Привітання. Сонечко встало,Іде новий день. Любі малята,Усім “Добрий день!”. Пташечка в небіСпіває пісень. Ніби вітає усіх:“Добрий день!”. Дзвоник видзвонюєДзень! Дзень-дзелень!Учні, школярики,Всім “Добрий день!”..
Номер слайду 3
Що цікавого про зимівлю тварин ти запам’ятав?Пригадайте!
Номер слайду 4
Досліджуємо заголовок. Прочитайте назву тексту на с. 78 підручника. Як ви думаєте, про що в ньому розповідатиметься?
Номер слайду 5
Читання тексту Чи сподобалася вам ця пригода? Чим саме?Що найбільше вразило в уривку?Як можна визначити межу певної території?Чому люди відмежовують особистий простір?Розгляньте ілюстрацію до тексту пригоди. Якими словами / реченнями ви б її підписали?
Побесідуймо!Як можна визначити межу певної території? Чому люди відмежовують особистий простір?
Номер слайду 8
Обери продовження: "Після навчання в автошколі та успішних іспитів ми повернулися додому їсти..."Манну кашу. АГречану кашу. БПшоняну кашу. В Вівсяну кашу. Г
Номер слайду 9
Інопланетянам з нашої земної їжі найбільше сподобалася…Гречана каша з малиновим варенням. Манна каша з малиновим варенням Вівсяна каша з полуничним варенням. Манна каша з полуничним варенням. АБВГ
Номер слайду 10
Як звали песика?ДжессіБублик. Спайк. Дружок. АБВГ
Номер слайду 11
Рефлексія. З яким настроєм закінчуєте урок?Про що дізналися?Чи справдилися ваші очікування?Намалюйте смайлик, який зараз відповідає вашому настрою. Порівняйте смайлики на початку і в кінці уроку. Чи змінився ваш настрій? Чому?