Які необхідні умови і методи для розвитку у дітей природничо- наукових уявлень про навколишній світ?
- Які прийоми і методи слід використовувати на занятях з вивчення властивостей неживої природи?
- Чи є ефективними та необхідними у використанні методи роботи, описані в нашому дослідженні?
* Пізнавальна активність Екологічне спрямування Наочно-образне мислення Результат – сформованість уявлення про неживу природу дітей дошкільного віку Моральність Мета: застосування системи методів і прийомів з ознайомлення дошкільників з неживою природою стійкі індивідуально-психологічні властивості, які є передумовою та запорукою успішного здійснення природничої діяльності дітьми дошкільного віку Реалізація творчих потреб та здібностей дітей Осягнення дітьми комплексу знань про фізичні властивості неживої природи в дослідах ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ: 1 - організація процесу екологічного виховання й навчання пошуково- дослідницьких засадах, що уможливлюється використанням дослідної діяльності 2 - забезпечення умов для виконання дітьми поставлених цілей в експериментуванні 3 - залучення батьків до активного використання знань дітей з екологічного виховання. Природничі здібності Врахування вікових особливостей дошкільників СПІВТВОРЧІСТЬ ПЕДАГОГА І ДИТИНИ Педагогічні умови Рис. 1. Методична модель формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про неживу природу Пізнавальна активність Екологічне спрямування Наочно-образне мислення Результат – сформованість уявлення про неживу природу дітей дошкільного віку Моральність Мета: застосування системи методів і прийомів для ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з неживою природою Актуальність даного дослідження Реалізація творчих потреб та здібностей дітей Осягнення дітьми комплексу знань про фізичні властивості неживої природи в дослідах Педагогічні умови 1-організація процесу екологічного виховання й навчання на пошуково- дослідницьких засадах, що уможливлюється використанням дослідної діяльності; 2 – створення сприятливих умов для пошуково-дослідницької діяльності дітей; 3 - залучення батьків до активної участі у екологічному вихованні дітей. Екологічна свідомість Врахування вікових особливостей дошкільників СПІВТВОРЧІСТЬ ПЕДАГОГА І ДИТИНИ Шляхи реалізації педагогічних умов форма суспільної свідомості, яка знаходиться в стадії формування і включає сукупність ідей, теорій, поглядів, мотивацій, що відбивають екологічну сторону життя.
Нас зацікавило... - Які необхідні умови і методи для розвитку у дітей природничо- наукових уявлень про навколишній світ? - Які прийоми і методи слід використовувати на занятях з вивчення властивостей неживої природи? - Чи є ефективними та необхідними у використанні методи роботи, описані в нашому дослідженні?
* Пізнавальна активність Екологічне спрямування Наочно-образне мислення Результат – сформованість уявлення про неживу природу дітей дошкільного віку Моральність Мета: застосування системи методів і прийомів з ознайомлення дошкільників з неживою природою стійкі індивідуально-психологічні властивості, які є передумовою та запорукою успішного здійснення природничої діяльності дітьми дошкільного віку Реалізація творчих потреб та здібностей дітей Осягнення дітьми комплексу знань про фізичні властивості неживої природи в дослідах ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ: 1 - організація процесу екологічного виховання й навчання пошуково- дослідницьких засадах, що уможливлюється використанням дослідної діяльності 2 - забезпечення умов для виконання дітьми поставлених цілей в експериментуванні 3 - залучення батьків до активного використання знань дітей з екологічного виховання. Природничі здібності Врахування вікових особливостей дошкільників СПІВТВОРЧІСТЬ ПЕДАГОГА І ДИТИНИ Педагогічні умови Рис. 1. Методична модель формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про неживу природу Пізнавальна активність Екологічне спрямування Наочно-образне мислення Результат – сформованість уявлення про неживу природу дітей дошкільного віку Моральність Мета: застосування системи методів і прийомів для ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з неживою природою Актуальність даного дослідження Реалізація творчих потреб та здібностей дітей Осягнення дітьми комплексу знань про фізичні властивості неживої природи в дослідах Педагогічні умови 1-організація процесу екологічного виховання й навчання на пошуково- дослідницьких засадах, що уможливлюється використанням дослідної діяльності 2 – створення сприятливих умов для пошуково-дослідницької діяльності дітей; 3 - залучення батьків до активної участі у екологічному вихованні дітей. Екологічна свідомість Врахування вікових особливостей дошкільників СПІВТВОРЧІСТЬ ПЕДАГОГА І ДИТИНИ Шляхи реалізації педагогічних умов форма суспільної свідомості, яка знаходиться в стадії формування і включає сукупність ідей, теорій, поглядів, мотивацій, що відбивають екологічну сторону життя.
* Пізнавальна активність Екологічне спрямування Наочно-образне мислення Результат – сформованість уявлення про неживу природу дітей дошкільного віку Моральність Мета: застосування системи методів і прийомів з ознайомлення дошкільників з неживою природою стійкі індивідуально-психологічні властивості, які є передумовою та запорукою успішного здійснення природничої діяльності дітьми дошкільного віку Реалізація творчих потреб та здібностей дітей Осягнення дітьми комплексу знань про фізичні властивості неживої природи в дослідах ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ: 1 - організація процесу екологічного виховання й навчання пошуково- дослідницьких засадах, що уможливлюється використанням дослідної діяльності 2 - забезпечення умов для виконання дітьми поставлених цілей в експериментуванні 3 - залучення батьків до активного використання знань дітей з екологічного виховання. Природничі здібності Врахування вікових особливостей дошкільників СПІВТВОРЧІСТЬ ПЕДАГОГА І ДИТИНИ Педагогічні умови Рис. 1. Методична модель формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про неживу природу Пізнавальна активність Екологічне спрямування Наочно-образне мислення Результат – сформованість уявлення про неживу природу дітей дошкільного віку Моральність Мета: застосування системи методів і прийомів для ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з неживою природою Актуальність даного дослідження Реалізація творчих потреб та здібностей дітей Осягнення дітьми комплексу знань про фізичні властивості неживої природи в дослідах Педагогічні умови 1-організація процесу екологічного виховання й навчання на пошуково- дослідницьких засадах, що уможливлюється використанням дослідної діяльності 2 – створення сприятливих умов для пошуково-дослідницької діяльності дітей; 3 - залучення батьків до активної участі у екологічному вихованні дітей. Екологічна свідомість Врахування вікових особливостей дошкільників СПІВТВОРЧІСТЬ ПЕДАГОГА І ДИТИНИ Шляхи реалізації педагогічних умов форма суспільної свідомості, яка знаходиться в стадії формування і включає сукупність ідей, теорій, поглядів, мотивацій, що відбивають екологічну сторону життя.
Педагогічні умови розвитку пошуково-дослідницької діяльності дітей дошкільного віку 1 Організація процесу екологічного виховання й навчання на пошуково - дослідницьких засадах, що уможливлюється використанням дослідної діяльності. 2 Створення сприятливих умов для пошуково-дослідницької діяльності дітей. 3 Залучення батьків до активної участі у екологічному вихованні дітей.