«Хімії навчитися неможливо, якщо не бачити самої практики й не братися за хімічні операції» М. В. Ломоносов
Номер слайду 2
Тема уроку. Практична робота №2. Розв’язування експериментальних задач
Номер слайду 3
Мета уроку: вдосконалити вміння експериментально встановлювати якісний склад речовин; вдосконалювати навички складання реакцій йонного обміну між розчинами електролітів, вміння записувати реакції в молекулярній, повній та скороченій йонній формах, навички прогнозувати можливості перебігу реакцій йонного обміну між двома електролітами у водних розчинах за скороченими йонно-молекулярними рівняннями; вдосконалювати техніку проведення хімічного експерименту
Номер слайду 4
Закінчити речення: Реакції обміну між двома електролітами в розчині називають … . Ознаками перебігу реакцій йонного обміну до кінця є … . Реакції, за допомогою яких виявляють наявність речовини чи її структурних частинок називають … .
Виконання практичної роботи С. 13 зошит для практичних робіт з хімії за варіантами
Номер слайду 7
Інструкція з безпеки життєдіяльності Забороняється пробувати речовини на смак; брати речовини руками; залишати відкритими склянки з речовинами; виливати залишки реактивів в склянки, з яких вони були взяті; залишати неприбраними розлиті реактиви; обмінювати місцями пробки та піпетки з різних банок. працювати тільки над столом; обережно поводитись с кислотами, лугами, солями; змити реактив водою, а потім обробити поверхню нейтралізуючою речовиною, якщо реактив потрапив на шкіру або одяг; збирати залишки реактивів в спеціально призначений посуд; починайте виконувати завдання тільки з дозволу учителя після роботи обов′язково вимити руки, прибрати робоче місце
Номер слайду 8
Інструкція з безпеки життєдіяльності
Номер слайду 9
Творче завдання Доведіть, що яєчну шкаралупу доцільно використовувати на кислих ґрунтах присадибної ділянки для зменшення кислотності. Відповідь поясніть. Підтвердьте рівняннями реакцій.
Номер слайду 10
Розв'яжіть кросворд По горизонталі: Найпоширеніший дуже слабкий електроліт. Клас неорганічних сполук, здебільшого сильні електроліти. Кількісна характеристика дисоціації електролітів. 4. Кислотний залишок слабкої галогеноводневої кислоти. 5. Слабка кислота із жарознижувальним ефектом. Ключове слово по вертикалі - назва літери - позначення ступеня дисоціації
Номер слайду 11
Домашнє завдання Повторити § 13,14, с. 89 № 18, 20 а)
Номер слайду 12
“Одним словом” Виберіть 3 слова, які передають ваш стан на уроці: Радість Задоволення Спокій Впевненість Тривога Роздратування Невпевненість Злість Натхнення Нудьга Насолода