Календарно тематичне планування з я досліджую світ 2 семестр
(за підручником Н.Бібік , Г.Бондарчук)
Календарно тематичне планування з я досліджую світ 2 семестр
(за підручником Н.Бібік , Г.Бондарчук)
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
Сторінка |
Примітка |
48 |
Людина і природа. Бережи природу. |
|
Ст.70 |
|
49 |
Що ти можеш зробити для охорони природи? |
|
Ст71 |
|
50 |
Червона книга України: рослини. |
|
Ст.72-73 |
|
51 |
Червона книга України: тварини. |
|
|
|
52 |
Досліджуємо повітря. |
|
Ст.74-75 |
|
53 |
Як зберегти чистоту повітря? |
|
Ст.76-77 |
|
54 |
Дбаємо про чистоту повітря рідного краю. |
|
|
|
55 |
Досліджуємо воду. |
|
Ст.78-79 |
|
56 |
Як берегти воду. |
|
Ст.80-81 |
|
57 |
Водойми рідного краю. |
|
Ст.82-83 |
|
58 |
Складання правил безпечної поведінки на водоймах. |
|
|
|
59 |
Діагностувальна робота № 3 |
|
|
|
60 |
Аналіз діагностувальної роботи.Кольорові сторінки природи: весна. |
|
Ст.84-85 |
|
61 |
Чи відбуваються зміни в природі весною? |
|
|
|
62 |
Рослини навесні. |
|
Ст.86-87 |
|
63 |
Складання історії «Чому плачуть берези?» |
|
|
|
64 |
Тварини навесні. |
|
Ст.88-89 |
|
65 |
Форми земної поверхні. |
|
Ст.90-91 |
|
66 |
Форми земної поверхні свого краю. |
|
|
|
67 |
Гірські породи. |
|
Ст.92-93 |
|
68 |
Досліджуємо властивості грунту. |
|
Ст.94 |
|
69 |
Значення грунту для рослин, тварин та людей. |
|
Ст.95 |
|
70 |
Діагностувальна робота № 4 |
|
|
|
71 |
Аналіз діагностувальної роботи. Святковий календар весни. |
|
Ст.96-97 |
|
72 |
Державні символи: прапор, герб, гімн. |
|
Ст.98-99 |
|
73 |
Українська мова – державна мова України. |
|
|
|
74 |
Пізнаю свій край. |
|
Ст.100-101 |
|
75 |
Створення лепбуку «Мій рідний край». |
|
|
|
76 |
Київ – столиця України. Легенда про Київ. |
|
Ст.102 |
|
77 |
Подорожуємо Києвом. |
|
Ст.103 |
|
78 |
Славетні українці. |
|
Ст.104 |
|
79 |
Славетні українці. |
|
Ст.105 |
|
80 |
Світ різноманітний. Світове господарство. |
|
Ст.106 |
|
81 |
Діагностувальна робота № 5 |
|
|
|
82 |
Аналіз діагностувальної роботи. Світ різноманітний. |
|
Ст.107 |
|
83 |
Людина та її тіло. |
|
Ст.108-109 |
|
84 |
Ти ростеш і змінюєшся. |
|
Ст.110-111 |
|
85 |
Про корисні звички. |
|
Ст.112-113 |
|
86 |
Про шкідливі звички. |
|
|
|
87 |
Безпека там, де ти живеш: правила користування електроприладами. |
|
Ст.114-115 |
|
88 |
Безпека там, де ти живеш: отруйні речовини. |
|
|
|
89 |
Безпека там, де ти живеш:небезпечні місця для ігор. Досліджуємо: чи є на території школи небезпечні місця. |
|
|
|
90 |
Діагностувальна робота 6 |
|
|
|
91 |
Аналіз діагностувальної роботи. Кольорові сторінки природи: літо. |
|
Ст.116 |
|
92 |
Рослини влітку. |
|
Ст.117 |
|
93 |
Тварини влітку. |
|
|
|
94 |
Спостерігаємо за птахами. |
|
|
|
95 |
Збір лікарських рослин. |
|
|
|
96 |
Що запишу в щоденник спостережень. |
|
|
|
97 |
Лепбук «бережи природу» |
|
|
|
98 |
Я дружу з природою. |
|
Ст.118 |
|
99 |
Створення ідей «Як я можу допомогти планеті Земля. |
|
Ст.119 |
|
100
|
Проєкт «Людина і природа» |
|
|
|
101 |
Урок-вікторина «Найкращий знавець природи» |
|
|
|
102 |
Мій рідний край |
|
|
|
103 |
Проєкт «Мій рідний край» |
|
|
|
104 |
Урок – гра «Бережи природу».
|
|
|
|
105 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумковий урок за рік |
|
|
|