Презентація "Практична робота № 2. Розв’язування експериментальних задач"

Про матеріал
презентація до уроку "Практична робота № 2. Розв’язування експериментальних задач"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Хімії навчитися неможливо, якщо не бачити самої практики й не братися за хімічні операції» М. В. Ломоносов

Номер слайду 2

Тема уроку. Практична робота №2. Розв’язування експериментальних задач

Номер слайду 3

Мета уроку: вдосконалити вміння експериментально встановлювати якісний склад речовин; вдосконалювати навички складання реакцій йонного обміну між розчинами електролітів, вміння записувати реакції в молекулярній, повній та скороченій йонній формах, навички прогнозувати можливості перебігу реакцій йонного обміну між двома електролітами у водних розчинах за скороченими йонно-молекулярними рівняннями; вдосконалювати техніку проведення хімічного експерименту

Номер слайду 4

Закінчити речення: Реакції обміну між двома електролітами в розчині називають … . Ознаками перебігу реакцій йонного обміну до кінця є … . Реакції, за допомогою яких виявляють наявність речовини чи її структурних частинок називають … .

Номер слайду 5

«Дешифрувальник» А) 2KOH + … = K2 SO4 + … Б) … + 2AgNO3 = Ва(NO3)2 + 2 … ↓ В) Na2CO3 + 2… = 2NaCl + … ↑ + H2O Г) ВаCl2 + … = Вa SO4↓ + 2NaCl

Номер слайду 6

Виконання практичної роботи С. 13 зошит для практичних робіт з хімії за варіантами

Номер слайду 7

Інструкція з безпеки життєдіяльності Забороняється пробувати речовини на смак; брати речовини руками; залишати відкритими склянки з речовинами; виливати залишки реактивів в склянки, з яких вони були взяті; залишати неприбраними розлиті реактиви; обмінювати місцями пробки та піпетки з різних банок. працювати тільки над столом; обережно поводитись с кислотами, лугами, солями; змити реактив водою, а потім обробити поверхню нейтралізуючою речовиною, якщо реактив потрапив на шкіру або одяг; збирати залишки реактивів в спеціально призначений посуд; починайте виконувати завдання тільки з дозволу учителя після роботи обов′язково вимити руки, прибрати робоче місце

Номер слайду 8

Інструкція з безпеки життєдіяльності

Номер слайду 9

Творче завдання Доведіть, що яєчну шкаралупу доцільно використовувати на кислих ґрунтах присадибної ділянки для зменшення кислотності. Відповідь поясніть. Підтвердьте рівняннями реакцій.

Номер слайду 10

Розв'яжіть кросворд По горизонталі: Найпоширеніший дуже слабкий електроліт. Клас неорганічних сполук, здебільшого сильні електроліти. Кількісна характеристика дисоціації електролітів. 4. Кислотний залишок слабкої галогеноводневої кислоти. 5. Слабка кислота із жарознижувальним ефектом. Ключове слово по вертикалі - назва літери - позначення ступеня дисоціації

Номер слайду 11

Домашнє завдання Повторити § 13,14, с. 89 № 18, 20 а)

Номер слайду 12

“Одним словом” Виберіть 3 слова, які передають ваш стан на уроці: Радість Задоволення Спокій Впевненість Тривога Роздратування Невпевненість Злість Натхнення Нудьга Насолода

Номер слайду 13

Бажаю успіхів Дякую за співпрацю на уроці

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кудлай Наталія Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Пов’язані теми
Хімія, Розробки уроків
Додано
5 січня 2020
Переглядів
2451
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку