Пропонується презентація портфоліо вихователя закладу дошкільної освіти "Пізнавати нове, вірити в дитину і радіти життю".
Портфоліо містить педагогічне кредо, ессе, результати досвіду тощо.
Відомо, що людина народжується двічі: фізично і духовно. І саме коло її духовної колиски стоїть творчий наставник – ПЕДАГОГ. Радість успіху в навчанні, пробудити в їхніх серцях почуття гордості, власної гідності - одна із важливих заповідей сучасного вихователя. У навчанні не повинно бути нещасних дітей — дітей, душу яких пригнічує думка, що вони ні на що не здатні. Найбільшою нагородою для вихователя є досягнення його вихованців і відчуття того, що ти допоміг становленню ЛЮДИНИ. Ні на мить педагога не повинна залишати думка: ти – взірець, взірець у поведінці, способі життя, відношенні до звичайних явищ. Ти знаходиш у кожному вихованці щось хороше, проектуєш і розвиваєш його, дотягуєш його до ідеалу. Віриш у цей ідеал і вони вірять тобі. Бо ти – педагог. Найголовніше не зійти з обраної дороги, якою ти пробираєшся зі своїми малюками крізь темряву. І він обов’язково настане – сонячний, радісний, яскравий Світанок. Тому не потрібно говорити про престижність обраної професії. Вона престижна. В серці малюків, їх батьків. І нехай це не помітно одразу, але частинка Вашої любові буде творити його життя та життя країни. Бо ім’я моє – ПЕДАГОГ, а праця моя вічна….
розширювати уявлення дітей про нетрадиційні способи малювання; формувати естетичне ставлення до навколишньої дійсності; розвивати здатність дивитися на світ і бачити його очима художників, помічати і творити Красу; формувати естетичний смак,розвивати творчість і фантазію, спостережливість уяву, асоціативне мислення і допитливість; надати свободу у відображенні — доступними для дитини художніми засобами — свого бачення світу.
моделювання педагогічного процесу з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей малят; інтеграція різних видів діяльності дітей; розвиток у дітей спостережливості, збагачення словника, навчання різних технік і способів зображення; ознайомлення дітей з етапами творчого пошуку; забезпечення всіма необхідними матеріалами длясамостійної образотворчої діяльності дітей; використання продуктів дитячої образотворчої діяльностідля подарунків малятам і рідним, для прикрашання інтер’єру приміщення ДНЗ, для виставок, ігор тощо.