Дата народження – --------; Освіта – повна вища, ЧДУ ім. Б.Хмельницького; Спеціальність за дипломом – вчитель початкових класів, біолог, викладач біології; Педагогічни стаж – ----- років Стаж на посаді вихователя – ----------
Номер слайду 2
Проблема над якою працюю:
Номер слайду 3
"Пізнавати нове, вірити в дитину і радіти життю".
Номер слайду 4
Відомо, що людина народжується двічі: фізично і духовно. І саме коло її духовної колиски стоїть творчий наставник – ПЕДАГОГ. Радість успіху в навчанні, пробудити в їхніх серцях почуття гордості, власної гідності - одна із важливих заповідей сучасного вихователя. У навчанні не повинно бути нещасних дітей — дітей, душу яких пригнічує думка, що вони ні на що не здатні. Найбільшою нагородою для вихователя є досягнення його вихованців і відчуття того, що ти допоміг становленню ЛЮДИНИ. Ні на мить педагога не повинна залишати думка: ти – взірець, взірець у поведінці, способі життя, відношенні до звичайних явищ. Ти знаходиш у кожному вихованці щось хороше, проектуєш і розвиваєш його, дотягуєш його до ідеалу. Віриш у цей ідеал і вони вірять тобі. Бо ти – педагог. Найголовніше не зійти з обраної дороги, якою ти пробираєшся зі своїми малюками крізь темряву. І він обов’язково настане – сонячний, радісний, яскравий Світанок. Тому не потрібно говорити про престижність обраної професії. Вона престижна. В серці малюків, їх батьків. І нехай це не помітно одразу, але частинка Вашої любові буде творити його життя та життя країни. Бо ім’я моє – ПЕДАГОГ, а праця моя вічна….
Номер слайду 5
Дошкільний вік – сензитивний період для розвитку дрібної моторики руки, яка в свою чергу знаходиться у взаємодії та взаємозалежності із розвитком мовлення дітей, тому використання нетрадиційної техніки в рамках інтерактивної технології є актуальним для розвитку дитини в цілому
Номер слайду 6
розширювати уявлення дітей про нетрадиційні способи малювання; формувати естетичне ставлення до навколишньої дійсності; розвивати здатність дивитися на світ і бачити його очима художників, помічати і творити Красу; формувати естетичний смак,розвивати творчість і фантазію, спостережливість уяву, асоціативне мислення і допитливість; надати свободу у відображенні — доступними для дитини художніми засобами — свого бачення світу.
Номер слайду 7
забезпечити заняття різноманітними художніми матеріалами для зображувальної діяльності; підібрати наочний матеріал (твори образотворчого мистецтва, ілюстрації з книг та ін.); обладнати куточок (центр) для самостійної зображувальної діяльності.
Номер слайду 8
Головне в моїй роботі, щоб заняття приносили дітям тільки позитивні емоції. Не треба вкладати у ще невмілу і слабку руку дитини олівець або пензлик і мучити його.
Номер слайду 9
моделювання педагогічного процесу з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей малят; інтеграція різних видів діяльності дітей; розвиток у дітей спостережливості, збагачення словника, навчання різних технік і способів зображення; ознайомлення дітей з етапами творчого пошуку; забезпечення всіма необхідними матеріалами длясамостійної образотворчої діяльності дітей; використання продуктів дитячої образотворчої діяльностідля подарунків малятам і рідним, для прикрашання інтер’єру приміщення ДНЗ, для виставок, ігор тощо.
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Нетрадиційні техніки допомагають зробити освітній процес емоційно багатшим, розвиває уяву і фантазію, чого так не вистачає наших малюках. Такі роботи викликають величезний інтерес не лише на заняттях зображувальної діяльності, а й у повсякденній діяльності
Номер слайду 16
На початок навчального року Кінець навчального року
Номер слайду 17
Номер слайду 18
Номер слайду 19
Номер слайду 20
Вихователі повинні максимально підтримувати ранні творчі прагнення дітей, стимулювати розвиток художньо-творчої практики, дбати про збагачення дітей життєвими враженнями.