Презентація "Порятунок і захист людей у надзвичайних "ситуаціях"

Про матеріал
Урок основ здоров я в рамках проведення єдиного Дня цивільного захисту Мета уроку Поглиблення знань учнів про надзвичайні ситуації. Розвиток життєвих навичок учнів із самозахисту та взаємодопомоги в різних надзвичайних ситуаціях. Цілі уроку  Ознайомлення учнів із діяльністю Державної служби України із надзвичайних ситуацій щодо порятунку і захисту людей, світовими інноваційними досягненнями у сфері захисту населення.  Формування вмінь учнів чітко діяти в умовах загрози, виникнення та в період ліквідації наслідків землетрусу, повені та паводку, грози, сильного вітру та шквалів, пожежі, викиду хімічно-небезпечних речовин та вмінь укомплектовувати «тривожну валізу».  Підвищення рівня практичної підготовки до дій у разі виникнення надзвичайних ситуацій, закріплення отриманих знань на практиці.  Виховання та розвиток в учнів морально–психологічних якостей: відваги, витримки, ініціативи та кмітливості, співчуття та взаємодопомоги.  Формування навичок soft skills (критичне мислення, креативність, співпраця) та навичок XXI століття. Обладнання та матеріали Інтерактивна панель «MultiBoard», програмне забезпечення «Note»,«MozaBook», «Learning Apps.org», відео-ролики, кольоровий папір, маркери, емблеми, малюнки, плакати, роздатковий матеріал, наплічник та набір предметів для «тривожної валізи». Міжпредметна інтеграція Основи здоров'я, географія, хімія, біологія. Тип уроку Поглиблення знань. Урок з елементами тренінгу. Перебіг уроку Зворотний зв’язок,.  Привітання учнів, гостей.  Обери емоцію після перегляду світлин. З чим пов'язані ці емоції? Актуалізація теми.  Вступне слово вчителя. Застосування прийому критичного мислення «ЗаХіД».  Класифікація надзвичайних ситуацій. Виконання інтерактивних вправ за допомогою освітньої платформи «Learning Apps.org» . Стартові завдання.  Перегляд презентаційного відео-ролику про структуру та діяльність Державної служби України із надзвичайних ситуацій.  Вибір міні-лабораторій надзвичайних ситуацій: «Вода», «Земля», «Повітря», «Вогонь», «Небезпечні хімічні речовини».  Завдання для гру Робота в групах  Повідомлення учасників міні-лабораторій за результатами роботи груп про алгоритм дій в умовах загрози, виникнення та в період ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій природного та техногенного характеру:  землетрусу – група «Земля»;  повені та паводку – група «Вода»;  грози, сильного вітру та шквалів – група «Повітря»;  пожежі – група «Вогонь»;  викидів хімічно-небезпечних речовин – група «НХР».  Обговорення та доповнення. Руханка «Цивільна оборона», «Знайди вихід». Вивчаємо нове.  Інновації у сфері порятунку та захисту людей. Перегляд відео-сюжету «Хімічні сполуки, які рятують життя».  Які хімічні сполуки? Знайди відповідність. Моделювання ситуації  Збір «тривожної валізи». Обговорення. Підсумкові завдання  Оцінка особистих якостей і навичок, необхідних для виживання у НС. Учасники груп по черзі продовжують фразу: «Я можу підвищити свою готовність діяти у НС, якщо...». «Я не розгублюся і зможу рятувати людей під час НС тому що…». Завершення уроку
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Знати, щоб передбачати, передбачати, щоб діяти! Показовий урок основ здоров'я на тему: «Порятунок і захист людей у надзвичайних ситуаціях» в рамках проведення Єдиного Дня Цивільного Захисту на базі ліцею «Галицький» ЛМР 12 березня 2019 року (розроблений учителем основ здоров'я Вербинською О.С.)

Номер слайду 2

Обери емоцію після перегляду світлин. З чим пов'язані ці емоції?

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

ВОДА ЗЕМЛЯ ВОГОНЬ ПОВІТРЯ надзвичайні ситуації

Номер слайду 11

Мета уроку: Поглиблення знань учнів про надзвичайні ситуації. Розвиток життєвих навичок учнів із самозахисту та взаємодопомоги в різних надзвичайних ситуаціях.

Номер слайду 12

Цілі уроку: Ознайомлення учнів із діяльністю Державної служби України із надзвичайних ситуацій щодо порятунку і захисту людей, світовими інноваційними досягненнями у сфері захисту населення. Формування вмінь учнів чітко діяти в умовах загрози, виникнення та в період ліквідації наслідків землетрусу, повені та паводку, грози, сильного вітру та шквалів, пожежі, викиду хімічно-небезпечних речовин та вмінь укомплектовувати «тривожну валізу».

Номер слайду 13

Підвищення рівня практичної підготовки до дій у разі виникнення надзвичайних ситуацій, закріплення отриманих знань на практиці. Виховання та розвиток в учнів морально – психологічних якостей: відваги, витримки, ініціативи та кмітливості, співчуття та взаємодопомоги. Формування навичок soft skills (критичне мислення, креативність, співпраця) та навичок XXI століття.

Номер слайду 14

Що ми вже знаємо про надзвичайні ситуації? https://learningapps.org/5370801 https://learningapps.org/3804611 https://learningapps.org/2476396 https://learningapps.org/2258129

Номер слайду 15

Завдання для груп міні-лабораторій: Група «Земля» Група «Вода» Група «Вогонь» Група «Повітря» Група «Небезпечні хімічні речовини»

Номер слайду 16

Хотіли дізнатись Презентаційний відео-ролик про структуру та діяльність Державної служби України із надзвичайних ситуацій

Номер слайду 17

Повідомлення учасників міні-лабораторій про алгоритм дій в умовах загрози, виникнення та в період ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій природного та техногенного характеру: землетрусу – група «Земля»; повені та паводку – група «Вода»; грози, сильного вітру та шквалів – група «Повітря»; пожежі – група «Вогонь»; викидів хімічно-небезпечних речовин – група «НХР». Результати роботи груп

Номер слайду 18

Руханка «Цивільна оборона»

Номер слайду 19

Вивчаємо нове Інновації у сфері порятунку та захисту людей. Перегляд відео-сюжету «Хімічні сполуки, які рятують життя». Які хімічні сполуки? Знайди відповідність.

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Підсумкові завдання Оцінка особистих якостей і навичок, необхідних для виживання у НС. Учасники груп по черзі продовжують фразу: «Я можу підвищити свою готовність діяти у НС, якщо...». «Я не розгублюся і зможу рятувати людей під час НС тому що…».

Номер слайду 23

Дякую усім учасникам за співпрацю!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Kiriyenko Olena
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Паславська Тамара
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
14 березня 2019
Переглядів
9736
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку