2

На цьому уроці ти повинен: Навчитися порівнювати від’ємні числа;Навчитися порівнювати додатні та від’ємні числа;Навчитися порівнювати раціональні числа.

Номер слайду 3

Повторимо. Що називають модулем числа?Як позначають модуль числа?Що є модулем додатного числа і числа 0?Що є модулем від’ємного числа?Чи може модуль деякого числа бути від’ємним числом?

Номер слайду 4

|-5,9|= - 5,9|301|=|-301||2,7|= 2,7|0|= 0|1,07|= 1,07|0,16|= - 0,16 Чи правильні рівності?: |-78|= 78

Номер слайду 5

-|х|= 0|х|- 2= 3-|х|= - 9|х-1|= 0|-х|= -16 Розв’яжіть рівняння (усно): |-х|= 5

Номер слайду 6

Порівняти два числа – це означає з'ясувати, яке з них більше, яке менше, або показати , що вони рівні. Які числа ви вмієте порівнювати? Порівняйте: 5 = 5 123 > 34 58 < 59 0 < 7 0,125 > 0,025

Номер слайду 7

ОХ01386-2-5-7 Порівняння раціональних чисел за допомогою координатної прямоїТи знаєш, що на координатному промені з двох чисел більше число розташоване правіше, а менше – лівіше. Цю саму властивість має й координатна пряма. На координатній прямій більше число розташоване правіше, а менше – лівіше.

Номер слайду 8

Ти знаєш, що на координатному промені з двох чисел більше число розташоване правіше, а менше – лівіше. Цю саму властивість має й координатна пряма. На координатній прямій більше число розташоване правіше, а менше – лівіше. Наприклад, точка А(2) розташована правіше, ніж точка В(-7). Тому 2 > -7. І це природно: адже, якщо вночі температура була -7о. С, а вдень стала 2о. С, то ми кажемо, що температура підвищилась, тобто збільшилась. Тому будь – яке від'ємне число менше додатного числа. Точка М(-6) лежить лівіше від точки N(-1), тому -6 < -1. При цьому зауважимо, що │-6│ >│-1│. Можна зробити висновок: з двох від'ємних чисел менше те, модуль якого більший. На координатній прямій число 0 розташоване лівіше від будь – якого від'ємного числа. Отже, будь – яке від'ємне число менше від нуля, будь – яке додатне число більше за нуль.

Номер слайду 9

Якщо a – додатне число, то це коротко можна записати так: a > 0. Якщо a – від'ємне число, то пишуть a < 0. Якщо a – невід'ємне число, то пишуть a ≥ 0 (читають: «a більше, або дорівнює нулю»). Якщо a – недодатне число, то пишуть a ≤ 0. Приклади: Які з даних нерівностей є правильними:5 ≥ 3; -8 ≤ 4; 5 ≥ 5?Кожна з наведених нерівностей є правильною. Для перевірки натисни на малюка

Номер слайду 10

<>=-24-30Із двох від’ємних чисел більшим є те, модуль якого менший, і меншим є те, модуль якого більший??>

Номер слайду 11

<>=-5,30??<Будь-яке від’ємне число менше за нуль

Номер слайду 12

<>=5,39-732??>Будь - яке додатне число більше за будь-якевід’ємне число

Номер слайду 13

Постав замість квітки знак < або знак >: Для перевірки натисни на квітку

Номер слайду 14

Руки вже за головою, Тож дивись перед собою. Виправляємо хребет, Лікті зводимо вперед, Мов, метелики, літаємо, Крильця зводим, розправляєм. Будем вправу завершати, Легше всім нам працювати. Руханка

Номер слайду 15

На координатній прямій позначили числа a, b, c, d. Порівняйте числа: a і b; c і d; 0 і c; b і c; – d і 0; – b і a.a < b c < d 0 < c b < c - d < 0 - b > a. Для перевірки натисни на світлячка

Номер слайду 16

Розташуй числа у порядку збільшення і розшифруй слова. Що вони означають?ЯЦЕРАТІП8,5-2,19-2,9-15-16,43-9,2 ТТИРНИКУК-7,8-600-0,4-39,65,6-21,5 Для перевірки натисни на малюка. Для перевірки натисни на малюка. Т Р А ПЕЦІЯ-16,4-15-9,2-2,9-2,1938,5 ТР ИК УТ Н ИК-60-39,6-21,5-7,8-0,405,6 Трапеція – геометрична фігура. Трикутник – геометрична фігура

Номер слайду 17

Виконай завдання і з’явиться хмаринка слів для рефлексіїhttps://learningapps.org/display?v=p38kx9to321

Номер слайду 18

Домашнє завдання. Вивчити §25 с.186, №1086,№1087 с.190

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Nikolova Oksana
    дякую за вашу працю
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Вигоднер Діана Ісаківна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Математика, 6 клас, Презентації
Додано
22 лютого 2023
Переглядів
4090
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку