Порозрядне додавання та віднімання двоцифрових чисел. Лук’янчук Л. Д. Дистанційне навчання. 1 клас24.04.2020
Номер слайду 2
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТІІ. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ1. Усна лічба. Лижники беруть участь у змаганнях під номерами. Кому за ким устати?• Назвіть номер учасника, який знаходиться між 16 і 18; 11 і 13?• Який номер йде слідом за 15; 17; 19? Перед 11; 13; 20?• Якщо в команді 2 десятки чоловік, який номер найперший? останній?• Які номери від 12 до 20? Назвіть попереднє і наступне число до числа 20.— Скільки разів повторюється цифра 1 у записі чисел від 12 до 20?— Що означає цифра 1 у записі цих чисел?— Запишіть число 12 у вигляді суми одноцифрових доданків.
Номер слайду 3
2) Усне розв’язування задач.• У Ганни 18 шпильок. З них 8 шпильок з бантиками, а інші — з квіточками. Скільки у Ганни шпильок з квіточками?• Співачці подарували букет з 16 троянд. З них 6 троянд були білі, а решта — червоні. Скільки червоних троянд було в букеті?
Номер слайду 4
3. Математичний диктант• Зменшуване 55, від’ємник 30. Знайдіть різницю.• На скільки 70 > 60?• Яке число додали до 21 та отримали 22?• Збільшіть 10 на 9.• Знайдіть різницю чисел 100 і 60.• На скільки 32 < 34?• Від 61 відніміть 31.• Зменшіть 92 на 32.• До якого числа додали 32 та отримали 36?• На скільки треба зменшити 70, щоб вийшло 69?Перевірка— На які 2 групи можна розподілити відповіді математичного диктанту?• На парні / непарні;• на двоцифрові / одноцифрові;• на круглі / некруглі.
IІ. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ1. Робота за підручником (с.113)1.№ 2 запис у зошит (коментовано)2. Задача №3 Суконь-34 Сорочок-48 на ? більше Розв’язання48-34=14(с.)Відповідь: на 14 сорочок більше, ніж суконь. Тип задачі: на порівняння
Номер слайду 7
1. Робота за підручником (с.113)№4 запиши рівності. Робота в друкованому зошиті с. 35