Пропонується презентація (портфоліо) вихователя до атестації з досвіду його роботи «Правило, право, обов'язок» Виховання правової культури дошкільників.
Так, я вмію переборювати сумніви, нерішучість, я вмію, затамувавши біль, співати пісню перемоги, і з вірою у перемогу сама себе живити новими силами. Тому що я – вихователь! Краса будь-якої справи у тому, що вона виконується справжнім майстром. У професії педагога справжній майстер – це той, хто щиро любить дітей, прагне якомога більше передати їм своїх знань і власного життєвого досвіду. Своє щастя я вбачаю у творчому неспокої, недописаних до ідеальної форми конспектах, в успіхах нехай ще і маленьких моїх допитливих «чомучок» і «зірочок», яких знаю, здається, бездоганно. Треба стільки встигнути, стільки розповісти, стільки передати життєвої мудрості, щоб, мандруючи стежками лисички і колобочка, страшної Баби Яги і прекрасної царівни, мої вихованці могли відрізнити добро від зла, душевність від лицемірства. Щодня, крок за кроком, я впевнено піднімаюся по драбині майстерності, з року в рік удосконалюю свій професіоналізм, щоб досягти омріяної мети – стати справжнім майстром. У чому краса цієї справи, якій я присвятила своє життя? Про мене кажуть, що я – людина мети!
Громадянська освіта в ДНЗ. — Х. : Вид. група «Основа», 2011. — 144 с. — (Серія «ДНЗ. Вихователю»). Правове виховання в ДНЗ. 3—6 роки. — Х. : Вид. група «Основа», 2010. — 206, [2] с. : іл. — (Серія «ДНЗ. Вихователю»). Виховання гуманних почуттів у дітей Ладивір Світлана Олексіївна, Долинна Ольга Петрівна Костюк Н., Суслова О., Москаленко О. (упор) Права дитини (в малюнках)
Закони непотрібні як для гарних людей, так і для поганих. Перші не мають потреби в законах, другі від них не кращають. У дітей є тільки одне право: робити те, що їм вказують батьки, педагоги. Усі інші права приходять у свій час, коли закон наділяє їх повною правовою відповідальністю. Людині моральній знати закон не обов'язково. Навіщо забивати голову тим, що не може бути порушено в силу виховання.