Презентація "Практичні поради класному керівникаві для роботи з дитиною з ООП"

Про матеріал
Дана презентація дає нам можливість знайти правельний підхід до діток з особливими освітніми потребами. Та практичні поради класному керівникові при роботі з дітьми ООП.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вчитель біології Громова О.В. ЗЗСО І-ІІступенів №3 с.Балаклея БСР

Номер слайду 2

Інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права навчатися за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами, зокрема дитини з особливостями психофізичного розвитку, в умовах загальноосвітнього закладу . Інклюзивне навчання забезпечує доступ до освіти дітей з особливими потребами у загальноосвітніх школах за рахунок застосування методів навчання, що враховують індивідуальні особливості таких дітей. 

Номер слайду 3

Згідно з Концепцією розвитку інклюзивного навчання в Україні здійснюється активний пошук та впровадження ефективних шляхів соціальної взаємодії дітей, що потребують корекції психофізичного розвитку, із їхніми здоровими однолітками. Найпершими, хто помічає проблеми та труднощі у розвитку дитини є батьки, лікарі-педіатри, вихователі. Тому дуже важливо, щоб вони не зволікали, не чекали на спонтанне усунення вади, а звернулися до фахівців. Консультацію щодо раннього розвитку дитини, створення необхідних для неї умов, за необхідності - і допомогу, можна одержати у психолого-медико-психолоіїчних консультаціях. Концепція інклюзивної освіти відображає одну з головних демократичних ідей: УСІ ДІТИ Є ЦІННИМИ Й АКТИВНИМИ ЧЛЕНАМИ СУСПІЛЬСТВА

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Цінність людини не залежить від її здібностей і досягнень Кожна людини має право на спілкування і не те, щоб бути почутою Адаптація системи до потреб дитини, а не навпаки Справжня освіта Може здійснюватися Тільки в контексті реальних взаємостосунків Всі люди потребують підтримки і дружби ровесників Задоволення індивідуальних освітніх потреб кожної дитини Визначення спроможності до навчання кожної дитини та, необхідність створення суспільством відповідно до цього умов Рівний достут до навчання у загальоосвітніх закладах та отримання якісної освіти кожною дитиною Командний підхід у навчанні та вихованні дітей, що передбачає залучення педагогів, батьків, спеціалістів

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Класна команда підтримки Шкільна команда підтримки Зовнішня команда підтримки закладу

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Класний керівник Асистент дитини Діти з ООП Вчителі з різних предметів Дитячий колектив Батьки Вчитель Асистент дитини Діти з ООП Дитячий колектив Батьки Старша школа Початкова школа

Номер слайду 10

Здібності дитини з ООП Сильні сторони Емоційний стан Труднощі Під час уроків Під час перерви Поведінка СПОСТЕРЕЖЕННЯ Створення індивідуального стилю навчання дитини

Номер слайду 11

ПЛАНУВАННЯ Підготовка навчальних матеріалів Спільні дії фахівців під час уроку Розробка алгоритмів які допоможуть зрозуміти і опанувати матеріал Готуємось до можливих змін в навчальній програмі

Номер слайду 12

Навчальний процес: впровадження навчальних стратегій, спільне обговорення результатів роботи класу, разом можна з’ясувати на які результати ми очікуємо і чого нам вдалося досягти, більш детально розглядаємо елементи уроків і виявляємо моменти на які потрібно звернути увагу.

Номер слайду 13

Оцінювання результатів: якщо обидва фахівці обрали вірну навчальну стратегію, підготували дитячий колектив до позитивної взаємодії один з одним, то оцінювання - це не складний етап, але робимо це об’єктивно, а для дитини з ООП акцент робимо на виконанні адаптованої або модифікованої програми з предмету.

Номер слайду 14

Дисципліна: простими словами пояснюємо дитячому колективу, що ми всі різні і в цьому наша перевага. Просимо допомоги у дітей діяти однаково і спокійно ставитися до проявів незрозумілої поведінки, якщо така є у дітей з особливими освітніми потребами.

Номер слайду 15

Звітність: не забуваємо про професійну етику і конфіденційність, обговорюємо результати навчання, комунікативні навички та соціалізацію дітей з ООП з їх батьками. Знаючи потреби дитини звертаємося до адміністрації з метою обладнання навчального середовища. Разом пишаємося досягненнями дитячого колективу.

Номер слайду 16

Я вірю в тебе Я пишаюсь тобою Я тебе розумію Я тебе чую Я тебе бачу Я підтримую тебе Ми тебе цінуємо Я тобі довіряю Ти зможеш Ти важливий для нас

Номер слайду 17

Від спільних координованих дій вчителя і асистента в процесі роботи в інклюзивному класі виграють не тільки діти з особливими освітніми потребами, а й усі учні класу; Сприяти успішній адаптації в соціумі; Корекційна робота з дітьми з особливими освітніми потребами сприяє позитивному прогнозу щодо отримання якісної освіти та інтегргації в суспільство, а також формуванню інтересу до навчання, адекватної самооцінки, особистісних установок. Потрібно чітко розуміти свої ролі і відповідальність і разом йти до досягнення спільної мети

Номер слайду 18

Я – особлива дитина, Я ангел з одним крилом, Боже творіння, людина, Що бореться в світі зі злом. В моєму серці багато Віри, надії, тепла… І лине мрія крилато, І прагне любові душа…

ppt
Додано
23 березня 2020
Переглядів
1847
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку