Підвищити результативність у навчанні. Диференціювати роботу учнів під час виконання тренувальних вправ. Сприяти усвідомленню значущості отриманих знань. Розвивати вміння працювати над розв’язуванням важливих проблем як самостійно, так і в групі. Формувати вміння робити вибір, приймати рішення і нести відповідальність за прийняте рішення. Залучати учнів до позакласної та позашкільної діяльності, яка сприяє розвитку в учнів творчості (олімпіади, конкурси, участь у заходах тижня української мови та ін.)Ставлю перед собою такі завдання: Очікувані результати: Розвинеться у школярів пізнавальний інтерес до вивчення предмету. Поліпшиться засвоєння нового матеріалу, учні краще сприйматимуть інформацію. Підвищиться пізнавальна активність дітей на уроці.
- Робота в парах;- Робота в малих групах («Коло ідей», «Діалог», «Синтез думок», «Пошук інформації», «Спільний проект»);-Акваріум Інтерактивні технології кооперативного навчання:- Обговорення проблеми в загальному колі;- Мозаїка («Ажурна пилка»);- Незакінчені речення;- Мікрофон;- Навчаючи - учусь;- Вирішення проблеми.- метод «Прес»;- «Займи позицію";- «Зміни позицію";- Неперервна шкала думок;- Дискусія;- Дебати.- Гра як інтерактив- ний метод навчання;- розігрування ситуацій за ролями; -симуляції;- спрощене судовеслуханняІнтерактивні технології опрацювання дискусійних питань:Інтерактивні технології колективно - групового навчання: Інтерактивні технології ситуативного моделювання: Методи навчання на уроках української мови та літератури
Дозволяє відійти від традиційних форм навчання. Підвищити індивідуалізацію навчальної діяльності учнів. Оптимізувати засвоєння мовних структур та граматичних правил. Подолати монотонність заняття при формуванні мовленнєвої та комунікативної компетенції учнів. Сприяє розвитку читання, письма, мовлення. Сприяє оволодінню усним спонтанним мовленням, розвитку критичного мислення. Сприяє адаптації учнів до проходження ЗНО. Переваги використання ІКТ під час вивчення української мови та літератури:
Підвищувати свій професійний рівень і не зупинятися на досягнутому Працювати над розвитком пізнавальної активності учнів. Удосконалювати власні методи викладання української мови та літератури. Продовжувати впроваджувати у навчальний процес інноваційні методи навчання Мої плани на майбутнє