Презентація "Порівняння раціональних чисел". Раціональні числа

Про матеріал
Презентація «Порівняння раціональних чисел» призначена для учнів та вчителів для застосування під час уроків математики у 6 класі під час вивчення теми «Раціональні числа». Розробка написана за всіма нормами (методика, критерії оцінювання, результативність), з дотриманням дидактичних принципів. Новизна і оригінальність розробки полягає в тому, що показані нестандартні методи подачі теоретичного матеріалу, підходи в розв’язку задач. Даються рекомендації щодо проведення кожного уроку. При цьому розглядаються всі основні етапи уроку: підготовка класу до вивчення нового матеріалу, вивчення нового, закріплення, розв’язування задач та завдання додому.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Порівняння раціональних чисел (6 клас)

Номер слайду 2

Повторення матеріалу 1.Що таке модуль числа? 2. Чому дорівнює , якщо а = 5; -7; - ; 0; 0, 68? 3.Назвіть числа, які є протилежними до чисел: 7,2; -10; 0.

Номер слайду 3

35 * 0,35; 35,1 * 35,01; Усні вправи > > < >

Номер слайду 4

Обчисліть: а) │х│-│у│, якщо х= -69,1 у= -17,6; б) │х│+│у│, якщо х=-58,5 у= -50,8.

Номер слайду 5

Перевірка: а) │-69,1 │-│-17,6 │= 51,5 б) │-58,5│+│-50,8│= 109,3

Номер слайду 6

В кожній парі оберіть число, модуль якого більший а) -4,63 і 8,39; б) 35,9 і 67,8; в) 74,9 і -63,1; г) -12,8 і -12,7; д) -1,4 і 2,46.

Номер слайду 7

Практична робота а). Накресліть координатну пряму і позначьте на ній три точки, координати яких є раціональними числами, що розміщуються від числа – 1: 1) праворуч; 2) ліворуч. б). Запишіть відповідні нерівності. в). Проаналізуйте результати виконаного завдання і сформулюйте висновок про те, як на координатній прямій розміщуються по відношенню друг до друга нерівні числа.

Номер слайду 8

З двох чисел меншим є те, яке на координатній прямій розміщено лівіше, а більшим – те, яке розміщено правіше

Номер слайду 9

Повернемось до координатної прямої На координатній прямій лежать точки А, В, С, О. Оскільки точка А(–3) лежить лівіше від точки О(0) і від точки В(1), тому –3˂ 0 і –3˂ 1. Який висновок можемо зробити? Будь-яке від'ємне число менше за нуль і менше за будь-яке додатне число. Наприклад, 3 > 0; -3 < 0; -3 < 3; 3 > -3.

Номер слайду 10

Висновок Раціональні числа можна порівнювати як за допомогою координатної прямої, так і за допомогою правил порівняння. У першому випадку: більше те число, яке лежить праворуч. У другому випадку: а) додатне > від'ємного; б) додатне > 0; в) від'ємне < 0; г) з двох від'ємних більшим є те, в якого модуль менший

Номер слайду 11

Зупинка “Спортивна” І картка 1) 3,61 і - 3,6 2) 245 і -246 3) – 7,4 і - 7,8 4) – 68 і 0 5) 0 і 24,6 ІІ картка 1) 354 і – 358 2) – 8,6 і – 8,4 3) 0 і 5,1 4) - 3,2 і 0 5) -12,8 і – 34 ІІІ картка 1) –258 і 254 2) –7,1 і -7,3 3) 4,2 і 0 4) 0 і – 2,1 5) -38,2 і – 1,8 Порівняти раціональні числа

Номер слайду 12

Порівняти раціональні числа І картка 1) 3,61 > - 3,6 2) 245 > -246 3) – 7,4 > - 7,8 4) – 68 < 0 5) 0 < 24,6 ІІ картка 1) 354 > – 358 2) – 8,6 < – 8,4 3) 0 < 5,1 4) - 3,2 < 0 5) -12,8 > – 34 ІІІ картка 1) –258 < 254 2) –7,1 > -7,3 3) 4,2 > 0 4) 0 > – 2,1 5) -38,2 < – 1,8

Номер слайду 13

Висновок: Із двох раціональних чисел більшим є те число, для якого відповідна точка на координатній прямій розміщується праворуч.

Номер слайду 14

Порівняйте числа та їх модулі: -4 і -9 - Яке число більше? - Модуль якого числа менше? - 6 і – 5 - Яке число менше? - Модуль якого числа більше?

Номер слайду 15

Узагальнюючи спостереження, робимо висновки: 2 3 1 Із двох чисел на координатній прямій більше зображується праворуч, а менше – ліворуч. Від'ємне число завжди менше від додатного. Із двох від'ємних чисел більшим є те число, модуль якого менший. 4 Із двох додатних чисел більшим є те число, модуль якого більший. 5 Число 0 менше від додатного числа, але більше за від'ємне число.

Номер слайду 16

Самостійна робота 1.Порівняйте числа: 45 і – 46; 0 і 35,6; -8,4 і – 8,9; - 0,2 і – 0,99; -57 і 0; - 2,6 і – 2,5. 2. Розташуйте в порядку зростання числа: -7; 3,4; 0,7; - 5,9; 0; - 22; 6,5. 3. Між якими сусідніми цілими числами лежить число -0, 27?

Номер слайду 17

Перевірка самостійної роботи: 1. 45 > – 46; 0 < 35,6; -8,4 > – 8,9; - 0,2 > – 0,99; -57 < 0; - 2,6 < – 2,5. 2. - 22; -7; - 5,9; 0; 0,7; 3,4; 6,5. 3. – 1 і 0.

Номер слайду 18

Підведення підсумків уроку Ось і пролунав дзвінок – закінчився наш урок. За роботу – по заслузі! Щиро дякую вам друзі! 6

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Левадній Сергій Павлович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Руденко Альона Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
16 лютого 2022
Переглядів
1994
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку