Презентація "Пошуки летючої тарілки"(за твором Н. Чуб)

Про матеріал
Презентація допоможе учителю зробити урок цікавим, а матеріал - доступним і зрозумілим.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Пошуки летючої тарілки»(за твором Наталії Чуб)

Номер слайду 2

  Привітання. Сонечко встало,Іде новий день. Любі малята,Усім “Добрий день!”. Пташечка в небіСпіває пісень. Ніби вітає усіх:“Добрий день!”. Дзвоник видзвонюєДзень! Дзень-дзелень!Учні, школярики,Всім “Добрий день!”..

Номер слайду 3

Що цікавого про зимівлю тварин ти запам’ятав?Пригадайте!

Номер слайду 4

  Досліджуємо заголовок. Прочитайте назву тексту на с. 78 підручника. Як ви думаєте, про що в ньому розповідатиметься?

Номер слайду 5

Читання тексту Чи сподобалася вам ця пригода? Чим саме?Що найбільше вразило в уривку?Як можна визначити межу певної території?Чому люди відмежовують особистий простір?Розгляньте ілюстрацію до тексту пригоди. Якими словами / реченнями ви б її підписали?

Номер слайду 6

Крісло автора. Вправа “Сформулюй запитання”Куди …………………………………………?Чому…………………………………………?Що……………………………………………?

Номер слайду 7

Побесідуймо!Як можна визначити межу певної території? Чому люди відмежовують особистий простір?

Номер слайду 8

Обери продовження: "Після навчання в автошколі та успішних іспитів ми повернулися додому їсти..."Манну кашу. АГречану кашу. БПшоняну кашу. В Вівсяну кашу. Г

Номер слайду 9

Інопланетянам з нашої земної їжі найбільше сподобалася…Гречана каша з малиновим варенням. Манна каша з малиновим варенням Вівсяна каша з полуничним варенням. Манна каша з полуничним варенням. АБВГ

Номер слайду 10

Як звали песика?ДжессіБублик. Спайк. Дружок. АБВГ

Номер слайду 11

Рефлексія. З яким настроєм закінчуєте урок?Про що дізналися?Чи справдилися ваші очікування?Намалюйте смайлик, який зараз відповідає вашому настрою. Порівняйте смайлики на початку і в кінці уроку. Чи змінився ваш настрій? Чому?

pptx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Презентації
НУШ
Додано
5 лютого 2023
Переглядів
1123
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку