Презентація "Практична робота №2 Виявлення прикладів пристосувань до способу життя у представників різних екологічних груп птахів"

Про матеріал

Презентація містить інформацію з теми різноманітність птахів, яка допоможе учням виконувати практичну роботу, а також деякі вправи з актуалізації та закріплення знань.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

ПРАКТИЧНА РОБОТА № 2. ВИЯВЛЕННЯ ПРИКЛАДІВ ПРИСТОСУВАНЬ ДО СПОСОБУ ЖИТТЯ У ПРЕДСТАВНИКІВ РІЗНИХ ЕКОЛОГІЧНИХ ГРУП ПТАХІВ.

Номер слайду 2

Перевірка Д/з

Номер слайду 3

Як називається перо на малюнку?

Номер слайду 4

Як називається перо на малюнку?

Номер слайду 5

Як називається перо на малюнку?

Номер слайду 6

Перевірка Д/з

Номер слайду 7

Пінгвіни

Номер слайду 8

Пінгвін Аделі Об'єднує 16 видів Добре плавають Крила утворюють ласти Живляться рибою На задніх кінцівках між пальцями є перепинки Пінгвіни не вміють літати і бігати, а пересуваються на суші незграбно. В разі небезпеки лягають черевом на сніг і швидко ковзають, загрібаючи лапами і крильми.

Номер слайду 9

Безкільові птахи

Номер слайду 10

Австралійський страус - ему

Номер слайду 11

Австралійський страус - ему Крила: невеликі, абсолютно непристосовані для польоту. У спеку ему обмахується ними, щоб остудитися.   Пір'я: довге пір'я, що звисає окремо, зазвичай темно- або сіро-коричневе.  Ноги: довгі та сильні. Ему у швидкому темпі долає великі відстані. На ногах має по три пальці.  Клюв короткий, масивний, сплюснутий

Номер слайду 12

Австралійський страус - ему СПОСІБ ЖИТТЯ  Звички: поза періодом гніздування веде зграйне кочове життя.  Іжа: рослини, насіння і фрукти, а також комахи, дрібні гризуни та ящірки.  Звуки: пронизливо-закличний крик „е-м-уу".  Тривалість життя: 5-10 років, у неволі більше. 

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Пташеня ківі альбіноса

Номер слайду 15

Живуть на мілководді та болотах. Мають довгі ноги з широко розставленими пальцями. Живляться рибою, пуголовками, гризунами, комахами Пташенята з'являються голими і безпорадними Представники - чаплі і лелеки: Чапля сіра, чапля велика біла, водяний бугай та бугайчик, лелека білий

Номер слайду 16

Опишіть чаплю білу

Номер слайду 17

Дзьоб товстий, довгий, прямий, чорний з жовтою основою, використовується птахом як гарпун для захоплення здобичі. Мають довгі ноги з широко розставленими пальцями, темно-сірі. Крила довгі ,широкі (Розмах крил – 140-170 см), добре літає Оселяється біля води – озера, прісноводної або солоноводної водойми, болота, морського узбережжя, і т.п. Живиться переважно рибами, амфібіями, рептиліями, ракоподібними, дрібними гризунами, молюсками, інколи пташенятами

Номер слайду 18

Соколоподібні

Номер слайду 19

Соколоподібні -Канюк

Номер слайду 20

Канюк Характерні гачкоподібний дзьоб, сильні пальці та гострі загнуті кігті Переважна більшість живляться тваринною їжею, активно ловлять живу здобич(переважно хребетних тварин) Відрізняється середнім розміром, сильним тілом и широкими крилами.

Номер слайду 21

Гусеподібні - Гоголь

Номер слайду 22

Чернь білоока

Номер слайду 23

Лебідь - шипун

Номер слайду 24

Гусеподібні Більшість має довгу шию. Більшість свого життя проводять у воді. дзьоб переважно плоский, по краях його розташовані рогові пластини, які разом з пластинками по краях м'ясистого язика утворюють фільтрувальний апарат.

Номер слайду 25

Гусеподібних — чотирьохпалі. Три пальці на лапах з'єднані тонким шаром шкіри, а один розміщений ззаду.

Номер слайду 26

Оперіння щільне, не промокає у зв'язку з тим, що змащується виділенням куприкової залози. Добре літають, плавають, пірнають Живляться переважно рослинною їжею

Номер слайду 27

Фізкультхвилинка Самомасаж суглобів рук. (Виконуємо масаж рук і дивимося відеоролик – різноманітність сов)

Номер слайду 28

Запишіть д/з!

Номер слайду 29

Підручник: (2003) §50 чит. Теми міні – проектів: Тварини рекордсмени. Тварини - будівельники.

Номер слайду 30

Дякую за увагу!

Номер слайду 31

До побачення 

ppt
Пов’язані теми
Біологія, Розробки уроків
Додано
23 листопада 2020
Переглядів
6812
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку