Презентація "Практична робота №1: Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук у віртуальній лабораторії"

Про матеріал
Презентація практичної роботи "Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук у віртуальній лабораторії" стане у нагоді вчителю хімії при організації дистанційного навчання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

8 клас дистанційне навчання Практична робота № 1 Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполуку віртуальній лабораторіїПідготувала вчитель хімії Погребського НВО Чиж Тетяна Віталіївнаrfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 2

Запишіть у зошитах тему та мету практичної роботи. Тема: Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук. Мета: повторити знання техніки безпеки під час виконання дослідів; поглибити та закріпити знання про хімічні властивості оксидів, кислот, основ і солей;    формувати навички роботи з хімічними речовинами й лабораторним устаткуванням, вчитися досліджевати спостерігати, описувати експеримент та робити висновки.

Номер слайду 3

Обладнання та матеріали: Пробірки, пробка з відвідною трубкою, пробіркотримач, спиртівка, лабораторний штатив, хіиічна склянка, розчини натрій гідроксиду, натрій гідрокарбонату, хлоридної кислоти, сульфатної кислоти, натрій ортофосфату, аргентум (І)нітрату, купрум сульфату, фенолфталеїну.

Номер слайду 4

4 Чи готові ви до практичної роботи? Дайте відповіді на запитання1. Солі утворені: А) атомами металічних елементів і кислотними залишками;Б) атомами металічних елементів і гідрокогрупами;В) атомами Гідрогену і кислотними залишками style.color

Номер слайду 5

52. Реакцію взаємодії лугів з кислотами називають реакцією: А) нейтралізаціїБ) заміщення. В) розкладанняstyle.color

Номер слайду 6

63. Що є спільного в складі основ?А) гідроксогрупа;Б) кислотний залишок;В) неметал.style.color

Номер слайду 7

74. Амфотерні гідроксиди вступають в реакцію : А) лише з кислотами;Б) лише з основами;В) і з основами, і з кислотами.style.color

Номер слайду 8

85. Солі можуть взаємодіяти з: А) лугом;Б) нерозчинною основою;В) водою.style.color

Номер слайду 9

9{8 A107856-5554-42 FB-B03 E-39 F5 DBC370 BA}ОКСИДИКИСЛОТИОСНОВИСОЛІNa. Нсо3со2 НCIсuо. Н2со3 Casо4 Fe(OН)3 KOНЗаповніть таблицю

Номер слайду 10

Пригадаємо правила безпеки!

Номер слайду 11

Хід роботи Дослід №1 Добування кислотного оксиду. Перегляньте відеодослід за посиланням. https://www.youtube.com/watch?v=3pc. RUPm. I4n. I. Повторіть експеримент в домашніх умовах дотримуючись правил безпеки. Заповніть таблицю.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} Послідовність дій Спостереження, рівняння реакції Висновок У пробірку насипаємо невелику кількість харчової соди (натрій гідрокарбонату) і доливаємо кілька мілілітрів розчину оцтової чи лимонної кислоти. Якщо до отвору пробірки піднести запалений сірник він погасне. Поясніть чому. Опишіть, що спостерігаєте. Який газ виділяється? Дайте пояснення. Допишіть рівняння реакції Na. HCO3 + HCI = Назвіть продукти реакції. Яким ще способом можна отримати відповідний газ із харчової соди. Напишіть рівняння реакції. Na. HCO3 =  Отже, ______оксид можна добути при дії кислот на карботати.t

Номер слайду 12

Дослід №2 Взаємодія лугів із кислотними оксидами. Перегляньте відеодослід за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=0 B0d. I2 FQz. S4. Заповніть таблицю.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} Послідовність дій Спостереження, рівняння реакції Висновок1. Наливаємо в пробірку трохи вапняної води.2. За допомогою відвідної трубки пропускаємо в розчин вуглекислий газ який виділяється в результаті першої реакції. Опишіть, що спостерігаєте. Який осад утворюється? Чому осад зникає при подальшому пропусканні вуглекислого газу? Дайте пояснення. Напишіть відповідні рівняння реакції. Са(ОН)2 + СО2 =Са. СО3 + СО2 + Н2 О = Назвіть продукти реації. Отже, основи реагують з ____________з утворенням_______

Номер слайду 13

Дослід №3 Добування солі. Перегляньте відеодослід за посиланням. https://www.youtube.com/watch?v=B_a2 Faw65os. Заповніть таблицю.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} Послідовність дій Спостереження, рівняння реакції Висновок У пробірку налийте 2-3 мл розчину хлоридної кислоти, додайте кілька крапель фенолфталеїну. Долите кілька мілілітрів Натрій гідроксиду. Опишіть, що спостерігаєте. Як змінюється забарвлення при добавлянні індикатора фенолфталеїну? Дайте пояснення. Напишіть відповідне рівняння реакції. НСІ + Na. OH = Назвіть продукти реакції. Як називається реакція взаємодії кислоти з лугом?.  Отже, ______солі можна добути……..

Номер слайду 14

Дослід №4 Добування та хімічні властивості нерозчинних основ. Перегляньте відеодослід за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=ii. Um-Oba6 QEЗаповніть таблицю.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} Послідовність дій Спостереження, рівняння реакції Висновок 1. Наливаємо в пробірку трохи розчину натрій гідроксиду і доливаємо кілька крапель розчину купрум(ІІ) сульфату2. Утворений осад розділяємо у дві пробірки. У першу доливаємо кілька мілілітрів розчину сульфатної кислоти3. Осад у другій пробірці підігріваємо. Опишіть, що спостерігаєте. Осад якої сполуки утворився? Дайте пояснення. Напишіть відповідні рівняння реакції. Na. OH + Сu. SO4 = Сu(ОН)2 + Н2 SO4 = Сu(ОН)2 = Назвіть продукти реакції. Отже, луги реагують з ___________________з утворенням_______________за умови_________________ Нерозчинні у воді основи взаємодіють з ___________ з утворенням____________ Нерозчинні у воді основи розкладаються під дією температури на_________t

Номер слайду 15

Дослід №5 Взаємодія між розчинами солей. Перегляньте відеодослід за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=1 WBA_M1 ORr0 Заповніть таблицю.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} Послідовність дій Спостереження, рівняння реакції Висновок 1. Наливаємо в пробірку трохи розчину натрій ортофосфату і доливаємо кілька крапель розчину аргентум(І) нітрату. Опишіть, що спостерігаєте. Осад якої сполуки утворився? Дайте пояснення. Напишіть відповідні рівняння реакції. Na3 РО4 + Аg. NO3 =Назвіть продукти реакції. Отже, розчинені солі реагують між собою з утворенням__________________________________за умови____________________

Номер слайду 16

Загальний висновок: Сформулюйте відповідно до поставленої мети. Домашнє завдання. Повторити хімічні властивості класів неорганічних сполук.

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.3
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.8
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1.  Анастасия
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    3.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Мельничук Альона Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Ляшко Тетяна Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
23 квітня 2020
Переглядів
13554
Оцінка розробки
4.8 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку