Презентація "Правильна піраміда та її елементи. Розв’язування задач".

Про матеріал
Презентація використовується як наочний матеріал до заняття «Правильна піраміда та її елементи. Розв’язування задач».
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Домашнє завдання

Номер слайду 3

Домашнє завдання

Номер слайду 4

“Закінчи речення” 1.Тіла, поверхні яких складаються зі скінченного числа плоских многокутників називаються … многогранники. 2.Многогранник, який складається з плоского многокутника, точки, яка не лежить у площині плоского многокутника і всіх відрізків, що сполучають цю точку з точками плоского многокутника називається… пірамідою . 3.Точка, яка не лежить у площині снови піраміди називається… вершиною піраміди . 4. Відрізки, що сполучають вершину піраміди з вершинами основи, називаються… бічними ребрами. 5. Загальна частина площини і поверхні опуклого многогранника … грань. 6. Кожна бічна грань піраміди є… трикутник . 7.Перпендикуляр, опущений з вершини піраміди на площину основи називається… висотою піраміди . 8.Суму площ усіх бічних граней піраміди називають … площею бічної поверхні піраміди.

Номер слайду 5

“Закінчи речення” 9. Суму площ усіх бічних граней піраміди та площі основи називають … площею повної поверхні піраміди. 10. Многокутник називається правильним, якщо … в нього всі сторони рівні й усі кути рівні. 11. Центром правильного многокутника називають… центр описаного навколо нього (або вписаного в нього) кола. 12. Центр правильного трикутника лежить… в точці перетину медіан, бісектрис, висот. 13. Центр квадрата лежить … в точці перетину діагоналей. 14. Центр правильного шестикутника лежить … в точці перетину діагоналей.

Номер слайду 6

Принципи роботи в групах Принцип 1. Поважай думки товаришів з групи, не насміхайся і не критикуй. Принцип 2. Зусилля кожного студента потрібні і незамінні для успіху всієї групи.

Номер слайду 7

С Т Е Р Е О М Е Т Р І Я К О С И Н У С Р Е Б Р О Д І А Г О Н А Л Ь Т Е О Р Е М А Т А Н Г Е Н С П Р Я М А К В А Д Р А Т В Е Р Ш И Н А Г І П О Т Е Н У З А В И С О Т А А К С І О М А

Номер слайду 8

П А Р А Л Е Л Е П І П Е Д П А Р А Л Е Л О Г Р А М К В А Д Р А Т Р І В Н О С Т О Р О Н Н І Й В И С О Т А З Е М Л Е М І Р С Т В О П А Р А Л Е Л Ь Н І С И Н У С П І Ф А Г О Р

Номер слайду 9

Х Е О П С А Р І В Н О Б Е Д Р Е Н И Й С Т Е Р Е О М Е Т Р І Я Д В О Г Р А Н Н И Й З Е М Л Е М І Р С Т В О П І Ф А Г О Р П І Д Р У Ч Н И К В Е Р Ш И Н А

Номер слайду 10

Тема заняття: «Правильна піраміда та її елементи. Розв’язування задач»

Номер слайду 11

формувати вміння знаходити невідомі елементи, площі поверхні правильної піраміди; розвивати просторову уяву, культуру математичного мовлення; повторити співвідношення між елементами прямокутного трикутника. Мета заняття:

Номер слайду 12

Знання можуть бути купою каміння, Що задушило особистість. І знання можуть бути вершиною піраміди, На якій стоїть особистість. Валентин Розов

Номер слайду 13

Правильна піраміда Правильною пірамідою називається піраміда, в основі якої лежить правильний многокутник, а основа висоти піраміди збігається з центром цього многокутника. РАВСD — правильна чотирикутна піраміда. Правильний чотирикутник (квадрат)АВСD — основа; центр квадрата точка О — основа висоти РО піраміди. Висота Р0 — вісь правильної піраміди РАВСD

Номер слайду 14

Правильні піраміди

Номер слайду 15

Побудова зображення правильної чотирикутної піраміди

Номер слайду 16

Побудова зображення правильної чотирикутної піраміди

Номер слайду 17

Побудова зображення правильної чотирикутної піраміди B C А D

Номер слайду 18

Побудова зображення правильної чотирикутної піраміди

Номер слайду 19

Побудова зображення правильної чотирикутної піраміди А D С О В

Номер слайду 20

Побудова зображення правильної чотирикутної піраміди А D С О В P

Номер слайду 21

Побудова зображення правильної чотирикутної піраміди А D С О В P

Номер слайду 22

Побудова зображення правильної чотирикутної піраміди А D С О В P

Номер слайду 23

Побудова зображення правильної чотирикутної піраміди А D С О В P

Номер слайду 24

Побудова зображення правильної чотирикутної піраміди

Номер слайду 25

Побудова зображення правильної трикутної піраміди

Номер слайду 26

Побудова зображення правильної трикутної піраміди

Номер слайду 27

Побудова зображення правильної трикутної піраміди A C B

Номер слайду 28

Побудова зображення правильної трикутної піраміди A C B N

Номер слайду 29

Побудова зображення правильної трикутної піраміди A C B N M

Номер слайду 30

Побудова зображення правильної трикутної піраміди A C B N M

Номер слайду 31

Побудова зображення правильної трикутної піраміди A C B N M O

Номер слайду 32

Побудова зображення правильної трикутної піраміди C M B O N A P

Номер слайду 33

Побудова зображення правильної трикутної піраміди C M B O N A P

Номер слайду 34

Побудова зображення правильної трикутної піраміди C M B O N A P

Номер слайду 35

Побудова зображення правильної трикутної піраміди

Номер слайду 36

Побудова зображення правильної шестикутної піраміди

Номер слайду 37

Побудова зображення правильної шестикутної піраміди

Номер слайду 38

Побудова зображення правильної шестикутної піраміди A B C D F E O

Номер слайду 39

Побудова зображення правильної шестикутної піраміди A B C D F E O P

Номер слайду 40

Побудова зображення правильної шестикутної піраміди A B C D F E O P

Номер слайду 41

P

Номер слайду 42

- бічні ребра рівні; - бічні грані рівні рівнобедрені трикутники; - кути нахилу бічних ребер до площини основи рівні; - кути нахилу бічних граней до площини основи рівні; - апофеми рівні Властивості правильної піраміди

Номер слайду 43

Площа бічної поверхні правильної піраміди дорівнює півдобутку периметра основи на апофему. Sбічн.=Ѕ Pосн.L

Номер слайду 44

Задача. Апофема правильної чотирикутної піраміди дорівнює см, а кут між бічною гранню і площиною основи 60°. Знайдіть: висоту піраміди ; довжину сторони основи; площу бічної поверхні піраміди; площу повної поверхні піраміди.

Номер слайду 45

Номер слайду 46

Номер слайду 47

Йшов мудрець, а назустріч йому три людини, які везли під гарячим сонцем візки з каменями для будівництва. Мудрець зупинився і задав кожному запитання. У першого запитав: «Що ти робив цілий день?» І той з усмішкою відповів, що цілий день возив кляті камені. У другого запитав: «А що ти робив цілий день?»  І той відповів: «Я сумлінно виконував свою роботу». А третій посміхнувся, його обличчя засвітилося радістю і задоволенням: « А я брав участь в будівництві храму!»

ppt
Додано
23 листопада 2022
Переглядів
1949
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку