Презентація "Пошуково-дослідницька діяльність дітей старшого дошкільного віку "

Про матеріал

Які необхідні умови і методи для розвитку у дітей природничо- наукових уявлень про навколишній світ?

- Які прийоми і методи слід використовувати на занятях з вивчення властивостей неживої природи?

- Чи є ефективними та необхідними у використанні методи роботи, описані в нашому дослідженні?

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Пошуково-дослідницька діяльність дітей старшого дошкільного віку як засіб формування уявлень про неживу природу

Номер слайду 2

* Пізнавальна активність Екологічне спрямування Наочно-образне мислення Результат – сформованість уявлення про неживу природу дітей дошкільного віку Моральність Мета: застосування системи методів і прийомів з ознайомлення дошкільників з неживою природою стійкі індивідуально-психологічні властивості, які є передумовою та запорукою успішного здійснення природничої діяльності дітьми дошкільного віку Реалізація творчих потреб та здібностей дітей Осягнення дітьми комплексу знань про фізичні властивості неживої природи в дослідах ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ: 1 - організація процесу екологічного виховання й навчання пошуково- дослідницьких засадах, що уможливлюється використанням дослідної діяльності 2 - забезпечення умов для виконання дітьми поставлених цілей в експериментуванні 3 - залучення батьків до активного використання знань дітей з екологічного виховання. Природничі здібності Врахування вікових особливостей дошкільників СПІВТВОРЧІСТЬ ПЕДАГОГА І ДИТИНИ Педагогічні умови Рис. 1. Методична модель формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про неживу природу Пізнавальна активність Екологічне спрямування Наочно-образне мислення Результат – сформованість уявлення про неживу природу дітей дошкільного віку Моральність Мета: застосування системи методів і прийомів для ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з неживою природою Актуальність даного дослідження Реалізація творчих потреб та здібностей дітей Осягнення дітьми комплексу знань про фізичні властивості неживої природи в дослідах Педагогічні умови 1-організація процесу екологічного виховання й навчання на пошуково- дослідницьких засадах, що уможливлюється використанням дослідної діяльності; 2 – створення сприятливих умов для пошуково-дослідницької діяльності дітей; 3 - залучення батьків до активної участі у екологічному вихованні дітей. Екологічна свідомість Врахування вікових особливостей дошкільників СПІВТВОРЧІСТЬ ПЕДАГОГА І ДИТИНИ Шляхи реалізації педагогічних умов форма суспільної свідомості, яка знаходиться в стадії формування і включає сукупність ідей, теорій, поглядів, мотивацій, що відбивають екологічну сторону життя.

Номер слайду 3

Об’єкт дослідження – процес формування у дітей старшого дошкільного віку комплексу знань про явища неживої природи Предмет дослідження - методика формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про явища неживої природи

Номер слайду 4

Нас зацікавило... - Які необхідні умови і методи для розвитку у дітей природничо- наукових уявлень про навколишній світ? - Які прийоми і методи слід використовувати на занятях з вивчення властивостей неживої природи? - Чи є ефективними та необхідними у використанні методи роботи, описані в нашому дослідженні?

Номер слайду 5

* Пізнавальна активність Екологічне спрямування Наочно-образне мислення Результат – сформованість уявлення про неживу природу дітей дошкільного віку Моральність Мета: застосування системи методів і прийомів з ознайомлення дошкільників з неживою природою стійкі індивідуально-психологічні властивості, які є передумовою та запорукою успішного здійснення природничої діяльності дітьми дошкільного віку Реалізація творчих потреб та здібностей дітей Осягнення дітьми комплексу знань про фізичні властивості неживої природи в дослідах ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ: 1 - організація процесу екологічного виховання й навчання пошуково- дослідницьких засадах, що уможливлюється використанням дослідної діяльності 2 - забезпечення умов для виконання дітьми поставлених цілей в експериментуванні 3 - залучення батьків до активного використання знань дітей з екологічного виховання. Природничі здібності Врахування вікових особливостей дошкільників СПІВТВОРЧІСТЬ ПЕДАГОГА І ДИТИНИ Педагогічні умови Рис. 1. Методична модель формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про неживу природу Пізнавальна активність Екологічне спрямування Наочно-образне мислення Результат – сформованість уявлення про неживу природу дітей дошкільного віку Моральність Мета: застосування системи методів і прийомів для ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з неживою природою Актуальність даного дослідження Реалізація творчих потреб та здібностей дітей Осягнення дітьми комплексу знань про фізичні властивості неживої природи в дослідах Педагогічні умови 1-організація процесу екологічного виховання й навчання на пошуково- дослідницьких засадах, що уможливлюється використанням дослідної діяльності 2 – створення сприятливих умов для пошуково-дослідницької діяльності дітей; 3 - залучення батьків до активної участі у екологічному вихованні дітей. Екологічна свідомість Врахування вікових особливостей дошкільників СПІВТВОРЧІСТЬ ПЕДАГОГА І ДИТИНИ Шляхи реалізації педагогічних умов форма суспільної свідомості, яка знаходиться в стадії формування і включає сукупність ідей, теорій, поглядів, мотивацій, що відбивають екологічну сторону життя.

Номер слайду 6

Екологічна свідомість дитини дошкільного віку форма суспільної свідомості, яка знаходиться в стадії формування і включає сукупність ідей, теорій, поглядів, мотивацій, що відбивають екологічну сторону життя.

Номер слайду 7

Пошуково-дослідницька діяльність Моральність Пізнавальна активність Наочно-образне мислення Розвиток пошуково-дослідницької діяльності дітей старшого дошкільного віку

Номер слайду 8

Вікові особливості Розвиток уваги, уяви, пам’яті Активізація мислення Загальнокультурне становлення Розвиток творчих здібностей

Номер слайду 9

* Пізнавальна активність Екологічне спрямування Наочно-образне мислення Результат – сформованість уявлення про неживу природу дітей дошкільного віку Моральність Мета: застосування системи методів і прийомів з ознайомлення дошкільників з неживою природою стійкі індивідуально-психологічні властивості, які є передумовою та запорукою успішного здійснення природничої діяльності дітьми дошкільного віку Реалізація творчих потреб та здібностей дітей Осягнення дітьми комплексу знань про фізичні властивості неживої природи в дослідах ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ: 1 - організація процесу екологічного виховання й навчання пошуково- дослідницьких засадах, що уможливлюється використанням дослідної діяльності 2 - забезпечення умов для виконання дітьми поставлених цілей в експериментуванні 3 - залучення батьків до активного використання знань дітей з екологічного виховання. Природничі здібності Врахування вікових особливостей дошкільників СПІВТВОРЧІСТЬ ПЕДАГОГА І ДИТИНИ Педагогічні умови Рис. 1. Методична модель формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про неживу природу Пізнавальна активність Екологічне спрямування Наочно-образне мислення Результат – сформованість уявлення про неживу природу дітей дошкільного віку Моральність Мета: застосування системи методів і прийомів для ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з неживою природою Актуальність даного дослідження Реалізація творчих потреб та здібностей дітей Осягнення дітьми комплексу знань про фізичні властивості неживої природи в дослідах Педагогічні умови 1-організація процесу екологічного виховання й навчання на пошуково- дослідницьких засадах, що уможливлюється використанням дослідної діяльності 2 – створення сприятливих умов для пошуково-дослідницької діяльності дітей; 3 - залучення батьків до активної участі у екологічному вихованні дітей. Екологічна свідомість Врахування вікових особливостей дошкільників СПІВТВОРЧІСТЬ ПЕДАГОГА І ДИТИНИ Шляхи реалізації педагогічних умов форма суспільної свідомості, яка знаходиться в стадії формування і включає сукупність ідей, теорій, поглядів, мотивацій, що відбивають екологічну сторону життя.

Номер слайду 10

5 місце 4 місце 3 місце 2 місце 1 місце Творчість (30 %) Інтерактивна взаємодія (55 %) Залучення батьків (60 %) Ігрові технології навчання (75 %) Комплексне використання методів і прийомів (85 %) Результати опитування

Номер слайду 11

Педагогічні умови розвитку пошуково-дослідницької діяльності дітей дошкільного віку 1 Організація процесу екологічного виховання й навчання на пошуково - дослідницьких засадах, що уможливлюється використанням дослідної діяльності. 2 Створення сприятливих умов для пошуково-дослідницької діяльності дітей. 3 Залучення батьків до активної участі у екологічному вихованні дітей.

Номер слайду 12

Співтворчість Органічне поєднання різних форм роботи Різновиди дослідної діяльності Природне середовище Моделювання життєвих ситуацій Пошуково-дослідницька діяльність Відбір навчального матеріалу Шляхи реалізації педагогічних умов

Номер слайду 13

ppt
Додав(-ла)
Замелюк Марія
Додано
27 листопада 2018
Переглядів
5204
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку