Презентація "Практична робота № 3"

Про матеріал
узагальнити і систематизувати знання учнів про основні особливості будови та розповсюдження мохів, папоротей, покритонасінних рослин; продовжити формування умінь і навичок виконувати практичну роботу; виховувати розуміння великої значущості рослин, прагнення охороняти їх та естетичне сприйняття природи.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема: Практична робота №3. Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин.

Номер слайду 2

Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів про основні особливості будови та розповсюдження мохів, папоротей, покритонасінних рослин; продовжити формування умінь і навичок виконувати практичну роботу; виховувати розуміння великої значущості рослин, прагнення охороняти їх та естетичне сприйняття природи.

Номер слайду 3

Хід роботи. Роздивіться зразки, фотографії мохів, папоротей та покритонасінних рослин. Мох. Папороть. Кукурудза

Номер слайду 4

2. Заповніть таблицю: У підсумку вкажіть спільні та відмінні риси у будові мохів, папоротей та покритонасінних рослин.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Ознаки для порівняння Мохи. ПапоротіПокритонасінніЖиттєві форми. Наявність коренів чи ризоїдів. Тип кореневої системи. Наявність квітки. Здатність утворювати насіння. Здатність формувати плоди

Номер слайду 5

Вставте пропущені слова в тексті: Мохи і папороті розмножуються та розселюються за допомогою______. У них з'являються _____і____. У папоротей удосконалюються за будовою стебло і ___ тканини. Поява квітки, насінних зачатків всередині зав'язі маточки,_____запліднення та утворення_____ дозволило квітковим рослинам пристосуватися до різноманітних умов існування на землі.

Номер слайду 6

Поміркуйте!Цю роботу виконуємо у маленьких зошитах (і відповіді мені надсилаємо).

Номер слайду 7

1. Вибери зайве123

Номер слайду 8

2. Вибери зайве123

Номер слайду 9

3. Вибери зайве132

Номер слайду 10

Вибрати зайвий термін: пояснити свій вибір.4. Модрина, щитник чоловічий, орляк. 5. Плаун баранець, шипшина, ульва. 6. Хламідомонада, фукус, сальвінія. 7. Сфагнум, хвощ лісовий, зозулин льон.

Номер слайду 11

Тестування8. Вищими називають рослини, тіло яких: а)     складається з багатьох клітин; б)    здатне утворювати захисну оболонку; в)     складається з органів; г)     здатне перебувати як у воді, так і на суходолі. 9. Серед спорових рослин справжні листки мають лише: а)     хвощеподібні; б)    папоротеподібні; в)     мохоподібні; г)     плауноподібні.

Номер слайду 12

10. Запліднення у мохоподібних відбувається тільки: а)     у суху сонячну погоду; б)    у воді; в)     під час проростання спори; г)     у коробочці спорофіта.11. Сорусами у папоротеподібних називають: а)     групи заростків; б)    скупчення коренів; в)     скупчення спорангіїв; г)     молоді листки.  12. Хвощ польовий на підземних пагонах має бульбочки, що слугують для:а)     розвитку коренів; б)    постачання рослини водою; в)     запасання поживних речовин; г)     формування гаметофіту. 

Номер слайду 13

Домашнє завдання:повторити § 42 -43,45

Номер слайду 14

Гарного настрою!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Бардукова Ніна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Костіна Неля Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
9 квітня 2020
Переглядів
18718
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку