Презентація "Портфоліо вчителя"

Про матеріал

Презентація "Портфоліо вчителя" відображає опис досвіду роботи вчителя фізики у міжатестаційний період.

Слайд 1: Загальні відомості про вчителя

Слайд 2:Тема досвіду, актуальність, ідея, мета

Слайд 3:Наукові та практичні дослідження з теми

Слайд4:Очикувані результати

Слайд 5: Використання сучасних освітніх технологій

Слайд 6: Компетентність учня

Слайд 7: Технологія інтегрованого уроку

Слайд 8: Інноваційні форми роботи та технології інтегрованого навчання

Слайд 9: Алгоритм інтегрованого уроку

Слайд10: Завдання, види та форми інтегрованого навчання

Слайд 11: Використання ІКТ

Слайд 12: Панорама лабораторних і практичних робіт

Слайд 13: Інтегрований урок з фізики та інформатики

Слайд 14: Участь дітей у конкурсах

Слайд 15: Міжнародні та Всеукраїнські предметні конкурси

Слайд 16: Самоосвітня діяльність

Слайд 17: Участь у семінарах

Слайд 18: Методична робота

Слайд 19: Результативність роботи вчителя

Слайд20: Висновки

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Хохлова Л.В. учитель фізики та математики, спеціаліст вищої категорії, старший учитель Педагогічний стаж: 24 роки Розум, який розширив свої межі, ніколи вже не звузиться. А. Ейнштейн Комунальний заклад «Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад» № 13» Кам’янської міської ради

Номер слайду 2

Наука не являється і ніколи не буде являтися закінченою книгою. Альберт Ейнштейн ТЕМА ДОСВІДУ: «Формування інженерної компетентності учнів через здійснення міжпредметної інтеграції фізики з дисциплінами природничого циклу» АКТУАЛЬНІСТЬ: новий Державний стандарт освіти ґрунтується на розвитку компетентностей учнів: предметної, інформаційно- цифрової, підприємницької, соціальної, екологічної та ін. Тому актуальним стає формування цілісного погляду на навколишній світ і місце людини в ньому. ІДЕЯ: інтегроване навчання – один із шляхів вирішення даної проблеми так як воно є необхідним дидактичним засобом, за допомогою якого можливо створити в учнів цілісну картину світу. МЕТА: практичне встановлення міждисциплінарної інтеграці в навчально-виховному процесі для формування ключових компетентностей учнів.

Номер слайду 3

Наукові та практичні дослідження з теми Ідея досвіду будується на положеннях праць В.О. Сухомлинського, В.Р. Ільченко, Н.М. Буринської, Л.С. Вигодського, Л.В. Туріщевої Іноваційна значущість полягає в тому, що за допомогою інтегрованого навчання творчі здібності і природні задатки розвиваються ширше Практична значущість досвіду полягає у використанні вчителем різних способів організації навчальної діяльності. Педагог шукає ефективні методи та прийоми навчання, творчо використовує різні види роботи

Номер слайду 4

* *

Номер слайду 5

Використання сучасних освітніх технологій в процесі вивчення фізики Практична робота з астрономії в 11 класі Захист навчальних проектів в 8 класі Лабораторна робота в 7класі Практична вправа «Очі бояться, а руки роблять»

Номер слайду 6

Компетентність у певній галузі – це поєднання відповідних знань, досвіду і здібностей, що дають змогу обґрунтовано судити про цю сферу й ефективно діяти в ній. Компетентність учня Компетенція – є інтегрованим результатом навчальної діяльності учнів. 

Номер слайду 7

Інтегрований урок, в якому органічно поєднано відомості з інших навчальних предметів, узагальнений однією темою. Таке поєднання сприяє інформаційному забезпеченню сприйняття, мислення і почуттів учнів за рахунок залучення цікавого матеріалу, що дає змогу різнобічно пізнати якесь явище, поняття, досягти цілісності знань. Ознаки технології Інтегрованість Сучасність Науковість Оптимальність Відтворення Програмованість Якісна і кількісна оцінка Інтеграція ( переклад: повний, цілісний) – це створення нового на основі виявлення однотипних елементів і частин із кількох раніше розрізнених одиниць ( навчальних предметів, видів діяльності тощо). Технологія інтегрованого уроку

Номер слайду 8

Інноваційні форми роботи та технології, інтегрованого навчання які використовуються під час уроку фізики Технологія групового навчання з використанням програмованих завдань. Навчальна діяльність учнів у групах гнучкого зв'язку Технологія опрацювання дискусійних питань Метод прес, займи позицію, метод презентації проектів Технологія ситуативного моделювання Судове слухання, імітація гри, квест Робота в групах

Номер слайду 9

Алгоритм інтегрованого уроку Переваги уроку Позбавляють від перевтоми. Пожвавлюють навчальний процес. Економлять навчальний час. * * Єдність матеріального світу Зміст навчального матеріалу + опора на наукову інформацію інших навчальних предметів Опора на предметний матеріал Міжпредметні зв’язки

Номер слайду 10

Провідні завдання інтегрованого навчання Види інтегрованих уроків Форми проведення інтегрованих уроків Формування внутрішньої мотивації змістовно спроектованої навчально-розвивальної діяльності вчителя й учня Вступні з використанням міжпредметметних зв’язків та інтегрованих видів діяльності Урок-подорож Урок-екскурсія Урок-інсценізація Урок-телепередача Урок-літературна вітальня Урок-змагання Розвиток пошукової пізнавальної активності й самостійності учнів, формування вмінь, навичок, застосування знань у нестандартних ситуаціях Діяльнісно-технологічні (проміжні), які готують до наступних узагальнюючих занять Урок-пошук Урок-дослідження Урок-рольова гра Урок винаходу Урок-спостереження Урок-практикум Урок-КВК Урок-змагання Урок- взаємонавчання Розвиток творчої рефлексії, збагачення ціннісно-естетичної сфери особистості, спрямованої на розвиток позитивної Я-концепції особистості Узагальнюючі з широким застосуванням інтегрованих видів діяльності, притаманним тим дисциплінам, які вивчаються як окремі предмети Урок-інсценізація Урок-телепередача Урок-казка Урок-свято Урок-проект Урок-творчий звіт Урок-КВК Урок творчості Урок рефлексії

Номер слайду 11

Програмна підтримка курсу ФІЗИКА Проектна діяльність Презентація уроків Контроль і корекція знань учнів Інтернет- уроки Використання ІКТ Пошукові системи:  AltaVista http://www.altavista.com/ , Yahoohttp://www.yahoo.com/ , Google http://www.google.com/ Веб-біблиотека розмістила дистанційні уроки: http://school.ort.spb.ru/library/physics/7class/main_7.htm http://www.college.ru/teacher/distlessons.html http://www.infoline.ru/g23/5495/Physics/Cyrillic/thermo.htm https://videouroki.net/

Номер слайду 12

Панорама лабораторних та практичних робіт * *

Номер слайду 13

Інтегрований урок з фізики та інформатики в 8-Б класі з розв’язання компетентнісних задач з теми: «Електричний струм» * * Розробники програми Теоретики та експериментатори Аналіз та захист робіт

Номер слайду 14

Участь дітей у конкурсах КОМУНАЛЬНИЙ ПОЗАШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД „ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР НАУКОВО-ТЕХНІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ” Захист дослідницьких робіт Обговорення питань в ході дискусії Переможниця конкурсу-учениця 8-Б класу Волошина Катерина (ІІ місце) Учасники: Волошина К.(8Бкл.), Лебедєва А. (9Бкл.), Мінченко М.(11кл.) Андрущенко К.(10кл.- кер. Ковальова Н.О.),

Номер слайду 15

Міжнародні та Всеукраїнські предметні конкурси * * 2014-2017 р. 2017р. – 25 учасників (7 відмінних, 11 добрих, сертифікатів) 2016р. – 15 учасників (6 переможців) 20117- 30 учасників (5 –золоті, 13-срібні) 2018р. – 30 учасників (1-золотий, 15 –срібні) 2017р. – 1 учасниця (переможниці 2017-2018р. – 7 учасників ІІ етап 2017 н.р.

Номер слайду 16

Самоосвітня діяльність № з/п Назва заходу Тема Термін Вид отриманого документу 1 Вебінар у межах проекту «Global Educational Discovery» «Освіта, яка змінює світ – світ вчителя, батьків та учнів» Червень 2016 Сертифікат ради НГО «Global Educational Discovery» м. Харків 2 Вебінари ВГ «Основа» 1.«Робота з обдарованими дітьми в сучасній школі» 2.«Неформальні підходи у роботі класного керівника» Червень 2016 Сертифікати ВГ «Основа» м. Харків 3 Вебінар Всеукраїнського Інтернет –марафону за темою «Досвід успішних реформ естонської й фінської освіти для України. Європейський контекст згідно з концепцією «Нова українська школа» «Портрет та проектування майбутнього випускника школи» Червень 2017 Сертифікат ради НГО «Global Educational Discovery» та ВГ «Основа» м. Харків 4 Вебінари Всеукраїнських інтерактивних педагогічних марафонів Інтерактивної школи творчого вчителя 1. Фізика. 7 клас. Механічна робота та енергія: як зробити кожний урок яскравим і ефективним» 2.Фізика. 9 клас. Особливості вимог нової програми з фізики для 9 класу через призьму Нової української школи. 3.Фізика.9 клас. Компетентнісний потенціал нового поглибленого курсу фізики 9 класу: практичні поради щодо його ефективної реалізації. 4.Фізика. 7-8 клас. Робота і потужність електричного струму: типові помилки і методичні прийоми їх запобігання. Березень –травень 2016 Березень – квітень 2017 Сертифікати ТОВ видавництва «Ранок» м. Харків

Номер слайду 17

Участь у семінарах КЗ «СЗШ № 22» КЗ «СЗШ № 9» КЗ «»СЗШ № 29

Номер слайду 18

Методична робота Участь у Всеукраїнській науково-методичній конференції (жовтень 2017р.) Друковані роботи 2013-2017р.р.

Номер слайду 19

Результативність роботи * * Учасник: Десятого всеукраїнського конкурсу «Вчитель-новатор» 2014 Обласний конкурс учнівських проектів «Вчимося бути здоровими» 2013 Всеукраїнський конкурс «Енергетичний герой» 2013 Переможець районного етапу конкурсу «Учитель року» 2013 Координатор конкурсу «Колосок» 2017-2018 Фестиваль науки у Донецькому національному університеті Координатор конкурсу «Геліантус» 2015, 2016

Номер слайду 20

У сучасних умовах освіта не може залишатися осторонь від стрімких процесів науково-технічного прогресу, посилення інтеграційних функцій в розвитку науки, техніки, виробництва, політики. Наше суспільство перебуває в постійному розвитку і через систему утворень висуває і реалізує всі нові вимоги до людини, а, отже, і до якості освіти: - до навчання, тобто до постійної самоосвіти, освоєння нових видів діяльності, до інтелектуально -фізичного розвитку, тому що доступ до технологій можливий тільки інтелектуально розвиненим людям, до здатності мислити і діяти творчо. Багато з цих якостей можна розвинути, вводячи в школах інтегровані уроки, використовуючи комп'ютерні технології, бажання педагогів навчити бачити світ цілим, а не роздробленим на шматочки маленьких відомостей і уявлень, які легко забуваються і не знаходять застосування в реальному навколишньої дійсності.

Номер слайду 21

Тож спішіть, поспішайте! І цю технологію глибше вивчайте! Вона сучасна, актуальна, міждисциплінарна, Стратегічна, інтерактивна, універсальна. Ключові компетентності розвиває, Власну думку висловлювати спонукає. Вчить правильно давати відповіді та ставити запитання Та спонукає до толерантності у спілкуванні, Ефективно внутрішні ресурси суб’єкта формує, Свідому соціально активну особистість готує. Будьте впевнені, я маємо рацію! Дякуючи їй, створюю проблемну ситуацію. Підготовка непроста до такого уроку, Проте інтеграція вийде нівроку! Дякую за увагу ! * *

ppt
Пов’язані теми
Фізика, Інші матеріали
Додано
10 січня 2019
Переглядів
1750
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку