Портфоліо вчителя математики Войтович Анастасії Анатоліївни
Номер слайду 2
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Ведення особистого блогу, друк в інтернет виданнях
Номер слайду 6
* Технології формування творчої особистості * Інтерактивні технології * Технології проблемного навчання * Технології розвитку критичного мислення * Ігрові технології * Проектні технології
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Участь в навчально-виховній роботі школи Участь в районних семінарах вчителів математики Вивчення передового педагогічного досвіду
Номер слайду 10
Вимоги до сучасного уроку
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Педагогічні технології технологія розвитку критичного мислення ; технологія програмового навчання ; технологія інтерактивного навчання ; проектна технологія ; технологія колективного творчого навчання.
Номер слайду 13
- організаційний етап; - етап перевірки домашнього завдання; - етап актуалізації суб'єктивного досвіду учнів; - етап вивчення нових знань і способів діяльності; - етап первинної перевірки розуміння вивченого; - етап закріплення вивченого; - етап застосування вивченого; - етап узагальнення й систематизації; - етап контролю й самоконтролю; - етап корекції; - етап інформації про домашнє завдання; - етап підведення підсумків навчального заняття; - рефлексія. Основні етапи уроку
Номер слайду 14
Вибір ефективних методів та прийомів навчання
Номер слайду 15
ВІД КОГО І ВІД ЧОГО ЗАЛЕЖИТЬ ЕФЕКТИВНІСТЬ УРОКУ? КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ УРОКУ
Номер слайду 16
Чинники, які впливають на ефективність сучасного уроку
Номер слайду 17
Критерії ефективності сучасного уроку, що залежать від викладача
Номер слайду 18
Підвищую свій професійний рівень Пройшла курси на «ЕДЕРІ» : Вчителів початкових класів, які викладають в НУШ (60 годин) Вчителів, що працюють з дітьми з особливими потребами (30 годин) Ефективні комунікації для освітніх управлінців» (30 годин) Зареєстрована, та проходжу курси домедичної підготовки (що є обов’язковими для всіх вчителів) Отримала сертифікати
Номер слайду 19
СЕРТИФІКАТИ
Номер слайду 20
Критерії ефективності сучасного уроку, що залежать від учня Бажання вчитися; Активність; Зацікавленість; Здібності учня; Підготовка до уроку; Потреба у нових знаннях; Здатність отримувати задоволення від навчання; Вміння слухати; Свідоме ставлення; Самоосвіта.