Презентація " Портфоліо"

Про матеріал
Портфоліо вчителя англійської мови містить фотографії, сертифікати, подяки, дипломи, роботи учнів, план тижня англійської мови, методичні рекомендації та багато цікавого матеріалу для підготовки до атестації.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Соколенко Ірини Вікторівни вчителя англійської мови Дніпровської гімназії №127 ДМР м. Дніпра

Номер слайду 2

{3 C2 FFA5 D-87 B4-456 A-9821-1 D502468 CF0 F}Прізвище, імя, та по-батькові Соколенко Ірина Вікторівна Дата народження 03.02.1956 р. Загальний педагогічний стаж роботи 45 років Стаж роботи в даному навчальному закладі36 роки Освітавища. Кваліфікаційна категорія. Спеціаліст вищої категоріїСпеціальність. Вчитель англійської мови. Місце роботи. Дніпровська гімназія № 127 ДМР м. Дніпро. Предмети викладання Англійська мова (1- 9 класи) Відомості про себе:

Номер слайду 3

ОСВІТА

Номер слайду 4

Любити життя, цінувати кожну його хвилину, у книгах шукати істину, у людях – мудрість. Життєве кредо

Номер слайду 5

Вчитель повинен допомогти дитині розкрити потенційні можливості, стимулювати до саморозвитку та самовдосконалення. Педагогічне кредо

Номер слайду 6

Проблема, над якою працюю: Активізація пізнавальної активності учнів на уроках з використанням інтерактивних методів навчання та ІКТ

Номер слайду 7

Підвищити результативність у навчанні. Диференціювати роботу учнів під час виконання тренувальних вправ. Усвідомлення значущості отриманих знань. Розвивати вміння працювати над розв’язуванням важливих проблем як самостійно, так і в групі. Формувати вміння робити вибір, приймати рішення і нести відповідальність за прийняте рішення. Залучати учнів до позакласної та позашкільної діяльності, яка сприяє розвитку в учнів творчості (олімпіади, конкурси, участь у заходах тижня англійської мови та ін.) Очікувані результати: Розвиток у школярів пізнавального інтересу до вивчення предмету. Поліпшення засвоєння нового матеріалу, оскільки в результаті переваги наочно-образного мислення учні краще сприймають інформацію. Підвищення пізнавальної активності дітей на уроці. Ставлю перед собою такі завдання:

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Походить від слова «interact», де…Inter – взаємний. Act – діяти.Інтерактивний – здатний до взаємодії і активності, діалогу.Інтерактивне навчання - це спеціальна форма організації навчальної діяльності, яка має конкретну,передбачувану мету: створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність і інтелектуальну спроможність.Інтерактивне навчання – це…

Номер слайду 10

 1. Мотивація діяльності. Етап має на меті зацікавити учнів темою уроку. Використовуються навчальні проблемні ситуації, наочність, нескладні інтерактивні технології («Мікрофон», «Криголам» тощо).2. Визначення теми й очікуваних результатів. Доцільно залучити до цієї діяльності учнів. Очікувані результати необхідно формулювати через відповідні дієслова: «Після уроку учні зможуть…».3. Надання необхідної інформації. Це може бути міні-лекція, знайомство з текстом, випереджальні завдання. Тут можуть бути актуалізовані знання, які учні вже мають.4. Інтерактивна вправа. Це основна частина уроку і за змістом, і за обсягом.5. Підбиття підсумків і рефлексія результатів. Під час цього етапу учні повинні усвідомити, чого вони навчились на уроці, визначити своє ставлення до роботи й обговорюваної теми, порів­няти своє сприйняття з думками та поглядами інших.  Необхідно також обов’язково порівняти реальні результати з очікуваними, зробити висновок, оцінювання!Орієнтовна структура уроку із застосуванням інтерактивного навчання

Номер слайду 11

- Робота в парах;- Ротаційні трійки;- Робота в малих групах («Діалог», «Синтез думок», «Пошук інформації», «Коло ідей», «Спільний проект»);- чотири всі разом;-Акваріум Інтерактивні технології кооперативного навчання:- Обговорення проблеми в загальному колі;- Мікрофон;- Мозаїка («Ажурна пилка»);- Незакінчені речення;- Мозковий штурм;- Навчаючи - учусь;- Вирішення проблеми.- метод «Прес»;- «Займи позицію";- «Зміни позицію";- Неперервна шкала думок;- Дискусія;- Брейнстоун- Гра як інтерактив- ний метод навчання;- симуляції;- спрощене судовеслухання;- розігрування ситуацій за ролямиІнтерактивні технології опрацювання дискусійних питань:Інтерактивні технології колективно - групового навчання: Інтерактивні технології ситуативного моделювання: КЛАСИФІКАЦІЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ:

Номер слайду 12

Прес Брейнстоун. Мозковий штурм Акваріум. Мікрофон Коло ідей Методи вирішенняпроблеми. Види інтерактивних технологій

Номер слайду 13

Використання ІКТ під час вивчення англійської мови: Дозволяє відійти від традиційних форм навчання. Підвищіти індивідуалізацію навчальної діяльності учнів. Оптимізувати засвоєння мовних структур та граматичних правил. Подолати монотонність заняття при формуванні мовленнєвої та комунікативної компетенції учнів. Сприяє розвитку читання, аудіювання, письма, мовлення. Сприяє оволодінню усним спонтанним мовленням, розвитку критичного мислення. Сприяє адаптації учнів до проведення ДПА.

Номер слайду 14

Користування Інтернет-ресурсами. Демонстрація ілюстрацій до вивчених тем Перегляд відеофільмів та відеофрагментів. Електронні словники, довідники, енциклопедіїВіртуальні подорожіМультимедійні презентаціїТестування он-лайн. Створення проектів

Номер слайду 15

Швидкий доступ до інформаціїБаза даних комп'ютера. Творчий підхід. Наочні матеріали. Стимулювання до навчання. Змога кожного учня проявити свій творчий підхід до роботиІнтернет. Особливості уроку з використанням ІКТВплив ІКТ на розвиток навчально-виховного процесу

Номер слайду 16

Використання інформаційнокомунікативних технологій. Закріплення вивченогоматеріалу. Повторення та узагальнення. Контроль знань і умінь учнів. Вивчення нового матеріалу. Самостійна робота учнів. Підготовка до ДПАВиконання домашнього завдання. Проведення позакласних заходів

Номер слайду 17

дозволяє відійти від традиційних форм навчання;підвищити індивідуалізацію навчальної діяльності учнів;оптимізувати засвоєння мовних структур та граматичних правил;подолати монотонність заняття при формуванні мовленнєвої та комунікативної компетенції учнів при навчанні англійській мові. Переваги використання ІКТ при викладанні англійської мови:

Номер слайду 18

Творчий підхід до проведення уроків – запорука успішного засвоєння знань

Номер слайду 19

Система роботи в позаурочний час. Всеукраїнський конкурс з англійської мови "Грінвіч" Позакласні заходи з англійської мови. Тиждень англійської мови у школі Всеукраїнські учнівські олімпіади з англійської мови

Номер слайду 20

Кількість учнів, які приймали участь в конкурсі «Грінвіч» 2021 - 2022 р. 2022-2023 р. 2 учнів 2 учнів

Номер слайду 21

Самоосвіта

Номер слайду 22

МОЇ ДОСЯГНЕННЯ

Номер слайду 23

СВІДОЦТВА ТА СЕРТИФІКАТИ ПРО УЧАСТЬ У ВЕБІНАРАХ

Номер слайду 24

Участь у вебінарах - шлях до досконалості

Номер слайду 25

Моя фотогалерея

Номер слайду 26

Тиждень англійської мови

Номер слайду 27

На урокаханглійської мови

Номер слайду 28

На урокаханглійської мови

Номер слайду 29

Я – класний керівник Я - класний керівник, Для мене нагородине мають значення, Господь наділив мене великим призначенням,Щасливіше за мененемає на світі: Навколо – мої улюблені діти!9 клас

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Кажу собі: Я – класний керівник!І намагаюсь бути справді класним.І зустрічаю учнів я своїх,Щоб кожен день їх видався прекрасним!

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Номер слайду 34

i.v.sokolenko@kzonszsh127.ukr.education

Номер слайду 35

Дякую за увагу!