16 вересня о 18:00Вебінар: Робота з дітьми, що мають синдром Дауна: цікаво про важливе

Презентація "Порятунок і захист людей у надзвичайних "ситуаціях"

Про матеріал
Урок основ здоров я в рамках проведення єдиного Дня цивільного захисту Мета уроку Поглиблення знань учнів про надзвичайні ситуації. Розвиток життєвих навичок учнів із самозахисту та взаємодопомоги в різних надзвичайних ситуаціях. Цілі уроку  Ознайомлення учнів із діяльністю Державної служби України із надзвичайних ситуацій щодо порятунку і захисту людей, світовими інноваційними досягненнями у сфері захисту населення.  Формування вмінь учнів чітко діяти в умовах загрози, виникнення та в період ліквідації наслідків землетрусу, повені та паводку, грози, сильного вітру та шквалів, пожежі, викиду хімічно-небезпечних речовин та вмінь укомплектовувати «тривожну валізу».  Підвищення рівня практичної підготовки до дій у разі виникнення надзвичайних ситуацій, закріплення отриманих знань на практиці.  Виховання та розвиток в учнів морально–психологічних якостей: відваги, витримки, ініціативи та кмітливості, співчуття та взаємодопомоги.  Формування навичок soft skills (критичне мислення, креативність, співпраця) та навичок XXI століття. Обладнання та матеріали Інтерактивна панель «MultiBoard», програмне забезпечення «Note»,«MozaBook», «Learning Apps.org», відео-ролики, кольоровий папір, маркери, емблеми, малюнки, плакати, роздатковий матеріал, наплічник та набір предметів для «тривожної валізи». Міжпредметна інтеграція Основи здоров'я, географія, хімія, біологія. Тип уроку Поглиблення знань. Урок з елементами тренінгу. Перебіг уроку Зворотний зв’язок,.  Привітання учнів, гостей.  Обери емоцію після перегляду світлин. З чим пов'язані ці емоції? Актуалізація теми.  Вступне слово вчителя. Застосування прийому критичного мислення «ЗаХіД».  Класифікація надзвичайних ситуацій. Виконання інтерактивних вправ за допомогою освітньої платформи «Learning Apps.org» . Стартові завдання.  Перегляд презентаційного відео-ролику про структуру та діяльність Державної служби України із надзвичайних ситуацій.  Вибір міні-лабораторій надзвичайних ситуацій: «Вода», «Земля», «Повітря», «Вогонь», «Небезпечні хімічні речовини».  Завдання для гру Робота в групах  Повідомлення учасників міні-лабораторій за результатами роботи груп про алгоритм дій в умовах загрози, виникнення та в період ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій природного та техногенного характеру:  землетрусу – група «Земля»;  повені та паводку – група «Вода»;  грози, сильного вітру та шквалів – група «Повітря»;  пожежі – група «Вогонь»;  викидів хімічно-небезпечних речовин – група «НХР».  Обговорення та доповнення. Руханка «Цивільна оборона», «Знайди вихід». Вивчаємо нове.  Інновації у сфері порятунку та захисту людей. Перегляд відео-сюжету «Хімічні сполуки, які рятують життя».  Які хімічні сполуки? Знайди відповідність. Моделювання ситуації  Збір «тривожної валізи». Обговорення. Підсумкові завдання  Оцінка особистих якостей і навичок, необхідних для виживання у НС. Учасники груп по черзі продовжують фразу: «Я можу підвищити свою готовність діяти у НС, якщо...». «Я не розгублюся і зможу рятувати людей під час НС тому що…». Завершення уроку
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Знати, щоб передбачати, передбачати, щоб діяти! Показовий урок основ здоров'я на тему: «Порятунок і захист людей у надзвичайних ситуаціях» в рамках проведення Єдиного Дня Цивільного Захисту на базі ліцею «Галицький» ЛМР 12 березня 2019 року (розроблений учителем основ здоров'я Вербинською О.С.)

Номер слайду 2

Обери емоцію після перегляду світлин. З чим пов'язані ці емоції?

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

ВОДА ЗЕМЛЯ ВОГОНЬ ПОВІТРЯ надзвичайні ситуації

Номер слайду 11

Мета уроку: Поглиблення знань учнів про надзвичайні ситуації. Розвиток життєвих навичок учнів із самозахисту та взаємодопомоги в різних надзвичайних ситуаціях.

Номер слайду 12

Цілі уроку: Ознайомлення учнів із діяльністю Державної служби України із надзвичайних ситуацій щодо порятунку і захисту людей, світовими інноваційними досягненнями у сфері захисту населення. Формування вмінь учнів чітко діяти в умовах загрози, виникнення та в період ліквідації наслідків землетрусу, повені та паводку, грози, сильного вітру та шквалів, пожежі, викиду хімічно-небезпечних речовин та вмінь укомплектовувати «тривожну валізу».

Номер слайду 13

Підвищення рівня практичної підготовки до дій у разі виникнення надзвичайних ситуацій, закріплення отриманих знань на практиці. Виховання та розвиток в учнів морально – психологічних якостей: відваги, витримки, ініціативи та кмітливості, співчуття та взаємодопомоги. Формування навичок soft skills (критичне мислення, креативність, співпраця) та навичок XXI століття.

Номер слайду 14

Що ми вже знаємо про надзвичайні ситуації? https://learningapps.org/5370801 https://learningapps.org/3804611 https://learningapps.org/2476396 https://learningapps.org/2258129

Номер слайду 15

Завдання для груп міні-лабораторій: Група «Земля» Група «Вода» Група «Вогонь» Група «Повітря» Група «Небезпечні хімічні речовини»

Номер слайду 16

Хотіли дізнатись Презентаційний відео-ролик про структуру та діяльність Державної служби України із надзвичайних ситуацій

Номер слайду 17

Повідомлення учасників міні-лабораторій про алгоритм дій в умовах загрози, виникнення та в період ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій природного та техногенного характеру: землетрусу – група «Земля»; повені та паводку – група «Вода»; грози, сильного вітру та шквалів – група «Повітря»; пожежі – група «Вогонь»; викидів хімічно-небезпечних речовин – група «НХР». Результати роботи груп

Номер слайду 18

Руханка «Цивільна оборона»

Номер слайду 19

Вивчаємо нове Інновації у сфері порятунку та захисту людей. Перегляд відео-сюжету «Хімічні сполуки, які рятують життя». Які хімічні сполуки? Знайди відповідність.

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Підсумкові завдання Оцінка особистих якостей і навичок, необхідних для виживання у НС. Учасники груп по черзі продовжують фразу: «Я можу підвищити свою готовність діяти у НС, якщо...». «Я не розгублюся і зможу рятувати людей під час НС тому що…».

Номер слайду 23

Дякую усім учасникам за співпрацю!

ppt
Додав(-ла)
Verbynska Olena
Додано
14 березня
Переглядів
473
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку