Мета уроку: вдосконалити вміння експериментально встановлювати якісний склад речовин; вдосконалювати навички складання реакцій йонного обміну між розчинами електролітів, вміння записувати реакції в молекулярній, повній та скороченій йонній формах, навички прогнозувати можливості перебігу реакцій йонного обміну між двома електролітами у водних розчинах за скороченими йонно-молекулярними рівняннями; вдосконалювати техніку проведення хімічного експерименту
Інструкція з безпеки життєдіяльності Забороняється пробувати речовини на смак; брати речовини руками; залишати відкритими склянки з речовинами; виливати залишки реактивів в склянки, з яких вони були взяті; залишати неприбраними розлиті реактиви; обмінювати місцями пробки та піпетки з різних банок. працювати тільки над столом; обережно поводитись с кислотами, лугами, солями; змити реактив водою, а потім обробити поверхню нейтралізуючою речовиною, якщо реактив потрапив на шкіру або одяг; збирати залишки реактивів в спеціально призначений посуд; починайте виконувати завдання тільки з дозволу учителя після роботи обов′язково вимити руки, прибрати робоче місце
Розв'яжіть кросворд По горизонталі: Найпоширеніший дуже слабкий електроліт. Клас неорганічних сполук, здебільшого сильні електроліти. Кількісна характеристика дисоціації електролітів. 4. Кислотний залишок слабкої галогеноводневої кислоти. 5. Слабка кислота із жарознижувальним ефектом. Ключове слово по вертикалі - назва літери - позначення ступеня дисоціації