{3 C2 FFA5 D-87 B4-456 A-9821-1 D502468 CF0 F}Прізвище, імя, та по-батькові Соколенко Ірина Вікторівна Дата народження 03.02.1956 р. Загальний педагогічний стаж роботи 45 років Стаж роботи в даному навчальному закладі36 роки Освітавища. Кваліфікаційна категорія. Спеціаліст вищої категоріїСпеціальність. Вчитель англійської мови. Місце роботи. Дніпровська гімназія № 127 ДМР м. Дніпро. Предмети викладання Англійська мова (1- 9 класи) Відомості про себе:
Підвищити результативність у навчанні. Диференціювати роботу учнів під час виконання тренувальних вправ. Усвідомлення значущості отриманих знань. Розвивати вміння працювати над розв’язуванням важливих проблем як самостійно, так і в групі. Формувати вміння робити вибір, приймати рішення і нести відповідальність за прийняте рішення. Залучати учнів до позакласної та позашкільної діяльності, яка сприяє розвитку в учнів творчості (олімпіади, конкурси, участь у заходах тижня англійської мови та ін.) Очікувані результати: Розвиток у школярів пізнавального інтересу до вивчення предмету. Поліпшення засвоєння нового матеріалу, оскільки в результаті переваги наочно-образного мислення учні краще сприймають інформацію. Підвищення пізнавальної активності дітей на уроці. Ставлю перед собою такі завдання:
Походить від слова «interact», де…Inter – взаємний. Act – діяти.Інтерактивний – здатний до взаємодії і активності, діалогу.Інтерактивне навчання - це спеціальна форма організації навчальної діяльності, яка має конкретну,передбачувану мету: створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність і інтелектуальну спроможність.Інтерактивне навчання – це…
1. Мотивація діяльності. Етап має на меті зацікавити учнів темою уроку. Використовуються навчальні проблемні ситуації, наочність, нескладні інтерактивні технології («Мікрофон», «Криголам» тощо).2. Визначення теми й очікуваних результатів. Доцільно залучити до цієї діяльності учнів. Очікувані результати необхідно формулювати через відповідні дієслова: «Після уроку учні зможуть…».3. Надання необхідної інформації. Це може бути міні-лекція, знайомство з текстом, випереджальні завдання. Тут можуть бути актуалізовані знання, які учні вже мають.4. Інтерактивна вправа. Це основна частина уроку і за змістом, і за обсягом.5. Підбиття підсумків і рефлексія результатів. Під час цього етапу учні повинні усвідомити, чого вони навчились на уроці, визначити своє ставлення до роботи й обговорюваної теми, порівняти своє сприйняття з думками та поглядами інших. Необхідно також обов’язково порівняти реальні результати з очікуваними, зробити висновок, оцінювання!Орієнтовна структура уроку із застосуванням інтерактивного навчання
- Робота в парах;- Ротаційні трійки;- Робота в малих групах («Діалог», «Синтез думок», «Пошук інформації», «Коло ідей», «Спільний проект»);- чотири всі разом;-Акваріум Інтерактивні технології кооперативного навчання:- Обговорення проблеми в загальному колі;- Мікрофон;- Мозаїка («Ажурна пилка»);- Незакінчені речення;- Мозковий штурм;- Навчаючи - учусь;- Вирішення проблеми.- метод «Прес»;- «Займи позицію";- «Зміни позицію";- Неперервна шкала думок;- Дискусія;- Брейнстоун- Гра як інтерактив- ний метод навчання;- симуляції;- спрощене судовеслухання;- розігрування ситуацій за ролямиІнтерактивні технології опрацювання дискусійних питань:Інтерактивні технології колективно - групового навчання: Інтерактивні технології ситуативного моделювання: КЛАСИФІКАЦІЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ:
Використання ІКТ під час вивчення англійської мови: Дозволяє відійти від традиційних форм навчання. Підвищіти індивідуалізацію навчальної діяльності учнів. Оптимізувати засвоєння мовних структур та граматичних правил. Подолати монотонність заняття при формуванні мовленнєвої та комунікативної компетенції учнів. Сприяє розвитку читання, аудіювання, письма, мовлення. Сприяє оволодінню усним спонтанним мовленням, розвитку критичного мислення. Сприяє адаптації учнів до проведення ДПА.
дозволяє відійти від традиційних форм навчання;підвищити індивідуалізацію навчальної діяльності учнів;оптимізувати засвоєння мовних структур та граматичних правил;подолати монотонність заняття при формуванні мовленнєвої та комунікативної компетенції учнів при навчанні англійській мові. Переваги використання ІКТ при викладанні англійської мови: