Формувати уявлення про значення здоров я для людини. Розширити уявлення учнів про працездатність і здоров я. Сприяти виконанню правил здорового способу життя. Виховувати навички для збереження власного здоров я.
Працездатність і здоров'я. Практична робота: вправи для підвищення працездатності Основи здоров'я 3 клас. Рудська гімназіїГоцуляк Т.І.
Роботящі руки – гори вернуть
Життя вимірюється не роками, а працею
Праця – це діяльність людини,у проценсі якої вона докладає зусиль для досягнення мети
Праця людину годує, а лінь марнує
Хочеш бути щасливим, не будь лінивим
Працездатність людини залежить від її здоров'я
Урахування природних ритмів дає змогу якнайкраще скласти режим дня і підвищити свою працездатність
Уранці їжа легко перетравлюється і перетворюється на енергію. Тому, щоб почуватися бадьорим і сильним, не забувай про сніданок
Найвища працездатність — з 10-ї до 12-ї години. У цей час найкраще працює мозок. Завдяки цьому ти добре все запам’ятаєш і розв’яжеш задачки
Щоб зберегти високу працездатність, через кожні 30—50 хв занять слід робити перерву.
Приблизно о 13-й годині посилюються процеси травлення. Отже, час обідати.
Після обіду працездатність знижується, тому варто трохи відпочити
З 15-ї до 18-ї години працездатність знову підвищується. У цей час найкраще виконати домашні завдання
Вечеря має бути легкою, адже надвечір процеси травлення сповільнюються.
Спати бажано лягати о 21-й годині: ти швидко заснеш і добре відпочинеш.
Запам’ятайте! Усе живе підпорядковується природним ритмам.
Література - інтернет – ресурси;- підручник «Основи здоровя 3 клас» І. Д. Бех, Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко,С. В. Страшко
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект