Презентація "Правила поведінки із незнайомцями"

Про матеріал
Мета: Познайомити дітей з казкою Ш.Перро "Червона Шапочка", вчити аналізувати художній твір, давати відповіді на запитання. Вправляти в умінні утворювати прикметники з іменників. Закріпити назви весняних квітів та комах. Розвивати увагу, мислення та зв'язне мовлення. Виховувати обачність та безпечну поведінку при спілкуванні із незнайомцями.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підготувала: Неруш К. Г.вихователь Старомерчицького ЗДО(дитячий садок) «Золотий півник»Казка Шарля Перро «Червона Шапочка»Правила поведінки із незнайомцями

Номер слайду 2

Ранкове привітання. Квітень в гості завітав,Килимок з трави прослав,Із птахами привітався,Сонцем зранку посміхався,Вітерець легкий приніс,Розбудив і сад, і ліс. Прокидаються поля,Розквітає вся земля. Елена Эратоr

Номер слайду 3

Жила колись в одному селі маленька дівчинка та така красуня, що кращої за неї, мабуть, ніхто й ніде не бачив. Мати любила її до нестями, а бабуся ще більше. Добра бабуся пошила для внучки гарненьку червону шапочку, яка була їй так до лиця, що дівчинку всі почали звати – Червона Шапочка.

Номер слайду 4

Якось мати напекла пиріжків та й каже дочці:– Піди до бабусі, довідайся, як вона поживає, бо мені передавали, що вона нездужає. Віднеси їй пиріжки і цей горщечок масла. Червона Шапочка хутенько зібралась і подалась у сусіднє село до бабусі. М/г «З якою начинкою пиріжки?»

Номер слайду 5

Йде вона неквапно густим лісом, коли раптом назустріч їй сірий вовк. Йому страшенно захотілося з'їсти дівчинку, але він не наважився цього зробити, бо бачив, що поблизу працювали лісоруби. От вовк і питає, куди вона йде.

Номер слайду 6

Бідолашна дівчинка не знала, як небезпечно зупинятися в лісі і слухати теревені вовка, а тому, не думаючи ні про що погане, відповіла:– Я йду навідати бабусю й несу їй пиріжки та горщечок масла, які передала матуся.– А чи далеко живе бабуся? – питає вовк. – Авжеж, дуже далеко, – відповідає Червона Шапочка, – он за тим вітряком, бачите, в хатинці край села.

Номер слайду 7

– Гаразд, – каже вовк, – я теж до неї навідаюсь. Я подамся ось цією стежкою, а ти прямуй он тією. Побачимо, хто з нас швидше прийде до бабусі.І вовк щосили побіг найкоротшою стежкою. А дівчинка пішла, по шляху, який був набагато довший, та ще й дорогою збирала горіхи, ганялася за метеликами і рвала для бабусі квіти.

Номер слайду 8

Д/г «Назви квітів та комах. Порахуй їх»

Номер слайду 9

Не пройшла вона й півдороги, а вовк уже добіг до бабусиної хатинки й постукав у двері:«Тут–тук».  Хто там? – спитала бабуся.– Це ваша внучка, Червона Шапочка, – відповів вовк, змінивши свій грубий голос.– Я принесла вам пиріг і горщечок масла. Це вам матуся передала.

Номер слайду 10

Добра бабуся саме лежала в ліжку, бо й справді трохи нездужала. По голосу вона прийняла вовка за Червону Шапочку, а тому й гукнула з кімнати: – Смикни за мотузочку, клямка й відчиниться. Вовк смикнув за мотузочку, і двері відчинилися. Тут він накинувся на бабусю і одразу зжер її.

Номер слайду 11

Потім вовк зачинив двері, ліг замість бабусі в ліжко й почав чекати Червону Шапочку.

Номер слайду 12

Незабаром дівчинка прийшла і постукала: «Тут–тук».– Хто там? – спитав вовк. Червона Шапочка спочатку дуже перелякалась, почувши такий грубий голос, та потім подумала, що то, мабуть, у хворої бабусі нежить, і відповіла:– Це ваша внучка, Червона Шапочка. Я принесла вам пиріг і горщечок масла. Це вам матуся передала.rrrrr

Номер слайду 13

Вовк гукнув трохи ніжнішим голосом:– Смикни за мотузочку, клямка й відчиниться!Червона Шапочка смикнула за мотузку, і двері справді відчинилися. Побачивши, що дівчинка ввійшла до хатинки, вовк по самі вуха сховався під ковдру та й каже:

Номер слайду 14

– Поклади–но пиріжки на скриню і горщечок туди ж постав, а сама йди полеж зі мною, відпочинь з дороги. Червона Шапочка послухалась і лягла в ліжко. Та як же вона здивувалась, коли побачила, що за страхітливий вигляд має її бабуся!

Номер слайду 15

От вона й каже:– Бабусю, а які ж у вас руки великі!– Це, щоб міцніше тебе обнімати, внученько!– Бабусю, а які ж у вас ноги великі!– Це, щоб краще бігати, дитинко!– Бабусю, а які ж у вас вуха великі!– Це, щоб краще чути тебе, дівчинко!– Бабусю, а які ж у вас очі великі!– Це, щоб краще бачити тебе, внученько!– Бабусю, а які ж у вас зуби великі!– А це, щоб тебе з'їсти!З цими словами злий вовк накинувся на Червону Шапочку й миттю проковтнув її.

Номер слайду 16

А тут саме поверталися з села лісоруби й надумали завітати до бабусі в гості.

Номер слайду 17

Увійшли до хатинки – бабусі нема, а замість неї лежить у ліжку під ковдрою сірий вовк.– Так ось де ми тебе впіймали, лихоманцю! – вигукнув один з лісорубів. Змахнув він своєю сокирою і тільки–но хотів убити вовка, аж раптом чує – гукають з вовчого черева старенька бабуся й маленька Червона Шапочка:– Люди добрі, звільніть нас!

Номер слайду 18

Узяв другий лісоруб ножиці й розрізав вовкові черево, а звідти вилізли бабуся й Червона Шапочка, живі і здорові.– Як же я перелякалась! – сказала Червона Шапочка.– Як тісно й темно було в череві у вовка! Дякую вам, дядечку лісоруб, за те, що ви врятували нас. А бабуся теж подякувала лісорубам і почастувала їх пиріжками, що принесла їй Червона Шапочка в подарунок.

Номер слайду 19

Ось і казочці кінець,а хто слухав – молодець!!!

Номер слайду 20

Правила безпечної поведінки дітей з незнайомцями не слід спілкуватися із людьми, які здаються підозрілими;не можна підходити до авто, яке зупинилося поруч, і сідати в машину до незнайомців;не залишатися наодинці із незнайомцем, навіть, якщо він здається добрим;не брати нічого з рук у незнайомих людей;Не ходити нікуди з незнайомими людьми, навіть, якщо обіцяють щось цікаве показати чи подарувати;Не заводити суперечок із незнайомцем, не провокувати їх до агресії чи сварок;Не видавати жодної конфіденціальної інформації про себе чи батьків;Якщо з’являються озброєні люди негайно іти в безпечне місце. У разі виникнення подібних ситуацій ви маєте негайно розповісти про це близьким дорослим: батькам, родичам чи педагогу.

Номер слайду 21

Дякую за увагу!Будьте обачними,бережіть себе!!!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Зубко Наталія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додав(-ла)
Неруш Катерина
Додано
26 квітня
Переглядів
447
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку