Презентація "Повторюємо числа 1-7. Порівняння чисел. Співвіднесення схем і виразів із малюнками"

Про матеріал
Презентація до уроку математики 1 клас за підручником С. О. Скворцової, О. В. Онопрієнко "Повторюємо числа 1-7. Порівняння чисел. Співвіднесення схем і виразів із малюнками" містить завдання на актуалізацію знань учнів складу чисел 2-7, сусідів чисел, на порівняння чисел за їх місцем у натуральному ряді; завдання на формування уявлення про сутність додавання та віднімання, вміння зображувати додавання та віднімання схематично.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Повторюємо числа 1 – 7. Порівняння чисел. Співвіднесення схем і виразів із малюнками. Презентацію підготувала вчитель початкових класів КЗ «Підгірненська ЗОШ І-ІІІ ступенів»Миланко Світлана Валентинівна1 клас. Урок №29

Номер слайду 2

«Геометрична хвилинка»Назвіть геометричні фігури. Встановіть, за яким правилом змінюється ознака. Продовжте ряд фігур. По пам'яті назвіть порядок розташування фігур.

Номер слайду 3

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Назвіть числа від 1 до 7 у порядку збільшення (зменшення). Як одержати наступне число до даного? Попереднє число?Що означає додати 1? Відняти 1?Як отримати число 7 із попереднього до нього числа?Як отримати число 5 із наступного до нього числа?

Номер слайду 4

Назвіть числа, які:більші за 2,але менші, ніж 6;більші за 5,але менші ніж 7;менші, ніж 9,але більші за 4.

Номер слайду 5

Назвіть сусідів чисел

Номер слайду 6

Скільки точок сховалося за кожним аркушем?

Номер слайду 7

Порівняйте числа. Як ми міркуємо при порівнянні чисел?

Номер слайду 8

Розбийте фігури на дві групи за трьома ознаками. Складіть можливі рівності та нерівності

Номер слайду 9

Розбийте фігури на дві групи за трьома ознаками1 + 6 = 7 6 + 1 = 77 – 6 = 17 – 1 = 6

Номер слайду 10

Розбийте фігури на дві групи за трьома ознаками2 + 5 = 7 5 + 2 = 77 – 2 = 57 – 5 = 2

Номер слайду 11

Розбийте фігури на дві групи за трьома ознаками4 + 3 = 7 3 + 4 = 77 – 3 = 47 – 4 = 3

Номер слайду 12

Доберіть до малюнка схему та вираз

Номер слайду 13

Перевірте, хто з дітей правильно склав схему для відповіді на запитання. У Сашка 7 цукерок. Він дав товаришеві 3 цукерки. Скільки цукерок залишилось у Сашка?

Номер слайду 14

Знайдіть хибні рівності. Як виправити помилки?

Номер слайду 15

Рефлексія

Номер слайду 16

Оформлення. Ресурси Інтернету.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ковальова Наталія Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
24 жовтня 2021
Переглядів
8144
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку